Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 28 februari 2010 22:08

hejhej<3

 

slänger in lite bilder på mitt nya och mitt gamla hopprep :]


  

här är då det nya hopprepet (= rött :]

  

här är då det gamla hopprepet (= grönt :]  

här är dom tillsammans :] vilket e snyggast ??


gonatt<3 (L)


    

aj!

Av Sophia - 28 februari 2010 20:25

tjabba =)

 

kom just hem från träningen, som inte gick så bra, för jag har skitont i näsan.. kunde inte fokusera så jag satt mest och tittade på :P

Och de va typ nån kille från VK där och fotade asmycke, så kolla VK allihop! vet inte när de kommer ut men kolla endå varje dag tills ni ser oss!!! <33

nu måste jag sluta, ska gå och duscha ;) kraam och gonatt <3


  

Av Sophia - 28 februari 2010 17:46

hello <3

 

nu är jag tillbaka från bion och den var faktiskt riktigt bra! :] haha, groda skulle jag säkert tänka mig att bli xD

haha^^ men iallafall, jag har faktiskt gjort en till blogg idag (a) på devote.se bara för skojs skull :P men de e ju bara det att jag inte förstår mig på inställningarna där riktigt :P haha, jag kommer säkert på de nån gång ? :P

här kommer iallafall adressen till bloggen (klicka bara på länken)

nu måste jag gå ut och lämna toapapper )=

chaoo <3


  

Av Sophia - 28 februari 2010 12:29

tjaa :P

 

jag och lillsyrran va just på ica och köpte lunchen ;P och det blev nuudlar ;) de e gött! kramkram <33


jag idag :]

  

  

hehe^^ (A)


nu ska jag gå och äta mina nudlar (a) <3


  

=)

Av Sophia - 28 februari 2010 09:59

hejsan =)

 

nu har jag fikat klart =) de va gött ;P nu sitter jag och kollar på vintergatan. Haha^^ men nu måste jag sluta skriva :( skriver mer sen <33

byye


    

Av Sophia - 28 februari 2010 08:37

godmorgon alla söta bloggläsare <3


sovit gott ? Det har iallafall jag gjort =) och det är bra då kanske jag inte är så trött idag ? haha, men iallafall, när jag vaknade idag hade obeskrivligt ont i nässkiljevägen :/ (om de nu heter så ? ;P) jag tror fan den e trasig ?! för den funkar ju inte riktigt som den ska!! för när jag äter kommer maten upp där istället och nu har jag typ ont och så sitter de typ fast nåt där :/ inte bra..

men men, jag kommer säkert överleva endå !


idag ska jag, Lollo och Elvis på bio =) Och filmen blir ju såklart 'prinsessan och grodan' :P.

och sen blir det säkert träning. eller säkert och säkert det blir träning xD

men nu ska jag gå och äta frukost <3

byye (L)


  

Av Sophia - 27 februari 2010 22:14

heej <3

 

har kollat på melodifestivalen ikväll =) har ni oxå det ? <3

och innan så var jag med Eve men vi gjorde inte så mke :P

jag tog några bilder ikväll, här är dom flesta =)



  






jag ska börja spela gitarr igen !! <3

det här sminket använder jag för det mesta.. 

..men det här är ALLT mitt smink ;P

ser kanske lite ut men de är jättemycke!

hehe, ska sluta nu skriver mer imron <33

gonatt (L)


                  

Av Sophia - 27 februari 2010 17:59

hejsan <3

 

vile bara säga att jag är med i en grej om att bli dagens blogg ! :)

jossii.devote.se <3

kraam <3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards