Sophia!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sophia - 14 oktober 2010 09:52

FÖRSTA SNÖN HAR FALLIT I SÄVAR!:D

 
Av Sophia - 13 oktober 2010 15:36

Hej!

Jag är verligen leden att jag inte skrev igår! Men jag hade varken tid eller ork. Jag hade en massa saker som jag behövde göra sen mådde jag illa också så jag orkade inte gå och sätta mig vid datorn.


Igår hände det inte så mycket. Jag var i skolan, sen efter skolan satte jag mig vid TV:n och gjorde lite skolarbete. Sen så vet jag inte vad jag gjorde.. ^^

Åt sedan middag och sen mådde jag illa hela kvällen.


Jag kollade på Desperate Housewifes också! Så himla bra det är! I love it! <3


Mamma beställde skolkatalogen igår också. Hon beställde också min porträtt bild, och jag beställde den till min mobil. Haha, den vart inte så speciellt bra, men iallafall bättre än förra! xD


Nu måste jag gå och leta upp mina träningskläder eftersom att det blir träning ikväll ju! :D


Pusshej ;*

Av Sophia - 11 oktober 2010 21:33

Hej!


Haha, det blev inte lite fail på mig, Eve och Fanny när vi kom till klockargården. Haha, Fanny hade tydligen blivit tillsagd att det var klockan 19.30 så vi kom dit då, mne såklart så började det klockan 18.00 och slutade 20.00 Så vi hann pyssla i typ 20 minuter. xD Men iallafall.


Tänkte ta bort sminket och sånt nu.


Godnatt ;*

Av Sophia - 11 oktober 2010 17:10

Hejhej!


Evelina for just hem. Har varit med henne efter skolan. Då gjorde vi pannacotta (stavning?) och kollade på TV.


Ikväll så funderar vi på att fara på något som är på Klockargården här i Sävar. Det är något från åk. 6-9 där man typ pysslar. (: Så vi far nog dit.

Vi har frågat Fanny om hon ville följa men hon svarade inte på mitt sms.

Eller vänta, hon är inne på Facebook, så jag kan fråga där :]


Ikväll så ska jag också skicka in mina jultidningar. Kom upp till en 12, 2 megapixel kamera. Det känns bra eftersom att min kamera är helt trasig!


Nu är det dags för mig att gå och äta middag. (:


Pusshej ;*



Av Sophia - 10 oktober 2010 16:05

Hejhej!


Kom för ett tag sen hem från Botsmark. Har haft superkul!

Speciellt igår! (:


Vi var typ 10 stycken på festen. Så när det började klockan fem så åt vi, sen gjorde vi en massa saker, bland annat: snurra flaskan, spökvandring, charader, mördarleken, staffetter och en massa annat. ;) Det var typ det vi gjorde på dom sju timmar vi var där. :P Haha^^


Men på spökvandringen så skulle jag vara en sån där som skrämdes. Men de va typ ingen som blev rädd för mig. Fast ingen blev typ rädd för Lisa, Regge eller William heller typ xD Så den vart ganska misslyckad.


Nu så måste jag hitta mina träningskläder.


Pusshej;*

Av Sophia - 9 oktober 2010 14:49

Japp, nu är det dags för mig att lämna Sävar för nån dag.

Kommer tillbaka imorgon!


Pusshej ;*

Av Sophia - 9 oktober 2010 13:24

Hej!


Har nyss målat mina naglar svarta. (a) Passar bra till min outfit. En svart skjorta. (:

Har också sminkat mig och fixat håret. Det som saknas i mitt hår just nu är ett diadem, men det ska jag köpa på stan. (:


Just nu lyssnar jag på musik och gör en sak på en hemsida. Haha, ganska kul. Jag gör en bild av mig själv. Men det bästa med hemsidan är ju låten! :P Haha, klicka bara på länken så får ni se.^^


HÄR kan ni klicka för att se min gubbe xD :]


Ska fortsätta nu.<3


Av Sophia - 9 oktober 2010 11:34

Hej!


Pappa har nyss börjat att tapetsera våran fondvägg i vardagsrummet. Det kommer nog bli supersnyggt! (:

Tog några bilder som jag tänkte lägga upp så får ni se hur vårat vardagsrum ser ut just nu. (:


 

En liten skymt av den nya tapeten (:


Längtar verkligen tills det blir klart! Men det kan ta ett tag! :] <3


Ska göra mig iordning nu<3


Pusshej;* 

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards