Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 24 maj 2010 17:54

Hej!

Ville bara visa en trailer på en film som jag verkligen inte skulle vilja se.

För er som är lättskrämda så rekomenderar jag att ni inte kollar på den här..


Filmen heter 'Human Centipete' och handlar om två tjejer som är på väg till en nattklubb men får punktering mitt i skogen. Dom försöker hitta närmaset hus och när dom kommer fram till ett hus och frågar om hjälp får dom komma in. Mannen som dom har fått komma in hos är ganska läskig, tycker jag iallafall. :P

Han har en hemlighet gömd i sin källare.. människor!

Han försöker göra ett "experiment" genom att göra en tusenfoting gjord av, människor.

Det var en liten sammanfattning som jag själv gjort ihop, men kollar ni på trailern så kanske ni får lite mer info ;)

Kram!

Av Sophia - 24 maj 2010 16:38

Hej! Som ni ser så har jag gjort om designen här på bloggen. Igen (a) haha.

Så nu är den grå och jag hoppas ni gillar det! :) headern är bara en test, kommer nog göra om den snart.. Men till dess får ni vänja er vid den gråa färgen och "test"-headern ;)


Idag har det ju varit skola. Hade slöjd på morgonen, men eftersom att jag är klar med mitt skåp så målade jag bara lite onödiga saker ;)

Sen har det nog bara varit det gamla vanliga.

Hur har eran dag varit?


Ikväll är det dags för träning! Ska försöka komma på varje träning nu hädan efter. Bland annat för att vi ska åka till PSG, PiteåSummerGames den 2 Juli till den 4 Juli<3 Och då måste man ju ha tränat! Stenhårt! :P

Någon av mina läsare som ska fara dit i sommar?

Det är iallafall jättekul att vara där! Nästan som att var på sommarläger, fast man spelar fotboll mest hela tiden =)

Förra året när vi var där så var det runt 25-30 grader varje dag och vi hade ju våra långärmade tröjor typ för det mesta! Det blev ganska jobbigt! Men vi klarade oss!

Men nu måste jag gå och byta om för träningen, och kanske träna lite på gården :)

Ha en bra kväll!

Kram/

  

Av Sophia - 23 maj 2010 21:32

Nu ska jag gå och sova!<3

Godnatt!

Av Sophia - 23 maj 2010 14:40

Hej!

Dags för några gamla bilder som jag lovade att lägga ut<3


Mallorca - 2004

 

Lollo och Elvira på en resturang<3

   Elvira :] <3   Lollo och jag flätar håret <3   Elvira är GLAD! :]   Jag :S haha xD   Lollo och jag, nyflätade<3   Lollo och jag<3 

<3


Stugan sommaren 2009<3

  Jag och Lollo på bryggan (a) <3   Jag<3   Jag och Johan :P <3   Lollo, Elvira och farmor<3

Jag<3

  jag xD   fick besök av svanar :) <3  

  <3


PiteåSummerGames 2009<3

  

Sävar flickor 97<3 

<3


   skolavslutningen 2009<3

  <3 

:)


lite annat<3

  Jag och Marias häst Elmita<3   Maria, Elmita och Elvira<3  

Jag och Svante på brännbollsyran 2009<3


Orkade inte läga upp så många just nu<3

Kommer kanske fler någon annan gång :) <3

Puss :) 

Av Sophia - 23 maj 2010 14:14

Hej! Har just varit på en promenad till planetvägen, där det brunnit. Och det visade sig att det inte var hos mina kompisar! Vilken tur! Jag var verkligen orolig!

Nu kan jag pusta ut riktigt, med tråkigt för dom där det brann hos iallafall..


Matcherna gick inte så bra för MSK. Dom båda förlorade. Ena med 4-1 och andra med 3-2. Men kul att kolla på matcherna iallafall, dom kämpade bra!

Dom for hem direkt när dom hämtat sina saker hos oss, så jag blev ensam.

Men jag tänkte antingen gå ut och hitta på något eller kolla på¨film med Elvira :)

Hitta på någonting iallafall!

Kram!

Av Sophia - 23 maj 2010 10:27

Godmorgon! Jag kom just hem från farmor och farfar och det har varit väldigt kul! :)

När jag kom hem så berättade Elvira, som hade kommit hem en liten stund före mig, att det har brunnit på Planetvägen här i Sävar. Där min bästa barndomsvän bor..

Vet inte vilket nummer det brann på men jag hoppas verkligen att det inte var hos min kompis! Ska nog gå och kolla hur det ser ut där borta senare idag.. Håller tummarna! För dom har nästan nyss, eller kanske 1½, 2 år sedan haft en brand i sitt hem så.. Men jag hoppas på det bästa!

För er som vill veta mer om branden så kan ni läsa det här <3


Snart ska jag fara och kolla på mina kompisars match. Båda två är syskon och bor inne i Umeå. Dom ska spela här i Sävar samma tid och samma plan men mot olika lag, eftersom att dom är olika åldrar. Haha jag får nog försöka dela på mig. Kanske kolla en halvlek var? :)

Iallafall, måste nog göra mig iordning nu<3

Kram<3

Av Sophia - 22 maj 2010 15:45

Hej!<Nu har jag duschat för jag fick spela för vi var inge många..

Och det var jättekul och vi vann med 5-2!<3

Men efter matchen så skulle jag cykla hem men cykeln tvärstanna och jag flög över styret.. Fick ett skrapsår på knät, men det är bra! För det ska man ha på sommaren! Men det här blir det sista inlägget för idag, för nu ska jag och Elvira ta och cykla över till farmor och farfar för vi ska sova över där, för mamma och pappa ska på 40-års fest.

Så ni får vänta tills imorgon..<3 :]

Hejdå<3

Av Sophia - 22 maj 2010 10:29

Godmorgon! Nu är jag vaken och jag sitter och kollar på en massa gamla bilder från den gamla datorn.<3 Så himla mysigt! Får så många minnen! tänkte lägga upp några senare idag<3


Idag är det dags för match! :) Men jag har ännu inte fått något svar om jag får spela eller inte men jag kommer fara dit ändå när det är samling och höra vad dom säger. Om jag behövs så är det ju bar att jag far och hämtar kläder för jag bor ju inte långt från planen. Jag hoppas att jag får spela!

Men innan dess är det ganska mycket som jag ska göra så..

Uppdaterar innan samlingen<3

Kram<3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards