Sophia!

Alla inlägg under januari 2010

Av Sophia - 31 januari 2010 20:52

hejsan <3

träningen gick superbraa ! de va jättekul, och nu kan jag typ allt jag ska kunna inför tävligen i Helsingborg. och de e bra !   när jag kom hem så va ante här men jag sa typ ba 'hej' sen så gick jag och duscha.. sen gick jag hit typ <3 och nu chattar jag med en massa folk =) och de kul iallafall <3


hejdåe bloggen <3


Sophia <3

Av Sophia - 31 januari 2010 17:59

tjeeena !

har just typ kommit hem från stan =) Avatar va asbra ! typ mycke action. de va najs ! den va typ 2 timmar och 30 minuter lång men det kändes som om den va typ 5 timmar xD haha den va låååååång !   efter filmen så skulle vi till pappas jobb i typ 500 -grader ! de va kaaaaaaallt ! men jag överlevde, som tur va.. hahah xD  när jag kom hem gick jag till datorn och loggade in på msn, apberget och bloggen <3


ikväll äre ju träning =) läängtar som tusan hehe.. (L) kmr bli kuul !

nu ska jag iallafall äta och sen göra mig i ordning.

kraaamar <3


Sophia <3



Av Sophia - 31 januari 2010 13:08

heeej <3

just nu är jag med Fanny the Banny (L) vi har just ätit lunch typ, och nu sitter vi här..   Regge, Frida och Emelie for hem vid 12 tiden idag och de va tråååååkigt ! =( men jag fick iallafall vara med min fanny :] å de va kuul ! (L)


snart ska jag, mamma, pappa och Elvira på bio och se på avatar =) kommer säkert bli super !


ska fara nu, kraaaaam (L)


Sophia <3

Av Sophia - 30 januari 2010 22:38

heeej <3

klaga inte på namnet, jag har liite damp   hähä <3


just nu sitter vi och pratar med Krille i telen =) men jag och regge ska snart fara hem =( ville ba skriva ett kort litet inlägg innan vi far =] vi har just varit ute och typ dampat och lekt lite i snön xD höhö <3 de va KUUUUUL ! (L)


kraaaaam <3


Sophia <3

Av Sophia - 30 januari 2010 18:50

heeeej <3

är just nu med Fanny, Regge, Frida och Emelie <3 vi gör lite olika saker =) vi äter goooodis och pratar lite :] ikväll så vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi ska väl iallafall ha roligt =D


svar på kommentar :


kommentar : värt att härma fannty.bloggplatsen.se ???


svar : vad menar du med härma ?   jag har väl inte härmat henne på ngt vis ?! 


ska vara lite social med mina kompisar nu ! (L)

kraam <3


Sophia =)

Av Sophia - 30 januari 2010 09:47

Go'morron alla blogg-läsare =)

imorse vaknade jag kl 8.. fast de va för att jag hade ställt väckarklockan på det för att jag skaulle hinna duscha och städa lite innan jag far på stan <3

efter att jag hade duschat så gick jag till TV:n och kollade på Hannah Montana med Elvira   de va typ 3 avsnitt =D iallafall så gick jag hit sen =) tänkte skriva ett inlägg   


jaja, nu ska jag nog göra mig i ordning lite <3

kraamar <3


Sophia ! (L)

Av Sophia - 29 januari 2010 22:20

slänger bara in en liten bild på sötnozen Fanny <3 kraaam (L)


   söööt hon e! <3

Av Sophia - 29 januari 2010 22:00

heeej <3   

sitter och chattar med Fanny, Frida och Emelie nu, vi planerar morgondagen =)   så här långt har vi kommit : Frida sover över hos Fanny och kanske Emelie om det går för Kina och Micke =) och Regina ska sova hos mig   kuuuul ! <3 men vi kommer ändå vara med varann alla 4 eller kanske 5 <3


morgondagen för mig ser ut :

ca kl 11 så far jag, mamma och Elvira in till stan =) där så ska vi kolla på vinterskor åt mig. (Fast jag vet redan vilka jag vill ha) och sen lite grejsimojser oxå xD vi ska äta på stan oxå =) men de får vi se vars de blir   

sen så ska Regge komma och då vet jag inte vad vi ska göra =) hähä <3 men vi kommer väl på ngt hoppas jag :]


aja, nu ska jag gå och kolla på lite tv tror jag <3 sen ska jag sova =]

kraaam allihopa <3


Sophia (L)

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards