Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 25 februari 2010 20:32

chachaa <3

 

har just vari ute och sålt lite papper :P jag for till Viktor, Barbro och Erik och Farmor och Farfar <3 och de gick jättebra :D fick lite money jue :P fast de går ju till laget men endå xD haha, nu sitter jag och chattar med min envisa lilla Fridiis <3

men jag ska typ gå isäng snart för hon o Regge kommer imorn så jag måste ju vara pigg inför spanskan ( och dom :] )

haha, gonatt alla söta små bloggläsare :]


  

Av Sophia - 25 februari 2010 18:12

hej sötnosar :)

 

har kommit hem från dansen för ett litet tag sedan :) jag skulle ju fara på bio med Lollo men hon hade mycke att göra så vi ska ta det nån annan gång :)

på dansen började vi med en ny dans idag :) med låten 'manboy' av Erik Saade <3 jättebra låt :]

och ikväll ska jag fara och hämta toapapperna sen ska jag väl dela ut dom flesta =) får se hur lång tid det tar <3

men nu måste jag sluta skriva för jag ska äta middag men om jag hinner skriver jag efter att jag har lämnat toapapperna (L)

kramkram <3


  

Av Sophia - 25 februari 2010 13:36

hejsan :] <3

 

ska snart fara på dansen <3 kommer nog bli kuul (L)

men först måste jag bara skriva om en sak som hände på promenaden som jag Matilda Eve och Joel gick.. vi skulle gå vid en väg som jag inte vet vad den heter, men då helt plötsligt kom de en vinröd bil typ en bit ifrån oss och började tuta och då började vi gå jättenära kanten men hon svängde inte runt oss som man ska göra utan hon körde bara brevid oss :/ och då skulle ju såklart eve gömma sig bakom mig och då puttade hon ut mig på vägen så jag fick tantens backspegel i armen ! :/ o de va inte kul !!!! <3

men nu hinner jag inte skriva nå mer och jag skriver troligt vis inte nå mer ikväll för att jag och världens bästa syrra ska gå på bio efter dansen :] och filmen blir 'Valentines day' :D jippie (L)

pusshej <3


    

Av Sophia - 24 februari 2010 21:23

detta lyssnar jag på om och om och om och om och om... igen xD

 


diggar den här asmycke!!!!!!!



underbar låt liksom :] <33


kraam (L)


  

Av Sophia - 24 februari 2010 21:06

hejsan svejsan sötisar <3

 

har för ett tag sen kommit hem från träningen, som inte va den bästa :/ den va i 2 timmar men de kändes som typ 4 :/ och vi fick ju nästan ingen vila.. de gillade jag inte. men sen efter träningen for jag på ug i typ 10 min   hehe men de va för att jag trodde att de skulle va några där för de sa Oskar men de va de inte.. Eve och Fanny for precis innan jag kom och hanna va där då men for hem typ 5 min efter xD när jag kom hem så tog jag en varm dusch och sen satte jag mig här och började skriva (A)

om ni undrar över rubriken så e det för att min storasyster har nämligen bloggerskan Foki på sitt kvarter   de e faktiskt lite coolt! för hon e ju typ min största förebild inom bloggen <3 

hehe (A) men nu ska jg faktiskt sluta skriva för ikväll :( men jag skriver imorn <3

kraam (L)


  

Av Sophia - 24 februari 2010 16:46

hejsan <3

 

nyss for Regina hem =( hon hade fått stanna här tills nu (L) och de va KUUL :P

men nu ska jag gå innan fanny blir ledsen ;)

kraam skriver mer sen <33


  

Av Sophia - 24 februari 2010 06:37

gomorron sötisar :]

 

jag vaknade för ca 40 minuter sen och jag är nu jätte pigg   och jag har gjort allt jag behöver, sminka mig, klä på mig, platta håret och äta frukost   idag har jag mina typ varmaste kläder på mig eftersom att de e ca 25-26- grader ute och kanske 15-16+ grader inne i vårat klassrum :/ inte bra..

iallafall så kommer världens bästa Regina idag <3 och om vi har tur så börjar inte killarna attakera oss igen.. men nu ska jag börja packa väskan sen ska jag väl fara mot skolan :] om jag har tid KANSKE jag skriver nåt kort i skolan <33

annars blir de ju efter istället :P

puss o kram <3


  

Av Sophia - 23 februari 2010 20:11

  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards