Sophia!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sophia - 5 oktober 2010 17:13

Hej!


Har nyss pysslat lite och ska snart äta middag. Blir plättar och jag fick välja. (:

Får välja middag varje tisdag och lördag. Så idag blir det plättar. (:


Ikväll börjar den nya säsongen av Desperate Housewifes så det blir väl att kolla på det!

Men nu måste jag vispa grädde. (:


Pusshej;*

Av Sophia - 5 oktober 2010 13:01

Hej!


Nu är jag färdig med alla mina läxor som jag skulle göra idag.

Känns bra!

Nu måste jag bara göra lunch för jag börjar känna mig lite hungrig! :]


Pusshej;*

Av Sophia - 4 oktober 2010 22:12

Gud vad sakta det går! Det är inte färdigt ännu!

Men jag hoppas att det är klart snart för jag börjar vara trött!

Har fått över en massa låtar och det är några låtar kvar. Vi får se hur lång tid det kommer ta.

När det är klart ska jag iallafall direkt hoppa i sängen! :]

Hihi^^


Godnatt! <3

Av Sophia - 4 oktober 2010 21:14

Hej!

Har varit med Eve typ hela dagen så det är därför jag inte har skrivit. :]

Sen har jag också fått tillbaka min mobil så jag är superglad och har suttit med den hela tiden så..

Jag är ASGLAD! :D


Men jag hade inte kvar någonting! Så det var ganska jobbigt men jag håller just nu på att ladda upp musik från datorn så det fixar sig nog. (:


Imorgon har vi LUX dag så alla sjuor får vara hemma men vi måste ändå jobba med skoljobb och sånt.

Men vi får iallafall sovmorgon, och det gillar jag! :] <3


Nu ska jag fortsätta med att överföra musik. (:


Pusshej;*

Av Sophia - 3 oktober 2010 22:12

Orkar inte skriva så mycket nu. Är på dålig humör.

Kollar på en film på TV, men jag vet inte när den slutar så jag får väl se om jag ska gå och lägga mig nu istället för att se klart den.


Godnatt.<3

Av Sophia - 3 oktober 2010 16:27

Hej!

Ja, jag älskar faktiskt att vara i Botsmark med Emelie och Regge!

Vi har haft askul! Emelie sov också hos Regge så vi såg på en film, eller Regge såg på en film, jag och Emelie typ somnade :]

Men Regge tyckte iallafall att den va bra. :]

Sen när klockan va typ 01.00 så gick vi upp på Regges rum och satte på en till film, men då vare bara Emelie och Regge som kollade, jag somnade direkt ;)


Aja, får berätta mer sen, nu måste jag äta och sen måste jag på träningen.


Pusshej (:

Av Sophia - 2 oktober 2010 09:49

Hej!

Är full med katthår och rivmärken.

Världens gulligaste katt har blivit galen. Men hon är ändå helt jävla supersöt!


Om någon minut bara så ska jag och Lollo åka iväg på strömpilen. Sen vid 11 åker vi till Sävar.

Sen vid ett tiden så ska jag åka till Botsmark och vara med Regina. (:

kommer bli jättebra! Har inte sett henne på länge!


Nu ska vi åka iväg.


Puss ;*

Av Sophia - 1 oktober 2010 18:11

Hej!

kom nyss hem till Lollo. Fanny ville följa men hon ville också fara och bowla med TG. Och då sa vi att vi kan fara till Lollo någon annan helg och hon kan fara på TG ikväll. (:

Så det är bara jag, Lollo och lilla Phoebe.^^


Ikväll blir det fläskfilé och potatis till middag. Så vi ska nog börja laga det om en stund.


Puss ;* 

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards