Sophia!

Alla inlägg under september 2010

Av Sophia - 10 september 2010 19:04

Hej!

Kom hem tidigare än vad jag trodde, vi fick skjuts hem med Lollo som ändå skulle hem och äta middag hemma hos oss.

Dansen gick bra! Började på en dans. Lite svår, men jag kan den ändå. :P Vi dansar till en låt som heter New girl in town. Haha, det var väldigt kul! (:


Ikväll så ska vi äta grillat med potatisgratäng! MUMS! (: Löööööv it! (;


Skriver mer sen (:


Puss ;*

Av Sophia - 10 september 2010 14:58

hej! Sitter på busshållplatsen med Emilia och väntar på bussen :-) vi ska åka in och dansa, och kommer inte hem förrän kanske vid halv åtta eller nåt :-) ville bara säga det puss ;*

 
Av Sophia - 9 september 2010 22:30

Hejsan! (:


Mormor och Aslög kom nyss. Sitter och pratar om lite olika nu :P Haha, jag hade visst fel jag låg inte i sängen och försökte somna ;) Jag försökte fixa mitt hår men det blev bara misslyckat!


Måste nog börja gå i säng nu.. är as trött! Sitter och chattar med en från Turkiet, Kübra <3 Måste nog säga godnatt till henne också :( <3


GODNATT (L)

Av Sophia - 9 september 2010 19:03

Hej! (:

Sitter här med lilla Snobben som sitter och nafsar på min hand :] Hihi, gullis ^^

Jag har väldigt tråkigt och kommer inte på något att göra! Hjälp mig? :] Verkligen urtråkigt!!


Ikväll kommer mormor och hennes väninna Aslög. Men dom kommer typ efter elva någon gång, och då ligger väl jag i sängen och försöker somna :] <3


Ska gå och ha tråkigt nu (:



Av Sophia - 9 september 2010 15:54

Hejhej!

Kom för ett tag sedan hem från skolan. Har varit superslapp dag idag. Inga riktiga lektioner, bara lite typ, ja jag vet inte vad jag ska kalla det? Fick iallfall först gå på en promenad och under promenaden så skulle vi intervjua en klasskompis. (Vi gick två och två med typ 10 meters mellanrum.)

Jag fick då intervjua Arvid. Men det var riktigt svårt att skriva medans jag gick, men det gick ganska bra ändå.. (:

När vi kom tillbaka skulle vi typ på biblan och prata om lite grejer om biblioteket :P

Sen var det samling, renskriva intervjun, sen blev det lunch sen så skulle vi samlas igen. Då skulle vi göra något som jag inte minns :P

SEN, så kolladevi på en film! Vilken tror ni att det var? Haha, Hip hip hora! ;)

Ganska slappt! Sen fick vi 10 minuters rast sen blev vi indelade i grupper och skulle då diskussera filmen. Sen fick vi sluta! =)


Nu ska jag kolla på något på datorn, vet inte vad det blir men.. :]


Pusshej<3

Av Sophia - 8 september 2010 22:15

Hej!

Ja, nu är Piggelin begravd. Vi begravde honom bredvid våran förra dvärghamster Musse, som dog för kanske 3 och ett halvt, 4 år sedan.

Saknar dom båda så sjukt mycket! Aja.. Dags att glömma, får väl skaffa en ny liten kamrat snart. Plus, att jag har Snobben :]


Imorgon är det ju skola igen! Kanske inte berättade det, men jag har varit ledig idag, fast det kanske ni fattade när jag bloggade mitt på dagen och vaknade sent? Men det har iallafall varit asnajs! Har inte gjort mycket alls.. Har känt mig riktigt lat! :P Men de e bra!^^


Kom nyss upp från duschen. Har tvättat håret, det var väldigt skitigt! Men nu så är det rent och fint! (:

Jag ska sova nu så att jag orkar upp imorgon<3


GODNATT<3

Av Sophia - 8 september 2010 15:41

Aaaaaaaaaaah, har fått en kommentar idag från Evelina som frågade om jag inte skulle länka Lollo, Erika och Alma. Det första jag tänkte var shit! Att jag glömt det! Men sen började jag tänka att jag har verkligen haft mycket att göra dom senaste veckorna! Så det har varit svårt att ha kvar det i hjärnan!

Jag är jätteledsen för det här men jag ska faktiskt ta igen dom dagarna jag inte länkade er! Som var den 20 augusti så det blir.. ja det får jag väl räkna ut.. :] Men jag börjar ta igen det nu! Och om jag glömmer någon dag så SNÄLLA säg till!<3


Puss<3


Länkar:


Lollo


Alma


:)

Av Sophia - 8 september 2010 11:58

Hej.

Är fortfarande väldigt ledsen sedan igår, så det blir nog inte så bra uppdatering idag.

Sitter fortfarande i pyjamas, vaknade för ca 2 och en halv timma sen. Ska snart börja med lunch, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl nå rester från middagen igår.


Hejdå.<3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards