Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 21 maj 2010 22:45

här kommer bilderna<3


Mamma älskar blommor :] så jag fotade dom få som vi hade i trädgården.

<3

<3

<3

  <3   <3   <3   <3 

<3    

  <3   pekar på månen :P <3   <3   <3   <3   ingen kommentar..     <3   <3 

här ligger paddan som dog begraven. R.I.P<3 

  xD  

xD har ingen aning om vad jag gjorde med fejset men.. xD


aja, imorgon ska jag lägga in lite få bilder från segasjön<3 men inte alla för ni vet..

men nu ska jag sova<3

Godnatt(L)

Av Sophia - 21 maj 2010 22:07

Nu har jag laddat min kamera och jag tänkte gå ut en snabbis och fota lite. Lägger ut bilderna sen. Ikväll eller imorgon vet jag inte riktigt vad som blir.<3

Av Sophia - 21 maj 2010 21:27

ville bara säga att jag är grymt taggad inför nästa vecka! :]

Då får vi veta våra nya klasser inför sjuan! Men om jag hamnar med *******,*****,*****,*****,****** eller någon annan som jag inte vill hamna med så kommer jag nog inte vara lika taggad på att börja sjuan som jag är just nu..<3

Av Sophia - 21 maj 2010 18:02

Hejhej!

Sitter och kollar igenom lite hemsidor med kläder. Vill få lite inspiration nu inför sommaren.

Kollar bland annat på H&M, Ginatricot och KappAhl. Mina favvo-ställen!

Försöker också hitta lite sommar-skor. Måste ha en massa nytt innan sommaren 2010!

Här är mina favoriter.<3


  



andra skor gick inte att lägga upp som bild, men istället kan ni trycka på dessa länkar.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

älskar allt! Önska att jag kunde ha allt! men de kan jag ju tyvärr inte :( men vissa saker! :)<3

nu ska jag gå och njuta av solen innan den försvinner :)

Kram<3

   

Av Sophia - 21 maj 2010 15:31

Btw, tänkte ge er en länk igen till hemsidan bloggtrafik.nu

Där ni kan samla poäng genom att kolla bloggar och poängen blir sedan till besökare på eran hemsida/blogg.

Så bli medlem nu!


klicka här för att komma till sidan<3


hoppas så många som möjligt blir medlem!

Av Sophia - 21 maj 2010 15:23

Hej på er alla!

Jag har just varit ute med Elvira och hoppat studsmatta, spelat stång-tennis och glidit glidbana :) och det var så jävla sköönt måste jag bara säga! Fast vi har ju inte fått vatten ute i slangen än, men vi löste det ändå.. vi tog hinkar med vatten från kranen :) och hedde i lite diskmedel för att få bra glid :] haha men jag fick lov att duscha av mig sen för jag var helt såpig =P Och nu ska jag snart gå ut och hoppa igen med Elvira och Lucas.

Har ni märkt hur mycket jag har börjat vara ute? Jag är ute flera gånger varje dag nu, förut, när vi inte hade studsmattan och det inte var lika fint väder, så var jag ju nästan alltid ute? Då satt jag mest inne framför tv:n eller så. Känns väldigt skönt iallafall!<3


kram<3

Av Sophia - 21 maj 2010 13:37

Hej!

Hade sådan enorm lust att få besök idag - av Lollo<3

Men hon ska jobba kväll så hon kunde inte komma och umgås med mig :(

Men vi ska ta det någon annan gång. Hoppas det blir snart!! =) Vill träffa henne!..


Just nu sitter jag på bloggtrafik.nu och samlar lite poäng :] men ska snart lägga av och gå ut lite grann, försöka få bort min magknip. Har haft väldigt ont i magen hela dagen.. men det går nog snart över.


Ikväll blir det väl bara att sitta framför tv:n eller kanske vara ute och hoppa eller sånt..<3

Kram<3 

<3

Av Sophia - 21 maj 2010 11:43

Hej!

Sitter just nu i skolan. Skolan har varit lite bättre idag men inte helt som vanligt..

Idag har vi ju haft språkval och då kom ju min bästa Regina hit<3 älskar henne!

Så vi satt på bibblan och pratade efter språkvalet.. :)

Sen hade vi 60 min matte och sen kultur (är typ som roliga timmen), och då spelade vi brännboll.

Nu har jag just kommit tillbaka från lunchen och jag vill vara ensam nu så jag försöker "gömma" mig lite..<3

Men nu måste jag sluta innan min lärare kommer och får damp på mig.

pöss<3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards