Sophia!

Alla inlägg under september 2010

Av Sophia - 27 september 2010 16:29

Hej!

På sista lektionen idag så bestämde jag, Fanny, Dani, Michan och Eve att vi ska gå på bio på onsdag och kolla på filmen 1000 gånger starkare. Först så skulle jag, Clara och Michan gå och kolla på I rymden finns inga känslor i helgen typ. Men vi ska typ kolla om Clara vill se den här med oss ist. Hoppas att hon vill! Då blir det en riktig "tjejkväll". Haha gjorde sådär för att vi ska inte gå på kvällen vi ska gå 14.30 för att jag har träning klockan 18.00 (:

Kommer bli kung! Ett biobesök med tjejerna! (:

Vi slutar efter lunch på onsdag så vi tar bussen klockan 12 (:

Gud vad jag längtar!


Fast jag längtar också till ikväll! För Lollo kommer hit! Har inte sett henne på super länge känns det som! Så jag längtar (:


Nu ska jag kolla upp vad en biljett kostar (:


Puss ;*

Av Sophia - 26 september 2010 21:23

Har väldigt ont i mina fötter. Har gått väldigt dåligt att träna, fick stå över det mesta. Men annars gick det bra!

Har nyss duschat och ska alldeles snart gå och sova.


Nu tänkte jag berätta lite om vad jag köpte på stan.


Nya tränings byxor.

Ny träningströja.

Ett par skor. (Dom som jag ville ha.)

Ett par skor till.

Benvärmare.

och

Fingervantar.


Tror inte att det var något mer.

Blev mer än jag trodde.

Men någon jacka blev det dock inte.

Men jag och mamma ska på stan i veckan igen för att kolla mer. Idag var dom

flesta affärerna stängda. Om vi inte hittar någon då så ska jag beställa från H&M:s hemsida. (:

Där har jag hittat en jacka som jag vill ha.

Den här:


  

<3 Love it <3


Nu ska jag hoppa i min mjuka varma säng och sova <3


GODNATT ;*


Av Sophia - 26 september 2010 16:38

Hej!

Hinner inte skriva mycket mer än såhär för jag måste skynda mig iväg på min träning.


Skriver mer om stan och allt sen! <3


Puss;*

Av Sophia - 26 september 2010 11:25

Hejsan!

Nu ska vi åka iväg till stan. Evelina följer inte med så det blir bara jag, mamma och Elvira.

Ska köpa dom där skorna, en jacka, kanske en sjal och ett par strumpbyxor. (:

Hihi^^


Så jag skriver väl när vi kommer hem.


Puss ;*

Av Sophia - 26 september 2010 09:02

Godmorgon! Ligger i min säng och väntar på att Eve ska vakna. Vaknade alldeles nyss och solen skiner super mycket! Kommer att bli en bra dag! Skriver mer sen;*

 
Av Sophia - 25 september 2010 23:41

Nu ska jag och Evelina sova. Vi har suttit och fixat i varandras hår och vi märkte då att Eves hår är långt som tusan!! Haha, ingen av oss riktigt tänkt på det tidigare :P


Men som jag sa i förra inlägget så ska jag till stan imorgon och Eve ska kanske följa med.

Vi ska fara klockan halv 12 typ, så vi kommer att vakna typ vid 10.


GODNATT ;*

Av Sophia - 25 september 2010 21:36

hejsan! Ligger i mitt och elviras mysrum med evelina och kollar på vänner :-) hon ska sova här ikväll och imorgon så ska jag in till stan och eve kanske ska följa med :-) puss;*

 
Av Sophia - 25 september 2010 15:19

Hej!

Är hemma en snabbis. Ska snart upp på skogstorpet igen och kolla på Moas match som börjar 15.20


Ville bara ge lite uppdatering (:


Kyss ;*

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards