Sophia!

Alla inlägg under juli 2010

Av Sophia - 31 juli 2010 22:23

Nu så tänkte jag göra mig iordning för sängen för att kunna vakna klockan 6 imorgon. Samling på ica klockan 7, ska vara pigg och allert då.. hmm?

Och troligtvis så stannar vi kvar på nydala efter deras match, om vädret inte är allt för dåligt vill säga..


Sov gott!   

Av Sophia - 31 juli 2010 21:36

Hejsan!

Nu är det dags för tävlingen. Den är väldigt enkel att förstå, inte alls svårt.

Reglerna är då så att jag lägger upp en bild, och bakom en virvel gömmer sig en kändis. Det enda ni behöver göra är att gissa vilken kändis.

Lätt va?

Här kommer bilden:


  


Svaret kommenterar ni in. Jag meddelar minst 3 dagar innan tävlingen är slut.

Berättar också då vad priserna är. 


Lycka till!   

Av Sophia - 31 juli 2010 18:00

Hej på er! :)

Sitter här proppmätt efter en underbar middag, bestående av grillat kött med potatisgratäng! Mums!^^


Som ni kanske förstod på rubriken så har jag en tävling på gång, som jag tänkter starta lite senare ikväll. Så mer om den kommer..   


Jag var för ett tag sedan på Nydala och kollade på fotboll. Först var det min kompis Amandas match, som jag kom lite sent till så jag såg inte, men när jag pratade med hennes pappa så fick jag veta att dom vann med 1-0 i förlängning. Grattis till er, MSK!:)<3

Sen kollade jag på Sävar IK flickor97 som spelade en tuff match mot Sandåkern, men trots deras hårda slit räckte det inte för att ta sig till semifinal. Slutresultatet blev 4-0 till Sandåkern.

Sen bar det av till Elviras match. När jag kom hade det hunnit bli halvlek och redan då så var resultatet 5-0 till Sävar tjejerna! När andra halvlek var färdig så hade dom lyckats få in 4 mål till och slutresultatet blev 9-0.

Så nu blir det semifinal för tjejerna, dock klockan 8 imorgon bitti.. Menmen, jag vill ju se den! :)


När vi kom hem började jag med våran efterrätt som blir pannacotta. :) Mums! Jag verkligen älskar pannacotta! Så ikväll blir det pannacotta och AFV (Americas Funniest home Videos). Perfekt!


Ha en bra lördags kväll!  

/Sophia :) 

Av Sophia - 31 juli 2010 10:55

Nu är jag vaken, och pigg för en gångs skull! Nu har jag äntligen fått sova ut och det känns riktigt skönt.

Jag har också hunnit duscha, för jag kände mig inte så fräsh. Men nu så är det bra igen.^^


Jag sa ju igår att jag skulle vara med Sandra efter lunch idag, men nu vet jag inte riktigt säkert för hon sa vi får se. Så vi får väl se om jag är med hon idag eller om jag hittar på något annat.^^

Av Sophia - 30 juli 2010 23:12

Nu tänkte jag gå och sova. Imorgon kommer jag äntligen få sova ut! Behöver inte kliva upp kring sju nu. Nu får jag sova!!

Efter lunch imorgon ska jag vara med Sandra. Får väl se vad vi gör. Hoppas det är bra väder imorgon! :)


Sov gott allihopa!   

Av Sophia - 30 juli 2010 21:48

Nu är jag tillbaka från Elviras match och slutresultatet blev 2-0 till BK Örnen.. Första förlusten på jättelänge för Sävar IK flickor99! Men det skadar ju inte att förlora någon gång också? Det var iallafall ganska kul att kolla på den här matchen, det var liksom spännande.


Nu ska jag bara lägga ut lite bilder från när vi var i stugan förra helgen, som jag helt glömde att lägga upp, sen ska jag gå och kolla på TV och ha lite myskväll med lillasyster som är lite besviken nu efter förlusten, men det går nog över om ett tag!


Orkar inte skriva några bildtexter.. :]



Mobilbilder från båtresan till Skäppsvik.


  


Nu var det gjort. Nu blir det myskväll med familjen. :)

Puss   

Av Sophia - 30 juli 2010 17:45

Sitter och lyssnar på musik och kollar på gamla bilder. Hittade en rolig bild på mig och Evelina på sommarlovet till 3:an. Hade just varit i Turkiet där! :)


  


Vi ser ju inte direkt glada ut?

Men vi hade säkert jättekul ändå!^^ 


Jag älskar verkligen att kolla på gamla bilder! Så många minnen som kommer tillbaka liksom! Brukar ni kolla på gamla bilder från när ni var yngre?


  


Hittade också den här bilder när vi var och kollade på Idol-vinnaren Marcus Fagervall när han var i Umeå. Här står jag och får hans autograf :)


Här kommer lite mer bilder som jag hittat :)

 


Haha jag, Evelina och Erik var med varandra och fotade i mamma och pappas sovrum (a)

   

Hmm, man undrar ju vad Erik håller på med? :P


 

Haha, jadu.. ;P



Jag och Evelina är onormala i sängen.^^

   

Haha, ingen kommentar (a)


 

Evelina full i skratt! :]


   


Och Erik..^^ Hahah :P


  


Jag och Marie Picasso när hon var i Umeå efter sin vinst i Idol! :)


  


Jag och Elvira på Lucia. Vet inte hur gamla vi var där, men små var vi iallafall!^^


Jani, nu har jag lagt upp ett par gamla bilder och ska nu gå och kolla på en film på tv:n :)

Tror inte det blir fler inlägg innan jag far in på Elviras match men efter så! :)


Ha en bra fredags kväll! :)   

Av Sophia - 30 juli 2010 15:18

Hur är det med er idag? För mig är det ganska dra om man bortser från att jag är supertrött vill säga. Matchen gick.. SUPERBRA! Sävar vann med 6-0 mot ett Luleå-lag. Känns riktigt bra! :)


Skulle egentligen vara med Hanna nu ikväll men jag känner att jag måste få vila mig! Så jag tar en kompis-fri kväll och sen blir det att fara och kolla på Elviras match som börjar 20.40 ikväll.

Ikväll ska vi äta pizza, och jag verkligen älskar pizza! Och nu var det så himla länge sedan jag åt det, så det ska bli extra gott ikväll!

Jag tog inga bilder idag så jag har tyvärr inget att lägga upp, men jag kommer väl ha med kameran ikväll så det blir väl bilder då. Hoppas jag iallafall. Annars kommer det säkert bilder ändå för man vet aldrig när jag har uppe kameran och fotar! :P

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards