Sophia!

Alla inlägg under januari 2010

Av Sophia - 24 januari 2010 23:17

hejhej <3 jag tänkte bara slänga in en frågestund innan jag går och lägger mig =) så fråga nästan precis vad ni vill så ska jag nog svara på dom flesta! <3


   

fråga på !


kraaam <3


Sophia! (LL)


Av Sophia - 24 januari 2010 20:29

Heeeejsan (L)

idag så har jag varit med Regina, Fanny och Frida <3 de va asakul! (L) för vi åkte skoter typ HELA dagen =) fast de blev kallt men de va KUL ! efter några timmar så gick vi in och drack chaite =] de va jätte gott ! sen gick vi ut och åkte igen =) men efter ett tag fick jag regge och Fanny lov att gå tbx till Regge för vi skulle hem =(


när jag kom hem så skulle jag typ äta och sen fara på träning! de va riktigt kul ! =)


nu sitter jag och chattar med Frida och Fanny =) de e kul !


men nu ska jag iallafall gå och duscha tror jag =)

hare bäst!


Sophia <3




Av Sophia - 23 januari 2010 15:06

Hejhej <3

Jag for hem endå för att jag behövde lite grejer och jag behövde oxå duscha =) hehe..

iaf..

igår så satt jag och Fanny vid datorn i typ 5 timmar xD heheh.. data-nördar, kanske ?

iallafall, sen så fick vi veta en grej som gjorde oss både stumma och rädda.. men de kan jag tyvärr inte berätta =( Sorry! iallafall så såg vi sen på en film som heter 'the proposal' men vi såg inte hela..

 

imorse vaknade iaf jag kl tjugo i 9 jag vet inte när Fanny vaknade   då låg vi först i sängen ett tag sen så åt vi frukost och satt vid datorn =) sen skulle jag hem =( ..

 

aja, nu ska jag packa inför Botsmark =)

hare bra! kraam ! (L)

 

Sophia <3

Av Sophia - 23 januari 2010 12:43

Tack ! <3

Tack älskling! Du gjorde allt bra igen! (L)

fast jag vågar inte lämna dig ensam än! <3 

Av Sophia - 22 januari 2010 22:33

Snälla?! gör inte det här ! jag kommer inte kunna leva mer om du gör de!

snälla älskling ? ge mig ett tecken ? (L) <3

Av Sophia - 22 januari 2010 18:50

  tjoosan =)

har just ätit.. det blev kyckling och pommes frites    de va gött =) heheh..

 

så ikväll så ska jag kanske sova hos Fanny om de går för hennes föräldrar .. om de går så kommer de bli riktigt roligt ! för de e ju jag och Fanny liksom.. :P och då imorrn så ska vi typ till Botsmark och vara med Frida, Emelie och Regge.. och vi ska oxå sova hos Frida! <3 kmr bli jättekul! längtar girl's ! för vi e ju bara bäst.. fast de vet nog redan alla som har följt bloggen och kollat på videon när vi åker skoter xD

 

AJA, nu ska jag fara till Fanny för jag FICK sova där ! <3 så  en super bra fredagskväll.. och jag kommer kanske inte kunna skriva förrän jag kommer hem från Botsmark men ni får väl bara hålla ut! (L)

 

kraaaam <3

 

Sophia (LL)

Av Sophia - 22 januari 2010 16:46

Alla ni som oxå läser bloggen www.fannty.bloggplatsen.se så ska jag bara säga att Fanny Nordetuns novell är den bästa novellen som någonsin gjorts! säg det till henne så att hon kan börja förstå det! <3


kraaamizz (LL) 

Sophia <3

Av Sophia - 22 januari 2010 16:38

tjooooooo! <3

tänkte bara säga att jag har en rätt så störd lillasyrra!

har någon av er bloggläsare oxå det? säg då till mig! (L) för jag vill verkligen veta om det är NÅGON annan än jag som oxå har störda syskon!?


   kraaam <3

Sophia (LL)


Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards