Sophia!

Alla inlägg under juli 2010

Av Sophia - 4 juli 2010 21:36

Hej!

Jag kom just hem från Evelina. Har varit med hon, Fanny och Hanna. Vi har inte gjort så mycket..


På stan så blev det inga crocs för min del.. Fanns verkligen inga i min storlek! Men solgralögon blev det iallafall! Behövde verkligen det innan Turkiet. Så nu har behöver jag inte tänka på det. Jag köpte också 2 paket tuggummi till resan.


Nu tänkte jag göra en myskväll framför tv:n. Se på någon film och äta glass som vi köpte idag..<3


<3

Av Sophia - 4 juli 2010 18:04

Hej!

Nu är jag tillbaka från stugan men jag hinner tyvärr inte skriva något långt inlägg just nu för alldeles snart ska jag, mamma och Elvira fara in till stan och köpa crocs.


Benet gör inte superont längre men det känns.. Jag använder fortfarande kryckorna.

Jag kan stödja lite på foten och jag kan gå lite grann men det gör ont ändå. Och jag kan inte gå så superbra i trappor men jag klarar det till sist. Böja benet kan jag inte heller så mycket, men vi får hoppas att allt är över tills på onsdag.

Juste, idag så märkte jag att jag har fått ett litet sår på sidan av magen igen. Det är pyttelitet just nu, men man vill ju inte att det ska växa så imorgon ska mamma ringa till vårdcentralen och be om penicilin.


Men, nu hinner jag inte skriva mer, ska åka nu. Skriver mer sen.<3

Av Sophia - 3 juli 2010 10:17

Hej..

Som ni märker så är ju jag hemma nu. Och det är inte söndag ännu? Jag ska berätta varför..


Igår när vi skulle spela andra matchen mot KPV, som var ett finskt lag, så hade vi ju såklart uppvärmning. Och på den så lyckades jag, som det klantarsel jag är, (ursäkta mitt språk.) vrida om vänster knä så jag kunde inte spela på matchen..  

Så jag låg och kollade på hela matchen från sidan, medan jag grät för att jag hade så bedrövligt ont. När matchen var slut så fick jag hoppa på Jocke och Robert bort till Annas, Lollos mammas, bil. Då skjutsade hon först Lollo och Klara, som också var lite skadade, till Pitholm skolan där dom skulle äta middag med laget. Mig skjutsade hon till Nolia där det fanns nåt sjukgrejs.. Där sa dom att dom ville skjutsa mig till skujhuset istället.. Så dom skjutsade mig dit där jag fick åka omkring i rullstol. Haha, det var jättekul!^^ Och efter ungefär 2, 2½ timma så fick jag komma in. Jag var där inne i ca 5 minuter och han sa att det var en lite svårare sträckning på något band, som jag tror hette något liknande med lignement eller något sånt. Så jag fick kryckor som jag hoppade runt på till kvällen. Jag coh pappa hade bestämt att pappa skulle komma och hämta mig för jag hade inte orkat hoppa runt på kryckor hela helgen. Så han kom kring tio-kvart över tio tiden och då for vi hemmåt. Jag sov i bilen hem och när vi kom hem så var klockan nästan halv ett så jag gick och la mig på direkten nästan.


Så nu vet ni vad som har hänt. Jag är förstås jätteledsen över allt för jag ville ju verkligen vara kvar, jag hade ju sett fram emot Piteå.. Menmen, nu blev det som det blev..


Vi ska snart fara ut till stugan för att fira farfars födelsedag. Så jag kommer inte kunna blogga förän imorgon för vi ska sova där.

Så ni vet vars jag kommer vara!


Juste, måste ju också berätta att vi vann den matchen där jag skadade mig, vi vann med 2-1. Så det har gått bra för laget!


Kram på er alla!<3

Av Sophia - 2 juli 2010 11:31

första matchen är nu avklarad, spelade dock inget.. Men ungefär 5 minuter kvar av matchen så fick vi in ett mål och slutställningen blev 1-0 till oss:)

 
Av Sophia - 1 juli 2010 16:54

Nu så ska vi snart fara!

Så jag vill bara säga hejdå!<3

Ha en underbar helg!


  

Kommer ha jättekul!<33


Puss<3

//Sophia<3



Av Sophia - 1 juli 2010 16:13

Hej!

Nu har jag äntligen packat allt (förutom schampo, balsam, tvål och hudkräm som mamma är och köper just nu)^^

Min väska är gigantisk haha undra om den ryms i Hannas bil? Haha, men det måste den!

Vi ska fara vid 17.30 så det är inte så länge kvar!

Och jag kommer ju nu inte kunna blogga på hela helgen fram tills på söndag/måndag. Men jag kanske skriver nåt kort sms-inlägg efter matcherna för att berätta hur ställningen blev.


Jahapp, nu ska jag äta sen så ska jag försöka klämma in ett kort inlägg precis innan vi far så att jag kan säga hejdå!


Av Sophia - 1 juli 2010 14:12

Hej!

Förlåt för att jag inte skrev något igår efter träningen, men efter det var jag med Evelina sen sov hon här så jag hade ingen möjlighet att skriva.


Vi har just kollat på Beck - Hämdens pris. Har sett den förut men jag ville se den igen.^^

Den var bra! :) Har nägon av er sett den?


Iallafall så for Evelina just hem så jag är ensam nu.. :]

Ska börja göra mig iordning snart ska ju fara om typ 3 timmar. Så jag ska kolla om jag har packat allt, platta håret (som ser ut som en rishög) och ta på mig kläder.

Imorse var vädret ganska dåligt, det regnade och var bara 17 grader. Men nu har det klarnat upp sig och är ca 22 grader. :) Hoppas det blir kanonväder där i helgen!



Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards