Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 23 februari 2010 19:55

tjoo <3

 

yesyesyesyes.. haha om ni undrar varför jag skriver så så e de för att min kära reggelina är inne på msn :] som hon normalt inte brukar vara (L) hehe (A) så de kuuul <3

menmen,, jag har just kommit hem från Evepeve och nu har jag oxå duschat :D jag tänkte gå och sova tiidigt idag för jag ska ju upp 6 imorn :S xD

men, nu ska jag sluta skriva för ikväll tror jag :] men jag kanske skriver imorgon bitti <3 om jag hinner ;P


   

jag e tröttiz <3 :]


  



  

slänger in en bild på min Regge oxå <3 :]

Av Sophia - 23 februari 2010 17:59

hejsan alla sötisar :]


just nu är jag på eves rum för hon e uppe och äter så jag passar på att skrivaett litet inlägg :] heheh (A) sen har jag ingen aning om vad vi ska göra faktiskt.. kanske hitta på nåt ? haha, de hoppas jag iallafall :P

men nu måste jag sluta skriva byye <3


  

Av Sophia - 23 februari 2010 15:42

hejhej <3

 

detta inlägg är bara för att jag ska skriva ett inlägg för en tävling som just nu håller på på fokis.se där man kan vinna en jättegullig outfit :]

outfiten kommer från kii.se :) delta ni oxå vettja <3 kramkram (L)


  

Av Sophia - 23 februari 2010 14:28

Hejhej alla söta små bloggläsare!

 

har just kommit hem från skolan, som har varit en blandning mellan kul och tråkig på samma gång :P det ät faktiskt så att jag och Eve har tänkt att bli muslimer ? haha, vad tycker ni om det ? kommentera gärna erat svar <3

men, våran fröken tyckte inte att de va nån vidare bra idé :/ men skit i henne!

haha, iallafall så kommer några bilder från skolan, här <3



f.v Hanna, Emilia och Emily :D

   


muslimen Eve :]  



jag o Eve förbereder oss :] hehe snyggt va ?


de va några av bilderna.. orkade inte ladda upp alla för de tog typ 10 min för en bild att bli uppladdad :/

menmen några bilder blev de ju iallafall ! <3

kram (L)


  

Av Sophia - 22 februari 2010 21:24

heej (L)

 

nu är de västa över ! läxan! de tog ett tag men jag är äntligen klar <3 hehe :) jag blir verkligen trött av att göra läxan ;) ska nog gå och sova snart (A)

tänkte bara slänga in ett par bilder innan, på ett par lite, underliga skor :P



de är väl inte precis såna skor som jag skulle använda direkt.. :P


 


dom där ser lite ostadiga ut. eller vad tycker ni ?

? lite annorlunda kanske ?

  

   


den iallafall mest normala skon av dom men endå inte helt normal ? ;P


har nån av er några tips på vad man kan göra imorn på en tisdag kväll ? de är nog dom dagarna jag har minst saker att göra :/ <3 om ni kommer på nåt så kan ni gärna kommentera det!

kraam på er ses imorn :)


  

Av Sophia - 22 februari 2010 18:44

hej <3

ska göra läxan nu, ville bara säga de <3 kan kanske skriva ett inlägg sen (L)

kraam =)


  

Av Sophia - 22 februari 2010 16:53

hejhej :P

jag sitter här med eve nu och om ni undrar varför inlägget heter apelsin så är det för att jag sitter brevid en apelsin ;P

haha, men nog om de :P i skolan idag va de SKITKALLT men kicki vägrade tro på oss, för hon tyckte de va 'så varmt' xD ikväll ska jag typ göra läxan och kanske vara med EvePeve :P he bli naajs =)


nä nu ska jag vara lite social ;P

kramizz (L)


  

Av Sophia - 21 februari 2010 21:52

gonatt <3

nu ska jag gå och sova så att jag orkar mig upp imorn :]

hihi, och om jag hinner skriver jag ett kort litet inlägg innan skolan <3

gonatt (L)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards