Sophia!

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

håller jag på att bli sjuk?

Av Sophia - 9 november 2010 20:05

Hej..


Har inte bloggat på ett tag nu men det beror på att jag både inte har haft tid och har mått piss. Men nu har jag tid och jag ska försöka bättra mig!


Idag har jag varit med Evelina sen efter skolan. Vi har typ bara suttit och pratat. ;) Och smsat med en kompis. Haha, ganska sjukt!^^

Men nu har hon farit hem och jag har pluggat lite grann inför SO-provet som vi har på fredag. Vi har också matteprov på torsdag, men jag glömde dom papperna i skåpet så jag får väl ta matte på skolans val imorgon.. <3 Vill iallafall bli godkänd!


Igår så mådde jag verkligen inte bra, men jag for på skolan ändå. Men på spanskan så gick jag till skolsköterskan och fick huvudvärkstabletter, om jag lovade henne att äta lunch. Men det blev inte bättre efter det, så på NO-lektionen gick jag tillbaka och då kollade hon på min hals, och den var lite svullen också, men jag har ju liksom inte ont där. Men jag fick då iallafall ligga och vila i vilrummet, sen så kände jag att jag inte orkade stanna kvar i skolan så jag gick hem.

Idag var det inte bättre, men jag fick lov att gå till skolan ändå. Men jag gick till skolsyster igen och frågade om en huvudvärkstablett. Samtidigt kollade hon min hals och kände på min panna. Och hon tyckte min hals var svullen, och att min panna var varm och hon sa att hon trodde att jag höll på att bli sjuk.

Så nu är jag lite fundersam. Kommer jag bli sjuk eller? Men vi får väl se.<3


Nu ska jag plugga lite mer innan Desperate Housewifes börjar <3


Puss och kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 23 november 2010 21:44

Ja som jag sa igår så kommer den nya bloggen här:   Tryck här.   Hoppas ni läser den också <3   Puss :* ...

Av Sophia - 22 november 2010 21:47

Hörni, jag vet inte, men jag funderar faktiskt på att sluta skriva här och starta om på nytt på en annan blogg. Men på ett sätt vill jag inte det riktigt, men ändå så vill jag. För det skulle egentligen vara kul att variera lite grann. Men ja, vi får...

Av Sophia - 19 november 2010 15:06

Hej! Igår hade jag jättekul på skolan! :) Men typ klockan 2 någon gång så satt vi och såg på film, och då började jag må så himla dåligt! Kändes som att jag skulle spy när som helst. Då kom Petra, hon som var där med oss (vuxen), och sa att jag ...

Av Sophia - 18 november 2010 15:23

Hejsan svejsan! :)   Tänkte bara säga att jag drar till skolan nu. :) Ska ha övernattning med kamratstödjarna, elevrådet och elevskyddsombudet :) Har nyss packat klart så nu ska jag bara börja gå. Vi ska vara på skolan kl. 15.45 <3   Puss ...

Av Sophia - 14 november 2010 21:23

Hej!   Kom nyss upp från duschen, stod där inne riktigt länge, bara för att jag visste att jag skulle börja frysa om jag gick ut. Men tillslut kom jag ut och nu vill jag bara skriva lite sen ska jag gå och lägga mig.   Träningen idag gick jät...

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards