Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 17 maj 2010 09:37

Hej! jag sitter just nu i skolan och har en massa barn omkring mig (a) bla Evelina och Elvira :P haha men jag ville bara skriva ett litet inlägg nu men jag skriver lite kort när jag kommer hem fast jag måste plugga också xD :(har prov om Koranen imorgon :(


måste gå nu<3

puss(L)

Av Sophia - 16 maj 2010 21:14

Sorry för sämst uppdatering idag men jag har haft riktigt fullt upp! Vi fick hit studsmattan idag som annars har stått i stugan. Så jag har hoppat ganska mycket. Sen har jag varit i Segasjön och badat med några vänner så jag har inte hunnit skriva. Men det kommer bli lite så nu när sommaren kommer. Jag kommer ha ganska fullt upp för det mesta och kanske inte kunna skriva 4-5 inlägg / dag.

Iallafall..


Har nyss varit med Evelina och Hanna. Vi har kollat på lite klänningar och skor till avslutningen.

Här är dom som jag siktar mot.


1.


2.


3.


4.


5.





10. turkos   10. rosa? 


Ni ska få rösta på vilken ni tycker mest om. Dom två i slutet kunde jag inte välja vilken färg så ni kan välja bland båda. kommentera bara siffran på klänningen ni tycker mest om.


Nu ska jag gå ner och sätta igång tv:n :)

Godnatt<3

Av Sophia - 16 maj 2010 15:58

Har gjort en liten fil som jag lade in på youtube. tänkte visa den här också ;)


 :)

puss(L)

Av Sophia - 16 maj 2010 10:41

Sitter just nu och kollar på Bella&Tyra show. Programmet när Kissie var gäst.. Ja, vad ska jag säga? Jag är ju inte direkt något fan av Kissie precis och det där programmet var bara pinsamt! Men annars är det bra. Men nja, inte när Kissie var gäst..

aja, nog om det. snart ska jag fara och kolla på Elviras match. Och sedan så kanske vi far ut till stugan men jag vet inte.. om mamma går med på det.
Men det här inlägget blir nog inte så mycket längre. måste gå till matchen nu.
Ha en bra dag!<3

Av Sophia - 15 maj 2010 17:44

Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har inte varit inne när det har varit så fantastiskt väder!

Det har faktiskt varit så skönt så jag och Emily for till Segasjön och badade i typ 2 timmar (a) såååååååååååå skönt! Vi hittade också grodor som nu simmar runt i min damm. dom är 4 stycken. 3 av dom ligger på varandra och parar sig typ.. och 1 simmar runt och har kul ;) Dom är jättesöta!<3


Efter maten ska jag vara med Emily och jag har ingen aning om vad vi ska göra.. Jag kankse ska sova hos hon fast jag vet inte. För hon kan inte sova här iallafall för mormor är här och hälsar på så det går inte. Men det kommer nog inte bli så bra uppdatering resten av kvällen för jag och Emily kommer nog vara ute för det mesta. Men förhoppningsvis iallafall ett inlägg till? (a)

Aja ska kolla till grodorna nu :]

puss(L)


Av Sophia - 15 maj 2010 09:05

Nu är jag tillbaka vid datorn igen. Evelina for nyss hem för hon skulle åka till bygdsiljum och måla stugor. Så nu är jag ensam..

Idag så ska jag nog bara chilla ute skulle jag tror, om det blir lika fint väder som igår iallafall! Det var helt underbart! Nu är sommaren här ju! 


I Botsmark har jag haft jättekul med Regina och Emelie. I torsdags när jag kom dit så gick vi typ direkt till Emelie och sen gick vi ut. Vi gick typ runt lite överallt sedan gick vi hem till Emelie och hade typ en "picknick". Eller det var typ ostbollar och saft (a) men kul iallafall. För vi tog ut Emelies gulliga hamster, Gustav som fick springa runt lite i gräset.

Sen hoppade vi lite studsmatta.

Sen skulle vi gå till deras skola och laga ett stuprör. Det gick perfekt! Nu är det som nytt. Sen skulle jag och Regina hem och äta.

på kvällen var vi med Emelie igen och vi gjorde olika "mordförsök" haha, det var kul som fan! (Det har inget med mord att göra vi kallade bara "leken" för det) xD


Nästa dag så var vi med Emelie igen men det var så himla varmt, 25+, så vi köpte typ en coca cola (a) Sen gick vi och satte oss på någon okänd gård men han va typ trevlig så han brydde sig int. Där pratade vi lite och vi gick runt lite och hade iallafall jättekul! Resten av dagen gjorde vi lite olika tills jag behövde fara hem :( :(

Hoppas jag får fara dit igen snart!<3


Men nu ska jag gå ut :)

Ha en bra dag!<3


Av Sophia - 14 maj 2010 22:15

hej! Förlåt för att jag inte skrivit något men vi har haft ganska fullt upp där borta i botsmark ;] men jävligt kul har vi haft iallafall :) och när jag kom hem så skulle jag va med Eve så jag kunde inte skriva nåt då heller och nu ska hon sova här så jag kan inte skriva nu heller annat än via sms.. Men jag skriver Imorn

 
Av Sophia - 13 maj 2010 11:14

Hej! Ska snart fara till Botsmark, ville bara skriva ett sista inlägg<3

Jag kommer inte kunna skriva några inlägg när jag är borta.. Men jag ska försöka få fram ett litet sms-inlägg iallafall :) Vi får väl se<3

Imorgon kommer jag hem vid middagstid och då skriver jag säkert ett inlägg!

Nu måste jag gå och packa<3

ha en bra dag!(L)



Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards