Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 30 mars 2010 21:21

Hej!

 

Förlåt för att jag inte skrivit nå mke idag, men jag har alldeles för fullt upp och jag funderar på att börja dra ner på inläggen ett tag.. fast bara tills jag inte har lika fullt upp. Men jag skriver ett inlägg nu. <3


Idag har jag varit huuuur trött som helst.. sov i typ 40 min i klassrummet när kicki läste men jag vaknade av att NÅGON smällde igen dörren.. xD fast de va ändå ganska bra för vi skulle nästan precis då börja med matten. haha^^


Ikväll har jag varit på fotbollsträning. Fast de gick inte så bra för att det känns som att jag har glömt bort hur man spelar fotboll nu medans vi har haft uppehåll xD men det går nog bättre och bättre efter varje träning. :)


snart ska jag gå och sova men jag ska först kolla på Cougar Town. Men jag hinner inte skriva så mke mer nu, men..

om jag inte skriver nå mer ikv så, Godnatt!<33


  

Av Sophia - 29 mars 2010 20:53

skolan idag!

 

 


hehe^^

Av Sophia - 29 mars 2010 15:51

Helllo ;)

 

what's up? haha^^ 

skolan idag var nästan värre än dom andra måndagarna på sistone.. allt va typ ba bajs.. jag hatar måndagar!

jaja, nog med det..


idag är det då uppvisning och jag hoppas att det går bra! Och mormor ringde idag och sa att hon skulle komma på besök.. haha hoppas hon vill följa med på uppvisningen!!!<3


aja, nu måste jag gå och göra mig i ordning..

byyye (LL)


  

Av Sophia - 28 mars 2010 23:02

Hej!

 

Nu har vi sett klart filmen och jag ska snart gå och sova. Sitter just nu och chattar med min tremening Alexander från USA :P

haha de e ganska kul!


men nu kan jag tyvärr inte skriva mer<3

Godnatt!


  

Av Sophia - 28 mars 2010 20:32

Hola!

 

Nu har jag tränat färdigt och det gick superbra! Uppvisnig imorn, taggar!!

men jag hinner tyvärr inte skriva mer nu för jag ska se New Moon, (igen) xD men om jag hinner så skriver jag efter den<3

om inte, Godnatt! (L)


  

Av Sophia - 28 mars 2010 16:38

Hejhej!

 

Har nu kommit hem från Gulltjärn. Vi köpte ett par konstverk av henne och det är jag jätte nöjd över! För hon är en underbar konstnär! När jag har fått tavlan som jag ska få så kan jag lägga ut en bild på bloggen! Jag köpte en bild som hon hade ritat/målat som var ett porträtt av sig själv i grön färg. Riktigt fin! Vi köpte oxå en bild på Gollum (stavning?) och en bild på en flicka i en glaskula. Hur fina som helst!


Jag börjar nu känna att jag saknar Fanny hur jävla mke som helst!!!!!<3

hoppas att dom där två veckorna går fort!<3

men nu ska jag gå och städa där nere där va höll till igår och sen ska jag fara på träning så jag skriver inte förrän efter åtta..

pusshej (L)


  


Av Sophia - 28 mars 2010 11:00

Godmorgon!

 

Har alla kommit ihåg att dra fram klockan 1 timma idag? Det har jag gjort och jag blev ganska förvånad när pappa sa de till mig. xD menmen..


Vi ska fara till Gulltjärn snart på utställning/café. I Gulltjärn bor alltså min brors flickvän och hon är en konstnär kan man säga. Och nu har hon utställning på saker hon har gjort. Så jag kommer inte kunna skriva något mer just nu men jag hoppas att jag kommer ihåg att skriva när jag kommer hem!

pusshej<33


(Förlåt för en superdålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har haft ganska fullt upp.)


  

Av Sophia - 27 mars 2010 20:41

Hello!

 

Jaha, nu är det då earth hour. Har ni alla släckt era lampor? om inte så gör det för dom ska vara släckta till 21.30


Idag har jag varit RIKTIGT trött.. jag har inte orkat hitta på något, jag har inte orkat sminka mig eller nåt sånt och jag har nästan inte orkat smsa så mke :S haha lite olikt mig.. menmen.


nu sitter jag och kollar på körslaget och är lite sur på min mobil för den vägrar ta emot låtar via bluetooth.. bara korta låtar typ 30 sek :/ så jag är lite besviken på den..<3


men nu är reklamen slut så jag ska gå och fortsätta kolla på körslaget.

ha det bra!<3

pewwwwwwwwws (LL)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards