Sophia!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sophia - 31 augusti 2010 21:42

Hej<3

Som jag sa tidigare va jag ute och fotade lite.. Tog många bilder, men alla blev inte så himla bra.. :] Men vissa tyckte jag om lite grann :] Dom kommer här<3


Vet inte varför, men jag gillar denhär<3   

Min gungande gunga :] <3    

Tappade kameran i marken precis när den tog kort :] Gillar de där att de ser ut som att man har smetat ut färgen eller nåt :] <3


nu blev de nå fel me uppladdningen, jag får väl pröva igen imorgon<3


Nu ska jag göra mig iordning (:


G'natt!<3

Av Sophia - 31 augusti 2010 19:19

Hej!

När ingen är hemma är det verkligen urtråkigt! Funderar på att gå ut och fota lite, men jag vet inte vad jag ska fota.. Men jag hittar säkert något! (: Kommer nog lägga in bilderna senare! :)


Pöss<3

Av Sophia - 31 augusti 2010 17:00

Fanny for just hem. Vi har gjort läxa tillsammans. Och kollat på tv.^^ Men jag hann faktiskt göra matteläxan, så den är klar nu!

Ikväll är det föräldramöte på skolan. Undra hur det ska gå.. :] Dom ska bland annat prata om våran klassresa till Tavelsjö! (:


Idag så tog pappa min stackars mobil på lagning så jag måste nu ha min gamla jobbiga nokia tills jag får tillbaka min älskade samsung! <3

Men jag får hoppas att det går fort!


Nu ska jag fortsätta gör det jag gör! (Öva mina glosor på glosor.eu)

 

K R A M <3

Av Sophia - 30 augusti 2010 21:44

Hej! Kollade just klart på Fångarna på fortet. TV bönderna vann!
Jag kan inte skriva så mycket mer nu för jag måste göra mina läxor säger mamma. Och jag måste också gå och sova väldigt tidigt ikväll för jag vaknade riktigt tidigt imorse! Så därför måste jag nog göra mig iordning med en gång!

Sov gott! ♥

Förresten.. Blev tipsad om en hemsida i skolan idag. Den heter glosor.eu. (klicka på namnet för att komma till sidan.) Där kan man som medlem skriva in olika glosor man har, på typ vilket språk som helst. Sen kan man ha förhör, spela spel och en massa annat roligt medans man också lär sig alla glosor! En riktigt bra hemsida!

Av Sophia - 30 augusti 2010 17:30

Hejsan!

Om ni undrar varför jag inte skrev något efter skolan så var det för att både jag och Elvira glömde nycklarna hemma så vi kunde inte komma in.. Så vi fick fara till farmor.. :] Där fick vi fika och vi kollade också på TV.

När klockan blev ungefär fem så cyklade vi hem..


Nu är maten klar så jag ska väl äta. Efter maten ska jag och Hanna fara på badhuset och bada!! :D Hihi, jippie!

Så det blir väl inte så bra uppdatering ikväll heller? Men efter att jag har varit på badhuset! :)


Nej nu måste jag äta middag så vi hinner bada! :)


K R A M<3


Tog en bild på lilla utelåsta Elvira :] Hon pratar i telefonen med farmor.

  


Bjuder också på en bild på lilla mig :]


  

Av Sophia - 29 augusti 2010 21:09

Hej! (: Ja, sitter och lyssnar på sean banans låt skaka rumpa nu, så därför blev rubriken som den blev.. ^^

Kom just hem från Röbäck. Det gick bra för Sävar! Dom vann! (:

Fast jag kollade inte på matchen jag var med Emilia och vi typ spelade in filmer.^^


Nu måste jag gå och duscha.. Sen ska jag gå och sova, och sen blir det skola imorgon<3


Godnatt<3

Av Sophia - 29 augusti 2010 16:03

Just nu så är det inskrivning och föräldramöte inför den här hopprepsterminen. Men pappa vägrar att fara dit för att han måste laga mat! Men hallå jag är 13 år, jag kan laga mat?! Hopprepet är mycket viktigare!! Och bara för att han inte far så kommer jag inte veta någonting om den kommande terminen! Till exempel när jag ska träna minihopp? När terminen börjar? Eller något annat viktigt? Jag är typ sur nu! :(

Men för att inte bli allt för sur så gör jag en av mina favvosaker! Sitter och lyssnar på hög musik och typ dansar och en massa ;)


Men nu måste jag gå på toa :]

Hihi^^


K R A M <3


Bjuder på min spotifylista:

Tryck här för att komma till min lista :] <3

Av Sophia - 29 augusti 2010 13:54

Guess what? I'm back! Kände att jag saknade bloggplatsen och alla läsare här så mycket, så jag ville tillbaka! Jag kommer nu börja skriva här som vanligt igen, men jag kommer ändå, ibland, skriva några inlägg på den andra.. Men som det ser ut nu så kommer jag ägna mest tid här på bloggplatsen.se.


Under tiden som jag har varit borta har det inte hänt så himla mycket. Skolan har börjat och första veckan i sjuan var helt underbart! :)


Igår så hade mamma och pappa gäster, så jag fick sova hos Evelina. Där sov också Fanny och vi hade ganska roligt :) Igår kväll kollade vi på filmen Hip hip hora. Sen gick vi typ och la oss.

Inatt vaknade jag typ halv 5 och behövde gå på toa. Seriöst, de va typ på liv eller död!

Men jag hatar att gå på toa hos Evelina för att dom kan inte låsa toadörren.. Men jag tänkte att jag kunde gå ändå, för halv 5 på morgon är väl ingen uppe?

Så jag smög så tyst som jag bara kunde upp för trappan och in på toan. När jag var klar så vågade jag inte spola, men efter ett tag så gjorde jag det men var också livrädd att jag skulle väcka upp hela huset. Men jag tror inte att jag väckte upp någon.. :] Sen gick jag ner och somnade om.


Imorse vaknade jag av att Fanny satt med sin mobil. Resten av morgon har vi pratat och ätit frukost. Fast jag var inte så hungrig så jag åt typ ingenting nästan..

Sen satte dom på en film som jag inte ville se, så jag gick hem.


Nyss kollade jag på Det okända och åt lunch. Det okända är faktiskt hur bra som helst!^^

Hihi, har också kollat på ett avsnitt av Urban Legends. Är också så himla bra!

Men nu ska jag gå och fixa till håret som är skitigt som t*san! Måste duscha ikväll!

Jag ska också sminka mig som jag inte gjort än.. Ikväll så blir det att fara till Röbäck och kolla på 99ornas match! Ska träffa Emilia där!^^ Har inte sett henne på ett tag, eller sen i onsdags, men det var länge sen för mig! :]


K R A M <3


Förresten, jag skulle verkligen vilja att ni kommenterar vad ni vill att jag ska ha för färg på min blogg nu! Har tröttnat på svart-vitt skulle vilja ha en färgglad blogg! Så kommentera gärna in era förslag! Och helst så fort som möjligt!^^





Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards