Sophia!

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

sorry sorry sorry!

Av Sophia - 28 oktober 2010 15:08

Hej och förlåt för att jag inte har skrivit på hela veckan men jag har bara inte känt för det. Men nu hade jag inte så mycket att hitta på så jag satte mig vid datorn. Under tiden som jag inte har skrivit, eller i måndags tror jag, så fick jag hem mitt klassfoto ;) Helt sjukt att han faktiskt tog det VÄRSTA! Där jag gjorde typ en grimas (stavning?) bland en massa seriösa människor! Hemskt! Men jag tänkte faktiskt lägga ut den så ni ändå får se den :)


  

Ja så här har ni klass 7D på sävar skola :)

Så här heter vi också;


Övre raden från vänster: Klara "Hjalle" Holmgren, Linnea Andersson, Arvid Persson, Amanda Pettersson, Daniella Wismann, Gustaf, Michaela Lindström, Clara Rodmark.

Mitten raden från vänster: Pontus Wiklund, Emma Eklund, Alexander Pernbrink, Oskar Åström, Hanna Sandström, Jennifer Grahn, Lärare Andreas Stoltz.

Nedre raden från vänster: Axel Viklund, Oskar Björnehall, Joel Stenberg, Jag (Sophia Tolf) och Elin Bäckström.


Runa var inte där den dagen :]


Haha, asså jag känner mig riktigt dum för jag kom inte riktigt ihåg vad Gustaf heter i efternamn. Jag vet jag är väldigt elak men jag ska försöka komma på :)


Här har jag vårat klassfoto från 4:an också, när jag gick med en annan klass, men jag tänkte bara visa att vi har ändrats jättemycket sen dess!


  

Om ni inte ser mig så står jag högst upp åt höger, men jag tog inte med mig så mycket för då hade det bara blivit pinsamt :]

Haha, men om ni kollar på t.ex Hanna, Joel och Oskar och jämför med den andra bilden från sjuan så ser man hur mycket dom har förändrats <3

Joel står 2:a högst upp från vänster, och bredvid honom åt höger står Oskar. Och två från Oskar, åt höger är Hanna så ni kan se hur stor skilland det är! Ville bara säga det ;]


Aja, nu ska jag gå och sätta mig i vardagsrummet och kolla på TV :)


Imorgon får vi HÖSTLOV!!! <3

 
 
Ingen bild

johan

2 november 2010 14:41

ta bort!!!!

 
Ingen bild

erik

10 november 2010 20:58

ta bort seriöst!!

Sophia

11 november 2010 16:03

vadårå?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 23 november 2010 21:44

Ja som jag sa igår så kommer den nya bloggen här:   Tryck här.   Hoppas ni läser den också <3   Puss :* ...

Av Sophia - 22 november 2010 21:47

Hörni, jag vet inte, men jag funderar faktiskt på att sluta skriva här och starta om på nytt på en annan blogg. Men på ett sätt vill jag inte det riktigt, men ändå så vill jag. För det skulle egentligen vara kul att variera lite grann. Men ja, vi får...

Av Sophia - 19 november 2010 15:06

Hej! Igår hade jag jättekul på skolan! :) Men typ klockan 2 någon gång så satt vi och såg på film, och då började jag må så himla dåligt! Kändes som att jag skulle spy när som helst. Då kom Petra, hon som var där med oss (vuxen), och sa att jag ...

Av Sophia - 18 november 2010 15:23

Hejsan svejsan! :)   Tänkte bara säga att jag drar till skolan nu. :) Ska ha övernattning med kamratstödjarna, elevrådet och elevskyddsombudet :) Har nyss packat klart så nu ska jag bara börja gå. Vi ska vara på skolan kl. 15.45 <3   Puss ...

Av Sophia - 14 november 2010 21:23

Hej!   Kom nyss upp från duschen, stod där inne riktigt länge, bara för att jag visste att jag skulle börja frysa om jag gick ut. Men tillslut kom jag ut och nu vill jag bara skriva lite sen ska jag gå och lägga mig.   Träningen idag gick jät...

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards