Sophia!

Alla inlägg under januari 2010

Av Sophia - 29 januari 2010 20:19

hejhej <3 jag sitter just nu och kollar på let's dance men de e paus så jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg =) nyss så dansade Molly Sandén, hon va först ut =) och nu efter pausen så är det Gudrun Sjyman tror jag hon heter xD jaja, nu har det nog börjat ses ! kanske skriver i nån annan paus =) <3

Av Sophia - 29 januari 2010 18:34

hejhej !

jag tänkte bara fråga om ni har några tips på tävlingar ? snälla om ni kommer på nån tävling så skriv ! för jag vet inte vilken sorts tävling jag ska ha! :/

så snälla skriiv ! <3

 

kraam! (L)


Sophia <3

Av Sophia - 29 januari 2010 18:13

hejsan ! <3

jag håller fortfarande på med min jävla läxa ! och det är INTE kul ska jag säga ! jag har typ hållt på med den hela dan.. och jag fickl till och med lov att ta med mig den och göra hemma hos farmor och farfar =) fast jag är nog snart klar och det känns faktiskt jäävligt skönt !

men en sak som INTE känns skönt är att min favorit storasyster flyttar in till stan idag =( till sin nya lägenhet <3 visst är jag glad för hennes skull, men för min skull så, nej ! jag kommer sakna henne som satan !   bara för att hon e BÄST ! <3


aja, nu ska jag fortsätta med mina (läxor) men jag skriver väl imorrn ! (L)

juste, imorrn kommer ju mina finaste, underbaraste och ännu mer bästa kompisar ! (L) längtar ! (LLL)


byee <3


Sophia    



skrivet 29/1-10 men ska föreställa 28/1-10 <3

Av Sophia - 28 januari 2010 14:53

hej alla bloggläsare =)

just nu sitter jag med hela läxan framför mig och försöker göra klart den.. :/ fast det går inte såå bra ?   hehe..

idag har vi haft trååååk i skolan =) och jag va döötrött så jag nästan somnade xD hahah.. till lunch fick vi korvstråganoff och ris =( de e äckligt ! hähä..

efter skolan så började jag med läxan och satte mig vid datorn =) och sen så tänkte jag att jag kanske skulle skriva ett inlägg :P

men nu måste jag fortsätta med min läxa =)

hare bäst ! <3

kraaam (L)


Sophia =)

Av Sophia - 27 januari 2010 21:28

hejhej ! <3

nu så tänkte jag säga att frågestunden är nu avslutad.  och här kommer svaren på frågorna som jag fick.. :


hur kom det sig att du började blogga ? svar: jag kollade runt på olika bloggar och tänkte att de kunde vara kul att göra en egen blogg. så då gjorde jag en..


vem är din ¨bästa¨ kompis ? svar: jag har många bästa kompisar och dom heter Frida, Fanny, Regina och Emelie. och dom är alla världens bästa vänner! <3


vars vill du helst fara utomlands? svar: Jag skulle nog hels vilja fara till antingen Spanien eller New York. spanien är ett jätte fint och mysigt land och New York verkar riktigt häftigt ! =)


så de va nog allt ! jag kommer säkert ha fler frågestunder och då kanske det kommer ÄNNU fler frågor ? =) så håll ögonen öppna här på bloggen och kolla gärna in varje dag   <3


kraaam <3


Sophia (L)

Av Sophia - 26 januari 2010 20:18

hej !

jag har just kommit hem från skolan, hehe.. kanske låter lite konstigt men vi hade en grej som kallas Öppet Hus där man går i skolan på kvällen och är lediga dagen efter =) och de e GANSKA så najjs ! för man går typ 2 timmar på kvällen och sen är man lediga en HEL dag ?!   najs va ?! =) iallafall så fick vi först jobba i 25 minuter med matte xD sen kl 18.25 så fick vi gå runt på högstadiet och kolla lite, de va fett najs xD sen så kl 19.00 så började vi lektion igen ! =(  då hade vi SV och sen så hade vi bild och sen hade vi massa-g .. hahhahaha xD


Aja, nu så ska jag vara lite social med Fanny ! (L) för hon ska sova här ! <3 

kraaamiz på er ALLA ! <3


Soph<3

Av Sophia - 25 januari 2010 21:05

JAG DÖÖÖÖR !!   

hahah gulligaste skrattet någonsin !!! (L)


haha den här e ju så sjukt rolig   


haha så fult ! xD



Av Sophia - 25 januari 2010 18:39

Tjoosan <3

idag började skolan som jag INTE tyckte va så kul !   hehe..

på morgonen hade vi iallafall slöjd som JAG hatar !   jag typ somnar på varje slöjd lektion xD hehe. =) sen har vi haft en massa tråkiga saker.. och jag höll på att dö.. Efter skolan gick jag iallafall till farmor och farfar och var hos dom i typ 3 timmar =) de va riktigt kul ! (L) sen vid 6 gick jag hem och åt och sen gick jag till datorn =D

ikväll blire väl plugga inför provet som vi har imorrn om Sydamerika =( jag kommer inte kunna NÅGOT ?!    så jag kommer va JÄTTEDÅLIG ! menmen.. jag får väl göra mitt "bästa" ? hahah.. xD


byebye alla sötnozar ! <3


Sophia ! (LL)

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards