Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 12 maj 2010 22:19

Hej! Fick just reda på att det blir Bots imorgon! :) Ska sova där oxå! Fett najs! ;)

Just nu sitter jag och kollar på Vänner i mitt rum ska snart gå och sova, ska fara efter 11 imorgon<3

Men nu ska jag fortsätta se<3

Godnatt<3

aj!

Av Sophia - 12 maj 2010 20:58

träningen idag gick bra! fick dock VÄLDIGT ONT I HUVUDET! så nu har jag tagit huvudvärkstabletter :)

Men jag ska gå och duscha nu, sen ska jag typ hoppa i sängen, kanske kolla på nå vänner eller så..<3

aja, kram<3

Av Sophia - 12 maj 2010 16:12

dagens fråga lyder..


   

VK

eller

VF?

   


svara nu!  

Av Sophia - 12 maj 2010 15:26

Hej! Sitter och lyssnar på musik nu och jag har gaaaaanska tråkigt! Tänkte gå ut och chilla lite ;) kanske ta nå och dricka och ba sitta å stéeeeeeeka :P

aja, hare gött! ;) <3

Av Sophia - 12 maj 2010 07:01

Godmorgon!

Jag satte mig vid datorn och skulle göra en sak så jag tänkte att jag kunde säga godmorgon till mina bloggläsare<3

Ha en bra dag!<3



<3

Av Sophia - 11 maj 2010 22:34

Nu har jag laddat upp bilderna från promenaden jag var på. dom kommer här<3


  


ja det var alla bilder :) (kommer en film sedan!)


Nu ska jag gå och sova så att det inte blir som imorse att jag tror att jag ska dö för att jag är så trött! ;)


Sovgott!<33

Av Sophia - 11 maj 2010 18:52

dags för dagens fråga!

den lyder..


   

Apberget

eller

Facebook?

   


Svara NU!<3  

Av Sophia - 11 maj 2010 17:57

Nu sitter jag och läser på provet :) går ganska bra<3


 :]


Kram på er<3 

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards