Sophia!

Alla inlägg under januari 2010

=)

Av Sophia - 22 januari 2010 14:12

Har typ nyss kommt hem från skoolis.. är med fanny nu =)    vi sitter och chattar med storasyrran, och lite med Lina :] ikväll ska vi väl typ sova hos Fanny tror jag och imorrn ska vi till Botsmark =) de ska bli kul för vi ska sova hos Frida oxå! (L) kmr bli bäst!


iallafall nu ska jag typ vara med Fanny lite.. kanske skriver ngt ikv! <3

kraam (L)


Sophia =)


Av Sophia - 21 januari 2010 19:08

 Sötazzte Fanny Nordetun (L) lovvvveeee <3


 Snyggaste Regge (L) lovvvveee! <33


 Emelie, Frida och Fanny, ni e de 3/4 bästa i världen! (LL) lovveeee! <3



Av Sophia - 21 januari 2010 14:09

Hejhej (L)

Idag var jag i skolan ett tag sen så for jag hem innan näst sista lektonen började.. när jag kom hem vilade jag typ och såg på TV och bara låg ner =D imorrn så äre ju språkval, ska bli fett kul xD för Frida och kanske Regina kommer =) de kmr bli jätte kul!! (LL)


nu ska jag väl typ vila eller ngt   


bye hare bäst! <3


Sophia (LL)`


den här låten ska jag sjunga för klassen på onsdag =) nervös :]

Av Sophia - 20 januari 2010 22:02

skoter-åkning i Botsmark =) dom e ju bara FÖR bra! (L)


Fanny sjunger 'country roads take me home' hon e ba för bra ! (L) <3




Av Sophia - 20 januari 2010 17:24

HejHej <3

Idag har jag varit med fanny Igen ?! hahah men den här gången va vi me eve oxå =)


Ikväll så ska jag typ på träning eftersom att de e tävling snart (L) i Helsingborg <33 ska bli riktigt kul!!!! men för att kunna komma oss dit ska vi sälja toapapper?! xD så köp snälla!! <3


nu måste jag skynda mig för träningen bärjar kl 18   


ses! <3


Sophia (LL)

Av Sophia - 19 januari 2010 21:36

tänkte bara lägga ut ett riktigt bra klipp på mig när jag dansar på skolan xD och jag är helt ovetande om att fanny filma xD även fast hon hade telefonen helt tydlig för att se de =P


Av Sophia - 19 januari 2010 20:10

hej <3

idag har vi haft skola som vanligt.. de e ju oxå PISSATRÅKIGT! men de va ganska kul för vi såg på en film som hette lejontemjaren (stavning?) iallafall den var ganska så bra men vi fick inte se slutet för våra piss lärare stängde av =(

till lunch fick vi nån äckel gryta men jag tog typ sallad xD och jag, matilda och isa tog typ tusen mackor :] sen i slutet så hade vi so med Andreas och de va kul men jag satt och typ smsa me fanny och regge hela tiden så.. och vi skulle ha religon men han började prata om sex och snoppar och sånt.. så jag satt och smsa med fanny och regge som sagt..  sen när vi sluta så följde jag med fanny hem och då såg vi på en film som typ heter 'another cinderella story' skitbra va den! med Selena Gomez i huvudrollen =) efter den for jag hem och åt sen gick jag ut på promenad med eve.. vi skulle gå elljusspåret med de va typ djupsnö där så vi gick runt i sävar istället =D

ikväll blire väl bara en kväll framför tv:n tror jag :] sen imorrn så kommer ju regge så då ska man ju va med henne ( på skolan alltså ) <3

 

kraaaam (L)

 

Sophia =D

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards