Sophia!

Alla inlägg under september 2010

Av Sophia - 30 september 2010 22:04

Nu ska jag gå och sova.

Vi får väl se hur det blir med uppdateringen imorgon, jag kommer bara fara hem efter skolan för att lämna cykeln sen hoppa på bussen, men om jag hinner så kan jag nog skriva ett kort litet inlägg. annars kan jag försöka komma ihåg att skriva ett sms-inlägg på bussen eller nåt. [:


Nattinatti ;*

Av Sophia - 30 september 2010 20:04

Hej!

Kom nyss hem från Elviras fotbollsavslutning. Dom spelade match med och mot pojkar 99 och sen grillades det (:

Skoj skoj. (:


Blev en jacka idag, men inte den som jag ville ha. Hittade inte den ): Men det blev en annan bra jacka (: Sen fick jag en kofta och ett par strumpbyxor också. (:


Imorgon ska jag och Fanny fara till Lollo och kolla på film och sova över. Vi ska komma till henne efter dansen. (: Och då ska vi sen den där filmen som jag visade för ett tag sedan, human centipede.

Haha, blir nog bra! (:


Men nu ska jag sätta mig och kolla på Idol. (:


Pusspuss :*

Av Sophia - 29 september 2010 22:07

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit ett ord på hela dagen idag, men jag har ju haft fullt upp. (: Var ju på bio med världens bästa!

Och filmen var asbraaaa!

På väg hem så satt jag, Fanny och Evelina och pratade en massa med Emily i telen :P Hon ville träffa oss men fick damp för att vi var på väg hem.^^ Men vi får väl träffas någon annan gång? :]


Sen hade jag ca 1 timma på mig inna träningen började. Så jag skulle då få i mig middag, som blev fil och flingor, sen byta om och packa alla saker. Sen när klockan var kvart i såvar jag klar, och skulle då till skolan för att jag hade min cykel där. MEN, inte nog med det, när jag kom dit, vad tror ni hade hänt? Jo, såklart hade någon jävel (ursäkta språket.) punkterat mitt däck.


Senare ikväll träffade jag gullungen Alma på träningen. Då berättade jag att någon hade punkterat mitt däck och då berättade hon att typ 5 stycken i hennes klass hade också fått sina däck punkterade idag, på samma parkering som jag hade min cykel på. Sen när jag kom hem och berättade det för pappa så sa Elvira att Evelinas lillebror Emanuel hade också fått sitt däck punkterat idag, på samma ställe.

Och Elvira och Emanuel har några som dom tror att det är, och det får vi väl se. Om dom vill erkänna.

Iallafall så blev jag riktigt förbannad men pappa har fixat däcket nu så jag hoppas att det ska funka, att det bara var lite lättare, inte hela slangen.


Nu har jag duschat och gjort mig helt klar för att sova.

Längtar till min sköna säng!!


Förresten, imorgon efter skolan far jag in med bussen för att träffa mamma och kolla på jackor och lite sånt. Så jag komme rinte kunna uppdatera då, fast jag kanske skriver något kort via sms om jag kan.


Pusspuss;*

Sov gott!

Älskar er ALLA! <3

Av Sophia - 28 september 2010 21:25

Hej!

Maria och Andreas har varit här ikväll. Så vi har kollat på Idol, så det är därför jag inte uppdaterat mer.

Maria har köpt en systemkamera, så hon har fotat också. (:


Jag måste hinna tvätta håret innan jag går isäng, så det ska jag göra nu.


GODNATT ;*

Av Sophia - 28 september 2010 18:11

Hej!

Har nyss ätit middag och funderar på att cykla över till farmor och farfar nu. (: Håller bara på att ladda upp bilder från mobilen, men det tar hur lång tid som helst! Men det gör ingenting!


Nu ska Elvira bara äta så ska vi cykla till farmor och farfar! (:


Puss :*

Av Sophia - 28 september 2010 15:21

Hej!

Bokade nyss om våra platser på bion. Hade bara bokat för 5 för jag visste inte om att Emma skulle med, men det gick super bra så jag har nu bokat 6 platser (:

Så på onsdag 14.30 så sitter vi på bion. TAGGAR!!


Idag har varit en lååång men kul dag i skolan!

Men nu har jag slutat och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra.


Fotograferingen blev inställd för att fotografen tappade ner kameran i golvet :P Haha, så det blir någon annan dag. (:


Nu ska jag och Elvira dansa (:


Pusshej ;*

Av Sophia - 27 september 2010 21:28

Nu är Idol slut och jag ska gå och sova. Men först ska jag välja ut vilka kläder jag ska ha imrgon. Märkte att det går mycket fortare på morgonen om jag väljer ut kläderna kvällen innan. Så det ska jag göra sen ska jag sova.


GODNATT! <3 

Av Sophia - 27 september 2010 19:39

Hej!

Elvira har varit med Alma idag. Som är världens sötaste unge! Seriöst! Helt underbar!

Det tog typ 15 minuter innan hon hade sagt hejdå till mig. :] Sen så sa hon att hon ville vara med mig imorgon. Hihi, vi får väl se om jag kan eller om jag har för mycket läxa, men jag hoppas att det går! För att hon är världens sötaste som jag sa! :]


Annars har jag kollat på en massa klipp från youtube med Lollo. Haha hon visade mig ett som var hur kul som helst!

Måste bara visa det:




Haha^^ Så himla roligt!!!!!!! :P


Nu ska jag kolla på Idol<3


Puss ;*

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards