Sophia!

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

tävlings dags! :)

Av Sophia - 31 juli 2010 21:36

Hejsan!

Nu är det dags för tävlingen. Den är väldigt enkel att förstå, inte alls svårt.

Reglerna är då så att jag lägger upp en bild, och bakom en virvel gömmer sig en kändis. Det enda ni behöver göra är att gissa vilken kändis.

Lätt va?

Här kommer bilden:


  


Svaret kommenterar ni in. Jag meddelar minst 3 dagar innan tävlingen är slut.

Berättar också då vad priserna är. 


Lycka till!   

 
 
Tuppen;]

Tuppen;]

31 juli 2010 23:18

Selena gomez? (stavning?)

http://fromswe.blogspot.com

 
Ingen bild

evelina

2 augusti 2010 10:33

inte vet jag ugly betty tjejen :o

 
Kim Heng

Kim Heng

2 augusti 2010 19:21

Snälla ge en liten ledtråd!!!! ex: vilken film hon/han spelar i.Men jag gissar ärndå att det kan vara Selena Gomez Eller Demi Lovato.


Men snälla ge en ledtråd och svara på detta!

http://www.kimi.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

cissi

3 augusti 2010 05:24

jag gissar på miley!

 
Ingen bild

Elvira

7 augusti 2010 13:59

demi lovato

 
AlmaaaA

AlmaaaA

8 augusti 2010 23:16

selena gomez

http://ellamor.blogg.se

 
Erika

Erika

10 augusti 2010 22:26

Gissar på Selena Gomez :)

http://ankaan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

evelina spetz

17 augusti 2010 12:03

okej jag gissar väl på Courteney Cox :] ??

 
Ingen bild

evelina spetz

17 augusti 2010 12:18

det är selena gomez om på bilden har hon en vanij färgad topp ett guldhalsbant med en liten amulett typ och ett par stora smala guld ringar i öronen bakoon heenne är det en går sag på den står det eliz...............ase
ediatri.............uno

hon har svat/brunt plattat hår och över henne så är det ritat över texten typ en blomma med bått och rött typ ehh, jag visar bilden ngn gång när du kkommer hit

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 23 november 2010 21:44

Ja som jag sa igår så kommer den nya bloggen här:   Tryck här.   Hoppas ni läser den också <3   Puss :* ...

Av Sophia - 22 november 2010 21:47

Hörni, jag vet inte, men jag funderar faktiskt på att sluta skriva här och starta om på nytt på en annan blogg. Men på ett sätt vill jag inte det riktigt, men ändå så vill jag. För det skulle egentligen vara kul att variera lite grann. Men ja, vi får...

Av Sophia - 19 november 2010 15:06

Hej! Igår hade jag jättekul på skolan! :) Men typ klockan 2 någon gång så satt vi och såg på film, och då började jag må så himla dåligt! Kändes som att jag skulle spy när som helst. Då kom Petra, hon som var där med oss (vuxen), och sa att jag ...

Av Sophia - 18 november 2010 15:23

Hejsan svejsan! :)   Tänkte bara säga att jag drar till skolan nu. :) Ska ha övernattning med kamratstödjarna, elevrådet och elevskyddsombudet :) Har nyss packat klart så nu ska jag bara börja gå. Vi ska vara på skolan kl. 15.45 <3   Puss ...

Av Sophia - 14 november 2010 21:23

Hej!   Kom nyss upp från duschen, stod där inne riktigt länge, bara för att jag visste att jag skulle börja frysa om jag gick ut. Men tillslut kom jag ut och nu vill jag bara skriva lite sen ska jag gå och lägga mig.   Träningen idag gick jät...

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards