Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 6 februari 2010 13:40

hejhej bloggen !

är just nu hos farmor och farfar och chattar med Evelina :D

våran dator där hemma har gått sönder så jag kommer inte kunna blogga när jag är hemma <3 men jag ska försöka blogga så fort jag kommer i kontakt med en dator :D som nu till exempel :P

aja, nu ska jag ge svar på en kommentar som jag fick..

som tyvärr INTE värmde mitt hjärta som dom andra flesta kommentarer jag har fått <3


kommentar : låten är så kass din musik smak är ju värre än hur du låter när du sjunger.

svar : vem är du ? och jag vet att de inte är världens bästa musiksmak men jag bryr mig inte.. du kanske inte heller har världens bästa musik smak ??


kommentaren är till inlägget muuuuuuuusik <3


aja, nu ska jag sluta blogga för nu :D

får se när jag skriver igen <3

kraaam (L)


  

Av Sophia - 5 februari 2010 16:33

hejsansvejsan =)

just nu är jag hemma hos min storebror även fast han inte är hemma.. xD

vi är här med hans flicvän, Maria och vi gör en tårta eftersom att han fyllde år igår men han va i Stocholm den dagen.. och han kommer hem vid halv sju och det blir en "surprise"  :P haha.. aja, ska fara nu.. (L)

byyebyye <3


  

Av Sophia - 5 februari 2010 11:46

tjabba tjena =P

sitter i skolan just nu =)  och diggar the ahmed song ;)

tänkte bara skriva ett litet inlägg innan vi börjar igen <3

kraam, ses <3


  

Av Sophia - 4 februari 2010 21:42

hejsan..

tänkte bara säga gonatt till min favorit blogg <3 och mina favorit läsare såklart! (L)

ska sova i tid idag så jag inte är DÖTRÖTT imorrn som jag annars brukar vara :/ haha så gonatt allihopa <3 ses imorrn (L)


     

Av Sophia - 4 februari 2010 19:48

hahah hejsan !

sitter och dittar asabra musik just nu   

hahah de är,

dom sjungande köttbullarna och the ahmed song xD

hahah egentligen är dom dåliga men ändå asabra !   

jag diggar the ahmed beat :P hahahah xD <3

ska fara och hämpa lillasyrran hos farmor och farfar nu (L)

byye bloggen <333


Sophia <3

Av Sophia - 4 februari 2010 17:52

chachaa (L)

har kommit hem från dansen för ett tag sen.. ska göra läxan snart =)

på dansen vare kuul <3 jag kände igen 4 från förra terminen :D så lite tur hade jag ju. (L)

dansen vi hade idag dansade vi med stolar ?   de va kuligt :P


aja, nu ska jag göra läxan + spanska läxan   

kraaaam (L)


Sophia <3

Av Sophia - 4 februari 2010 13:55

heej allihopa <3

ska snart på dansen som äntligen har börjat om igen <3 För alla som inte vet så dansar jag Discojazz, och det är jätte kul (L) och jag dansar på Umeå Dansskola <3

iallafall..

i skolan har de varit både kul och trååkigt !

de kuliga va att Regina kom och då va jag med henne <3 de tråkiga va att vi hade skridskor på idrotten    men jag slapp undan xD så jag satt med Regina och Fanny och pratade i klassrummet <3 haha de va kuul (L)

nu sitter jag och diggar de ahmed song    fick den av frida.. först sög den nu diggar jag den xD hahahah.. lyssna på den (L)


nu ska jag skynda mig och göra mig iordning innan dansen (L) ska åka med bussen kl 14.15 <3

byyebyye <3


Sophia (L)

Av Sophia - 4 februari 2010 06:41

heeeej (L)

vaknade kl 06.00 imorse =) eftersom att Regina kommer till Sävar idag <3 och då ska jag och Fanny gå till skolan vid kvart över och sen vänta på att Regge kommer   

just nu sitter jag iallafall och äter frukost och smsar med Regina <3


ska gå till Fanny vid 7 tiden så jag måste nog börja packa allt jag behöver (L)

hare braa! <3


Sophia <33

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards