Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 19 maj 2010 16:08

Hej!

Ville bara berätta vad jag har valt för outfit föt skolavslutningen.

och mitt slutgilltiga val är...


  

Klänning nummer 3 :)

verkar som att alla tycker om den och det gör jag också själv så.

Den blir det. (om den finns) ska typ köpa den nästa vecka eller så. :)


och skor blir...


dessa (klicka på länken)

kunde inte ladda utt bildn här. Vet inte varför gick bara inte, så jag länkade dom istället :)<3

hoppas ni gillar det.

Nu är det bara frisyren kvar. Blir nog utsläppt och plattat :)<3

puss<33

..

Av Sophia - 19 maj 2010 15:34

Hej..

Idag kommer jag inte att skriva nå mycket för jag är både ledsen och mår dåligt.

Tänker inte berätta vad men kan säga en sak.. De är en sak som hände på skolan. Får se om jag ens går till skolan imorgon. Kommer inte stå ut..

men vi får se<3

Kommer skriva ett kort inlägg ikväll tror jag men det är nog det ända..<3

puss<33

..

Av Sophia - 18 maj 2010 22:06

Godnatt<3

Ses imorgon<3

<3

Av Sophia - 18 maj 2010 19:35

Hej!
Nu har vi kommit hem och det var helt underbart! Fast vi var inte där så länge för Hanna ville typ fara hem så.. Men ändå asskönt!
Jag ska nog gå och duscha sedan för att få bort allt det äckliga vattnet från mig :)
Ikväll så är det också Desperate Housewifes :) Någon som brukar se det? Jag brukar också se Grey's Anatomy (älskar det<3) och Vänner (älsker det me!<33)
någon annan som håller med? :)
Iallafall så måste jag hinna duscha innan de..<3
puss(L)

Av Sophia - 18 maj 2010 16:47

Hej<3

Nu sitter jag här och jag och Hanna funderar faktiskt på att fara och bada i Segasjön (igen) xD men asså det är så varmt väder så man måste ju nästan! Måste bara få för mamma först? (a)

Annars har jag inte så mycket mer att skriva<3

om vi inte far så skriver jag nog snart igen :P

puss<3

Av Sophia - 18 maj 2010 14:31

Hej<3

Jag är RIKTIGT trött just nu. Har sovit ett par timmar. Ska gå up med Elvira och hoppa studsmatta nu ett tag. Kanske blir lite piggare då? (a)

puss<33

Av Sophia - 17 maj 2010 21:38

Hej!

Asså jag fattar inte varför jag har liksom tappat bort bloggandet? Eller alltså jag skriver inte lika ofta som jag brukar.. Ellerhur? Tycker ni jag borde skärpa mig eller? Jag vill ju men jag har liksom för mycket att göra nu för tiden.. Men jag ska försöka skärpa mig!

Men nu kan jag inte heller skriva med för vi har prov i morgon som jag verkligen måste träna inför! Har nästan inte tränat någonting :/ Och jag måste hinna duscha också så..

Godnatt<3

Av Sophia - 17 maj 2010 15:37

Hahah, hej! Nu är jag snart på väg till Segasjön med mina vänner igen! ;) men asså en dag som denna kan man inte motstå att bada? Även fast jag typ har ett stort hå i min hål från igår när vi badade. Det struntar jag i! Jag MÅSTE bada! :]

hihi, men jag ville bara skriva något kort innan jag far<3


Ha en fortsatt bra dag!(L)

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards