Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 20 maj 2010 21:04

Hej!

Nu har jag kommit hem från ica och farmor :) Var hur gott som helst med en isglass! Speciellt nu när det är så varmt.

När vi kom till farmor och farfar kollade vi på lite tv. Rapport och Familjen Bernadotte. (stavning?) Haha, men sen kom jag på att jag måste hinna duscha, göra engelskan, svenskan och spanskan innan jag går i säng.. Så det är nog bara att börja.. ;)

Godnatt<3

Av Sophia - 20 maj 2010 18:18

Hej!

Nu sitter jag här och ska snart fara med Elvira på ica och köpa glass :) sen ska vi fara över till farmor och farfar :) Så jag tänkte bara berätta det, och säga, förlåt att det andra inlägget är lösenordsskyddat men jag ville bara skriva något så jag fick ut mina arga känslor!<3

puss<3

Av Sophia - 20 maj 2010 18:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophia - 20 maj 2010 17:35

Hej! Här kommer ett litet videoinlägg med mig och min hamster.<3

Av Sophia - 20 maj 2010 16:30

Han är riktigt duktig! Han är också riktigt bra på piano, men inspereras mest av sången! Stör mig bara lite på melodin han spelar, även fast han är superbra! :)<3

Av Sophia - 20 maj 2010 15:34

finally i'm done thinking about the fight, i've moved on to a better place..
have you?

Hej.
Mår lika dåligt idag, om inte värre..
I skolan har jag inte haft kul.
Har varit ensam typ hela dagen. När jag kom till skolan var Emilia där så jag kunde prata med någon som jag inte är besviken på. Men när alla andra kom så gick hon ju förstås till dom..
Så jag blev ensam tills vi började.
När vi började hade vi svenska diagnos och sedan hade vi hiss. (hälsa i sävar skola)
Då hade vi skolgårdslekar. Började med den klassiska Under hökens alla vingar, kom. Sedan så körde vi kurragömma med dunk där jag var 3/4 gånger. Men jag kan ju inte säga att jag ansträngde mig för att hitta dom. Var inte på mitt bästa humör som alla kanske förstår.
Sen hade vi en massa lektioner och sedan lunch. Där jag satt ensam till tjejerna i 6b kom och satte sig med mig. Sedan gick jag och jobbade på ett jobb som jag började på idag. Det är en bok där jag ska skriva all fakta jag kan hitta om Turkiet. Eftersom att jag och typ halva min familj plus mormor, ska åka dit den 7 Juli. :)
En sak att verkligen se fram emot! Har varit där förr på samma hotel och allt men det har tydligen förändrats en massa nu. Vi får se om jag känner igen mig från år 2006 ;)
Iallafall, då ville jag såklart sitta ensam och jobba med det där i vårat grupprum men nejnej, såklart kommer killarna och en massa andra drygbarn och rycker i handtaget, bankar på dörren, skriker och bankar på fönstret. Då hade jag verkigen fått nog. Kicki kom in och pratade med mig. Sa att hon skulle prata med ******, den som jag är mest ledsen och arg på.. och då gick jag på idrotten. Men jag var såklart inte med. Satt bara i ett hörn. Efter idrotten hade vi "musik" eller vi skulle välja en låt med alla andra sexor som vi ska sjunga tillsammans på skolavslutningen. Och det slutgilltiga valet blev - Anna Bergendahl, This is my life. Det var nog bara jag i min klass som tyckte att det var ett bra val, alla andra började kalla henne för fula och kränkande namn..
Iallafall så hade vi bara en kort 15 minuters lektion kvar av dagen så Kicki läste högläsning, men jag skrev om Turkiet.
Det var min dag. Låter ganska trist va? Brukar vara 10 gånger bättre! När jag mår bra och är på bra humör.
Ska gå ut och sola i det 16 graders varma vädret.

Men lägger först ut lite bilder från idag och från gårdagen.<3

 

<3

Isa och lollo.

 

<3

   

maskros<3 :]

 

<3

   

pyntade min sko<3

   

:]<3

 

tappade typ mobilden när jag tog bilden. ganska bra ändå? (a)

 

;P<3

 

<3

 

  <3

<3

 

<3

 

 <3

   

Lollo :)

 

Lina<3 :)

  

Lollo och Lina<3 :)

 

min sko.<3

   

Lina:)<3

 

 Linas ben? :P

 

Lina :) <3

   

Sävar IK flickor 97<333

   

Lina :) <3

 

 gitarr<3

 

<3

 

<3

 

<3

    

(a)


Kram

<3


Av Sophia - 19 maj 2010 20:40

Hej!<3

Kom just hem från min fotbollsträning. Fast jag var inte med på den, kollade bara på tillsammans med Lina. Haha, men hon kunde inte sluta tjata om att jag skulle dansa med David på Täfte-discot och att jag gillar David och typ att jag gillar en massa xD Haha, men förstås så snackar hon ju bara skitsnack ;]<3 hihi, jag sa att jag inte gillar någon, som jag inte gör heller. Men hon och Tyra trodde inte på mig för dom tycker att alla borde gilla någon iallafall x] Ganska kul =)

Sen så sköt Lina bollar på mig och jag blev livrädd, även fast jag var bakom målet så jag skyddades med nät och sånt :P blev ändå typ livrädd (a)

Men de va kul ädå :)


Nu ska jag göra lite läxa så att jag inte har allting imorgon.

Ha det bäst!<3

Av Sophia - 19 maj 2010 16:31

Följ min blogg med bloglovin <3


kommentera om ni är redo att följa mig så kan jag (till dom som har blogg) följa er!<3




Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards