Sophia!

Alla inlägg under september 2010

Av Sophia - 13 september 2010 21:57

Tog mig en snabb hårdusch också. Hade så skitigt hår! Men nu är det bra igen!

Mamma och pappa sitter och kollar på tapeter till vårat vardagsrum. Vi ska tapetsera om det. Eller ja, egentligen göra om hela alltet nästan.^^ Vi ska ha en ny soffa, möblera om och kanske en ny tv. (: Kommer bli kung!


Tänkte gå och sova snart.

Har inte hunnit ta tempen än så jag ska göra det sen ska jag sova.


GODNATT! <3

Av Sophia - 13 september 2010 21:14

Hallå där! (:

Eve for hem för några minuer sen. Jag hon och Elvira har lekt Idol där ute, och vem tror ni vann? Jag såklart!^^ Haha, nej jag menar inte att skryta! Alla var bra och det var bara en lek :P Haha, var inte så speciellt seriös alla gånger heller så ^^


Det visade sig att spionerna inte var Elvira och hennes kompanjoner, det var bara hennes kompanjoner ;) Haha, så när hon kom hem från Maja där hon hade varit, så satt vi ute och vaktade ;) Sen gick det över till att vi lekte Idol (:


  

(L)


Började nu tänka att jag vill ha mer röster på vilken header jag ska ha!

Snälla jag kan verkligen inte bestämma själv! Det är svårt!! :]

Klicka här för att komma till inlägget och rösta! (:


Nu ska jag tvätta bort sminket och göra mig iordning för att sova. Tror att jag ska ta febertempen också för idag har jag känt mig febrig.. ): Har frysit och varit jättetrött! Men det kan ju vara något annat också, man vet ju aldrig, kan ju bara vara jag som är helt sjuk som fryser när alla andra typ svettas och är allmänt trött? :P


Haha, puss :* 

Av Sophia - 13 september 2010 19:59

Haha, jag och Evelina va nyss ute och jagade "spioner". Alltså Elvira och hennes kompanjoner (; Men jag hade inga skor så mina sockar är blöta nu ): Men det bryr jag mig inte om (:


Nu ska vi äta glass (:


Pussss ;*

Av Sophia - 13 september 2010 18:09

Ska vara med Evelina ikväll. Hon ska komma när hon har ätit. Så jag behöver inte vara ensam ikväll. (:

Undrar vad vi ska hålla på med? Haha, det får vi väl se när hon kommer? (:


Sitter och chattar med en Turkisk tjej som jag träffade på Hemera. Jättegullig!! :]


Puss :*

Av Sophia - 13 september 2010 17:27

Haha, ja jag har faktiskt ett bortdomnat finger och det är inte kul.^^ Haha, men det går nog bort snart (:

Mamma har kommit hem för ett tag sedan och börjat med maten så jag hoppas att vi ska äta snart, för jag börjar bli hungrig!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Tror att jag ska ringa någon kompis men jag vet inte. Annars blir det väl bara att vara hemma.. Men jag vill egentligen inte det! Jag är trött på det! Vill ha lite omväxling nu!

Så jag hoppas att jag får tag i någon kompis.

Nu är mitt finger tillbaka till sitt vanliga jag.^^


Idag har det varit betydligt bättre väder än igår! Inte en regndroppe, vad jag har märkt iallafall! Solen lyser och det är hyfsat varmt! (:


Nu är maten klar!


Chaooooo (:

Av Sophia - 13 september 2010 15:48

Hej!

Slutade för 48 minuer sen. (: Har kollat på tv en stund men nu satte jag mig vid datorn.

Ska kolla på Biggest loser Sverige, första avsnittet. Missade det  måndags menjag kollar på det nu så att jag kan se det andra avsnittet ikväll om jag gillar det (:


Pusshej ;*

Av Sophia - 12 september 2010 21:44

Hej!

Kom hem från farmor efter åtta någon gång, men då skulle jag kolla på Ensam mamma söker så jag hann inte skriva då. Men nu så fick jag tid att skriva.

Jag är jättetrött så jag skriver nog inte så mycket.

Chattar med Christina på facebook, men det suger att varje gång jag får chans att chatta med henne så är det när jag ska sova.. ): Men kul ändå! För jag saknar henne! <3


GODNATT! <3


Länkar:


Lollo


Alma


(: 

Av Sophia - 12 september 2010 17:58

Hejsan! (:

Förlåt att jag inte har skrivit nå mycket idag, men jag har bara inte orkat sätta mig vid datorn.

Det är jättedåligt väder idag! Spöregnade hela matchen så jag satt och kollade på matchen från bilen.

Men nu regnar det bara lite så jag ska cykla över till farmor och farfar (:


Skriver väl när jag kommer hem (:


Puss ;*

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards