Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 11 maj 2010 16:19

Hej på er alla :) Jag har just kollat på dom sista avsnitten av Andra Avenyn som jag har missat. Så nu ligger jag inte efter, fast det kommer ju inte komme några fler avsnitt.. DAMN!

Men ikväll är det ju iallafall Desperate Housewifes så jag kan iallafall få se nåt av mina fyra favoritprogram :)


Efter middagen idag hade jag tänkt gå ut och gå lite grann. Blev ju så fint väder nu så jag tänkte passa på.

Tidigare idag har vädret inte varit kul alls! Regningt, blåsigt, kallt och mulet! Hur har vädret varit hos er bloggläsare? Hoppas ni har haft det bättre än vi. Kommer ta med mig kameran när jag går ut så det kommer nog bilder lite senare!<3

kommer kanske gå förbi Elviras träning och ta lite bilder där. Men vi får se. Kanske går broarna runt eller så.


Men nu ska jag börja läsa på om Koranen-provet som vi ska ha om en vecka! Måste träna nästan hela tiden fram tills dess!


He det fint!

pusshej leverpastej :]



Av Sophia - 10 maj 2010 22:07

Hej på er!

Jag har inte varit så sugen på att blogga idag, och jag vet inte om det beror på att jag har haft ganska fullt upp idag eller om jag bara har tappat suget och inte vill blogga på en liten stund nu. Och vi får se hur lång tid det tar innan jag kommer tillbaka. Men inte så länge iallafall!


Fast såklart så kommer jag skriva inlägg varje dag, men kanske inte lika många som förut..<3

Ville bara att ni skulle veta det<3

pusshej skriver mer imorgon<3



Av Sophia - 10 maj 2010 20:06

Nu har jag kommit hem från träningen och jag ska fortsätta mitt Andra Avenyn maraton ;) måste se alla avsnitt som jag har missat ;) <3

Ska sedan duscha<3


Imorgon är det näst sista dagen i veckan av skolan :) på torsdag blir vi lediga. Då ska jag kanske vara med Regina, om det går för hennes föräldrar.


Aja, måste fortsätta mitt maraton nu :]

kram<3

Av Sophia - 10 maj 2010 15:35

Nu är jag hemma och jag ska sätta mig och kolla på andra avenyn och göra läxan :)

Ikväll så äre träning som gäller! JIPPIE! har saknat fotbollen grymt mycke!

måste börja se nu så att jag hinner innan jag ska äta<3

puss<3

Av Sophia - 10 maj 2010 14:46

sitter och jobbar med so jsut nu, ska sluta om typ 10 min :)

har inte så mycket att göra alla dissar :(

puss<3

60!

Av Sophia - 9 maj 2010 22:26

Idag har jag haft hela 60 besökare! Tack alla som besökt! Hoppas ni blev intresserade!

Aja ville bara säga det :]


Jag och Elvira var ute efter middagen och spelade lite tennis och badminton ;] Men efter ett tag så började det gå dåligt för mig i tennis och då märkte jag att det var ett hål mitt i racketet eller vad man nu kallar det ;) Så bollarna hade bara farit igenom hela tiden. Så då spelade vi badminton istället :)

Efter ett tag ville Elvira gå in och då satte jag, hon och mamma oss vi tv:n och kollade på Greys Anatomy. Fast jag hade redan sett dom avsnitten så jag gick och duschade.


Nu ska jag gå och sova och förbereda mig för en lång och lite jobbig dag imorgon. (Vi ska ha slöjd.) ;)

Btw, förlåt för att jag inte har gjort dagens fråga igår och idag men det kommer imorgon, promise!

puss(L)


  

Av Sophia - 9 maj 2010 19:16

Hej!

Dansuppvisningen gick superbra! Jag hade jättekul! :) nu är det 3 träningar kvar innan det är slut.


Ikväll är det grilltajm :) vi ska grilla hamburgare och majskolvar ;] gött me grillat!

Efter maten tror jag att jag ska gå och duscha :) sen sova ;] hahah (a)<3


Ska äta nu<3

kram!(L)

Av Sophia - 9 maj 2010 11:15

Godmorgon! Kom nyss hem från Eve. Fick lov att vara hemma kl 11 för jag ska vara på idun, och samlas inför första föreställningen, kl 12.45 så..<3 så jag måste göra mig iordning innan det.


Idag kommer det inte komma så många inlägg för jag kommer säkert va på stan hela dan eftersom att vi har 2 föreställnigar idag en kl 14 och en klockan 17.. Men vi får ju se.

måste byta om nu<3

Kram!

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards