Sophia!

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Lördag 29 maj

Av Sophia - 29 maj 2010 16:59

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från stan, och vi har haft asskoj! :)


När jag kom till stan så gick jag och träffade dom på Tre Kronor där dom hade ätit. Då gick vi till MVG och kollade lite och sen kollade vi lite i Kungspassagen också. Där köpte dom nånting ;]

Sen gick vi och kollade på en massa affärer, bland annat Indiska där jag köpte min avslutningsklänning. Är väldigt nöjd!

Sen så har jag köpt en massa andra saker också.

Det var,

Ett vitt linne, 99kr GinaTricot

En vit-orange randig tröja, 129kr H&M

En grå tröja, 129kr H&M

Ett par vita tights, 69.50kr H&M

Vita skor, 179kr Lindex


Det var det. Är hur nöjd som helst med allt jag har köpt och just nu har jag på mig dom vita tightsen, det vita linnet och den vit-orange randiga tröjan :)

Passade bra ihop!<3


Ikväll blir det brännbollsfest hemma hos några kompisar. (Alltså "efterfest" efter brännbollsyran.)

Kommer nog bli superskoj! Älskar verkligen att umgås med våra vänner! Är så himla snälla!! :)


Ja juste, jag måste bara berätta om en helt sjuk och äcklig sak!!

Igår när vi var hos farmor och farfar så satt vi mest i soffan typ. Och då satt jag nästan hela kvällen och lutade mig mot en kudde från Indiska som var grön och hade typ knoppar i varje hörn,

då hade jag en knopp mot magen..

Och efter ett tag så började jag känna hur det började svida en massa där jag hade knoppen, på sidan av magen. Så jag kollade vad det var och då hade jag fått ett köttsår, av den där knoppen. Men då var det inte så farligt så jag flyttade bara på kudden och så..

Men sen imorse vi 6 tiden vaknade jag av att jage hade jätteont där och då hade det blivit lite värre men ändå inte farligt.

Och då somnade jag om och när jag vaknade igen krin 9 tiden så satte jag på ett plåster som satt på under tiden jag var på stan..

Och nu när jag kom hem så tog jag bort plåstret för att kolla hur det var med såret och då såg jag en stor varklump som hade bildats utanför såret och plåstret var helt gult och såret hade blivit dubbet så stort.. :/ Så jag försökte tvätta lite försiktigt med lite vatten men det sved som *****!

Visst var det ganska konstigt att jag har fått ett sår av en kuddknopp? :S

Tycker iallafall jag!

Och roligt är det inte heller! :(

menmen, det läker väl så småning om.. :)


Nu måste jag göra mig iordning för ikväll<3

Ha det bra!


bilder på mina köp<3

  min skor<33 ;*   hihi<3  

<3

   

avslutningsklänningen<3


Kram!

    

 
 
Maria

Maria

29 maj 2010 17:40

Du... den där kudden kan vara indränkt i någon kemikalie eller liknande... så blir det inte bättre tills på måndag så behöver du nog kolla upp det... Låter ju konstigt, precis som du skriver, att få ett sådant sår av en kudde under en så kort tid... Därför är jag mer orolig att det kan vara något otäckt ämne som du kommit i kontakt med...

Var rädd om dig!
Fin blogg! ♥

http://quovadis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 23 november 2010 21:44

Ja som jag sa igår så kommer den nya bloggen här:   Tryck här.   Hoppas ni läser den också <3   Puss :* ...

Av Sophia - 22 november 2010 21:47

Hörni, jag vet inte, men jag funderar faktiskt på att sluta skriva här och starta om på nytt på en annan blogg. Men på ett sätt vill jag inte det riktigt, men ändå så vill jag. För det skulle egentligen vara kul att variera lite grann. Men ja, vi får...

Av Sophia - 19 november 2010 15:06

Hej! Igår hade jag jättekul på skolan! :) Men typ klockan 2 någon gång så satt vi och såg på film, och då började jag må så himla dåligt! Kändes som att jag skulle spy när som helst. Då kom Petra, hon som var där med oss (vuxen), och sa att jag ...

Av Sophia - 18 november 2010 15:23

Hejsan svejsan! :)   Tänkte bara säga att jag drar till skolan nu. :) Ska ha övernattning med kamratstödjarna, elevrådet och elevskyddsombudet :) Har nyss packat klart så nu ska jag bara börja gå. Vi ska vara på skolan kl. 15.45 <3   Puss ...

Av Sophia - 14 november 2010 21:23

Hej!   Kom nyss upp från duschen, stod där inne riktigt länge, bara för att jag visste att jag skulle börja frysa om jag gick ut. Men tillslut kom jag ut och nu vill jag bara skriva lite sen ska jag gå och lägga mig.   Träningen idag gick jät...

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards