Sophia!

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

trött och mätt ♥

Av Sophia - 30 oktober 2010 22:02

Hejsan!


Nu är jag riktigt proppmätt! Skulle inte kunna få i mig en smula mer. Ska gå och vila lite så att jag orkar dricka glögg :) Mums! Och äta pepparkakor =)


Tidigare ikväll så var jag, Elvira, Vera och Axel ute på bus eller godis. Dom klädde ut sig men jag orkade inte. Jag följde bara med för Veras skull, hon är bara 4 år :)

Dom fick iallafall en massa godis och chips fick dom också :) Nöjda blev dom då!^^


Nej, nu ska jag gå och lyssna på la musica och leer på mitt rum. (För er som undrar så betyder leer läsa på spanska.) Så jag ska gå på mitt rum och lyssna på musik och läsa :)


Ses mina små älsklingar ;] <3


Puss och kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 23 november 2010 21:44

Ja som jag sa igår så kommer den nya bloggen här:   Tryck här.   Hoppas ni läser den också <3   Puss :* ...

Av Sophia - 22 november 2010 21:47

Hörni, jag vet inte, men jag funderar faktiskt på att sluta skriva här och starta om på nytt på en annan blogg. Men på ett sätt vill jag inte det riktigt, men ändå så vill jag. För det skulle egentligen vara kul att variera lite grann. Men ja, vi får...

Av Sophia - 19 november 2010 15:06

Hej! Igår hade jag jättekul på skolan! :) Men typ klockan 2 någon gång så satt vi och såg på film, och då började jag må så himla dåligt! Kändes som att jag skulle spy när som helst. Då kom Petra, hon som var där med oss (vuxen), och sa att jag ...

Av Sophia - 18 november 2010 15:23

Hejsan svejsan! :)   Tänkte bara säga att jag drar till skolan nu. :) Ska ha övernattning med kamratstödjarna, elevrådet och elevskyddsombudet :) Har nyss packat klart så nu ska jag bara börja gå. Vi ska vara på skolan kl. 15.45 <3   Puss ...

Av Sophia - 14 november 2010 21:23

Hej!   Kom nyss upp från duschen, stod där inne riktigt länge, bara för att jag visste att jag skulle börja frysa om jag gick ut. Men tillslut kom jag ut och nu vill jag bara skriva lite sen ska jag gå och lägga mig.   Träningen idag gick jät...

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards