Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

Av Sophia - 30 juni 2010 17:28

Hej!

Nu är jag tillbaka och jag har träning om en timma men måste fara om ungefär 45 minuter. Och jag har inte hunnit äta än och ingen har ens börjat med maten, hur ska jag hinna!?

Jaja, jag får väl värma nån panpizza eller nåt.^^


Hinner tyvärr inte skriva mer nu måste hitta alla tränings kläder.

Ha det bra!

//Sophia<3

Av Sophia - 30 juni 2010 16:00

Nu är jag tillbaka från Emilia. När jag kom hem hade jag två missade samtal. Ett från mamma och ett från pappa. Pappa frågade lite om packningen inför Piteå, och mamma frågade när träningen börjar.

Efter ett tag rinde mamma upp och frågade 'Vet du vem som fyller år ideg?' JAg svarade ju såklart nej för jag visste inte och då svarade hon 'Farfar!'

Så jag ska fara dit och gratta honom nu ska se om jag får till något grattiskort innan eller så..


Vi hörs//

Sophia<33

Av Sophia - 29 juni 2010 22:08

hej! Nu blev det så att jag ska sova hos emilia så jag kommer inte blogga förän jag kommer hem imorgon:] godnatt:)

 
Av Sophia - 29 juni 2010 16:39

Nu blev det inte umelagun med Evelina utan det blev med Emilia för Evelina var tydligen med Hanna istället.

Så jag och Emilia ska fara när hon har ätit.

Kommer säkert bli jättekul!


För ett tag sen var jag med Fanny i typ 30 minuter för sen ringde mamma och sa att jag skulle hem och äta middag så att vi skulle kunna fara lite tidigare. Men det blev ju inte så mycket tidigare vi för Evelina svarade ju aldrig hemma, sen for jag till henne och då var inte hon hemma så jag prövade några andra människor istället och av dom fick jag med mig Emilia. Haha, kanske låter lite konstigt men jag vill verkligen bada idag när det är så här fint väder.


Tar faktiskt inte med kameran idag så det blir nog inga bilder från det här besöket ;)

Haha, men nu hinner jag inte skriva mer ska fara och hämta Emilia nu.


Kram!

Av Sophia - 29 juni 2010 14:04

Nu är jag tillbaka från optikern. Dom kunde inte se så mycket idag så jag ska komma tillbaka på måndag. Men tydligen så såg det inte så bra ut i mina ögon.. Har typ nå brytningsfel och sånt..

Menmen..


Fanny svarar inte på mina sms. Ska ringa henne och se om hon svarar där, annars så vet jag inte hur jag ska få tag på henne.

Ska iallafall gå ut och njuta av solen nu.


Vi ses

//Sophia<33

Av Sophia - 29 juni 2010 10:20

Sitter och äter brunch, som man brukar kalla det. Jag sitter också och läser en bok om Side. Dit vi ska i Turkiet. Det står lite olika. Det finns också en ordlista lite längre bak. Så man kan lära sig lite ord och sånt på Turkiska.


Aja, det jag egentligen tänkte göra var att lägga upp lite bilder från i helgen. Jag kan ju iallafall småbörja.

Så här kommer dom!


Vi åkte till Malåberg på lördagen. 


Haha Maria då! :] 


När vi spelade kubb på frdagen så slog Lolo ner kungen av misstag, så hennes lag förlora! Därför skrattar hon! 


Mamma och pappa, midsommarafton. 


Baileys<3 


Baileys och grannhunden Mitsy. 


Maria och Andreas. 


<3 


<3 


Haha<3 


Jag åt sill för första gången i mitt liv! :O 


Mormor :) 


Maria! :) 


  

Lollo :)


 Lollo hjular ;] 


<3 


<3 


Lollo och Maria klär midsommarstången! 


Det var fullt med skalbaggar på räcket nere vid sjön.. 


 

Här badade vi<3 


:) 


Det var fullt med hästmyror :S 


<3 


  

:)


Nu hinner jag inte skriva så mycket mer.

Puss!

Av Sophia - 29 juni 2010 09:26

Gud vad jag känner mig trött! Somnade vid 1 igår och vaknade 9 imorse. Hade jag inte ställt väckarklockan så hade jag ju naturligtvis sovit längre, men jag ska ju med bussen och jag vill inte missa den förstår ni.^^

Så jag ska snart äta frukost och sen ska jag göra mig iordning. Kommer nog bli riktigt varmt idag. Det är redan 19 grader! Hoppas vädret är bra ikväll, då ska jag och Evelina fara till Umelagun. Så vi får hoppas att det inte blåser och har sig ikväll.


När jag kommer hem från optikern så är klockan runt två och då skulle jag nog vara med Fanny. Vi får se vad vi säger..


  


8 dagar kvar<3

Av Sophia - 28 juni 2010 22:42

Har tänkt på det nu ett tag.. Och nu tänkte jag att det var dags att få säga det!

Jag har börjat få högre och högre statistik här på bloggen men även fast jag har många besökare så blir det nästan aldrig några kommentarer. Jag tycker det är jättekul med kommentarer iallafal dom som betyder något. Inte en massa tramskommentarer som man egentligen bör hålla för sig själv.


Om man kommenterar på bloggen så visar man att man har läst! Jag ser bara hur statistiken sjunker och häjer men jag ser nästan aldrig några kommentarer.

Kände bara att jag ville berätta det, och om ni läser så kan det ju vara trevligt för mig att få någon kommentar? Så jag vet att det finns folk där ute som läser inläggen och inte bara rullar igenom och sedan går vidare till något annat..


Förlåt Sandra om du tycker att det här liknar ett av dom inläggen du skrev för ett tag sen men jag tyckte att det var bra sagt och kände att jag ville få ut det till dom som kollar min blogg..

Hoppas du förstår!

 

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon för jag ska åka med 11.15 bussen in till stan. Ska på lins-undersökning på Synsam. Så vi får se hur det blir med uppdateringen imorgon..


Godnatt! :)


Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards