Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 19 februari 2010 23:35

chachaa <3

börjar känna mig ganska trött nu så jag tänkte typ gå till sängen :] vill sova iallafall lite inatt =D så nu får vi hoppas att jag får de <3


gonatt bloggen (L)


  

Av Sophia - 19 februari 2010 20:52

hej, igen xD

för ett tag sen var jag och Evelina ute och tog lite bilder med min kamera :] och jag tänkte lägga ut några här på bloggen =D


 En LITE översnöad bil som stog på en gata :P va lite kul ;)  


 haha, klaga inte.. ;) <3

    Emilys lillebrorsa hoppar från en stolpe :P haha han e WILD !  

  här sitter han uppe på stolpen ;)

    haha, lite körnstig bild kanske.. men jag e ju körnstig :P

    jag på en snökulle =)

    och Eve i snöregn =P


hare bäst!


     

Av Sophia - 19 februari 2010 20:07

hejhej :D

ville bara lägga in lite bilder från min kamera nu när dom väl ligger ute på datorn ;) njuuut <3


 Eldsprutaren Lars Sundström på nyårsafton 2009/2010 =P  


 Evelina =) <3  


 HannisPannis =) <3  


 olala, tror jag ALLA tänker nu, för hon E ju bara snyggast !!! ellerhur ? bästa storasyrran <33 Lollo (L)  


 Hahah mormors snygga hund Baileys.. tog ju den BÄSTA bilden oxå! xD <3  


 oxå va de ju jag då.. xD jag är ju inte den vackraste i världen, men de får man leva med ;P  


 Pappa kan verka lite knäpp men de e han inte.. iallafall inte mycke =P <3

  

 Mamma xD haha på julafton ;) <3 


 åsså har man ju storebrorsan oxå, Ante ;) <3  

  Elvira, lillsyrran =) <3  


här ska egentligen en bild på Fanny vara men eftersom att hon inte ville så blev de inte så.. <3


de va alla dom bästaste <3

kraamizz <3


  

Av Sophia - 19 februari 2010 17:56

heej (L)

vi har nu fått en ny dator så jag kommer nu fortsätta blogga som vanligt igen ! =)

idag så har vi ju haft språkval som vanligt men Frida kom inte, eftersom att hennes lillebror är magsjuk :/ men Regge kom så glaad blev jag jue ! (L)


Efterskolan va jag med Fanny och vi drack obóy, kollade på tv och satt vid datorn =D men vid 4 så for jag hem, men de va ISKALLT ! :O inte de bästa vädret som kunnat vara men..


när jag kom hem satte jag mig vid tv:n och såg på lite olika program och sen gick jag hit för att "inviga" den nya datorn :] <3

kraaam <33


  

Av Sophia - 16 februari 2010 12:57

tjabba tjena !

är i skolan nu och väntar på att vi ska ha so med Andreaaaas! den najsiga!

fast so är ju inte lika najsigt :P haha vi typ jobbar om religon och allt xD


aja nu ska jag sluta innan AndraeS kommer <3

KraaaaaaaaaM !!! (L)


  

Av Sophia - 8 februari 2010 18:30

hej igen ;)

tänkte bara lägga ut tävlingens vinnare =)

de var bara 2 som kommenterade men de spelar ju ingen roll..


1:a att kommentera var Evelina Spetz från sävar (klasskompisen)

hennes blogg blir länkad (klicka bara på Evelina)


2:a att kommentera var Jennifer från bullmark =)

hon får tyvärr bara äran eftersom att hon inte har något att länka.. <3


Grattis Hörni (L)


 

Av Sophia - 8 februari 2010 18:26

heej (L)

nu är jag med Fanny och vi ska göra veckans läxa <3 för vi kommer vara helt upptagna resten av veckan..

Tisdag : Botsmark efter skolan..

Onsdag : komma hem från Botsmark sen träning..

Torsdag : dans efter skolan..

Fredag : ska läxan in..

så ni ser mitt schema är GANSKA fullt ;)


och jag ska färga om mitt hår ikväll för de vart lite ljusare på vissa ställen så..

men nu måste vi göra läxan (L)

Kraaaaaaam =)


 

Av Sophia - 7 februari 2010 19:40

tjaaaaa <3

är hos brorsan nu (L)

vi har fikat lite och så och JAG har faktistkt färgat mitthår =) det är GANSKA mörkt.. och de gillar jag <3

nu ska jag gå iväg och prata lite med alla som är här <3

kaaaam <3

och hörni, jag kanske inte kommer kunna sriva om tävlingenns vinnare imorrn som det är tänkt men om jag hittar en ledig dator så gör jag nog de.. men kanske inte samma tid som är utsatt på bloggen <3

ska försöka (L)

byye <3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards