Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 27 februari 2010 16:29

hejhej <3

 

kom nyss hem från lollo och stan <3 köpte inte mke kläder men några plagg blev de iallafall ;P

  


dom här jeansleggingsen köpte jag på KappAhl :)

och jag köpte oxå en mjukiströja från H&M men jag hittade ingen bild på den, men den är iallafall blå med HelloKitty på :] jätteskön och jättesöt <3

ha en bra lördagkväll!

kraaam <33


  

Av Sophia - 27 februari 2010 13:00

Hejhej <3


Just nu är jag på stan, men för att ni ska ha nåt att läsa även när jag är borta så gör jag ett tidsinställt inlägg ;P

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer :/

jaja, nu måste jag sluta..

chaoo (L)


  

  

Av Sophia - 27 februari 2010 09:02

go'morron <3

 

jag vaknade kl tio över 7 idag =( de va inte bra! jag hade ju ställt klockan på kl 8 :/ menmen, nu har jag iallafall hunnit göra de mesta förutom att torka håret ;) men de går ju fort ?

idag när vi är på stan så kanske jag får några av dom kläderna som jag skrev om i ett tidigare inlägg ? hehe hoppas (A)

men nu måste jag tyvärr gå och torka håret :/

men jag skriver efter att jag har kommit hem från stan! men de kan bli lite sent, för vi ska fara till Lollo och fika sen :/ menmen, huvudsaken är väl att jag skriver nån gång fler idag ?

kraam <3


  

Av Sophia - 26 februari 2010 21:41

hejhej <3

 

slänger bara in en låt av favoriten <3







7 things - Miley Cyrus <3



Av Sophia - 26 februari 2010 21:12

heeej

 

har just kommit hem från Eve för ett tag sen <3 vi kollade på Let's dance och Hitta Nemo ;P den e ju så bra :P hehe (A)

let's dance e ju oxå ganska bra :P fast vi såg inte så mke av de :/

Och knasiga Eve har ju förfrusit fötterna så va kunde inte göra så mke rörliga grejer xD haha men de gjorde inte mig så mke ;P

Imorn så blire stan me mamma och Elvira :P blir väl lite nya kläder hoppas jag :] men kanske inte så mke eftersom att jag snart fyller år ;P

men lite hoppas jag iaf =) och vi ska fara vid 10 tiden och då ska jag hinna duscha och allt så jag kommer typ att vakna vid halv 8 eller 8 ;P

så jag ska bara gå och göra mig iordning nu sen så ska jag soooova ;P

hahah, nu kanske ni tkr jag e lite störd som går och lägger mig såhär tidigt på en fredag kväll men.. och ?

haha, gonatt sötnosar <3 skriver imorn innan stan hoppas jag :]


  

Av Sophia - 26 februari 2010 18:28

hejhej <3

 

slänger in lite bra musik <3



braig låt av braiga artister (A) <3



super braig <3 ;) ( miley Cyrus e den bästa av dom (a) <3 )



start all over - Miley Cyrus <3



Hoedown Throwdown - Miley Cyrus <3



Party in the USA - Miley cyrus <3



the climb - Miley Cyrus <3


hinner inte slänga in fler nu, för jag ska äta men slänger kanske in mer sen <3

kraam <3


  


Av Sophia - 26 februari 2010 17:03

hejhej :)

 

tänkte fråga er om ni har några tips på något som jag skulle kunna filma och lägga ut här på bloggen ?

jag kan ge er några tips, men om ni har några andra förslag så får ni gärna ge dom oxå :]


- filmer från skolan ( t.ex klassen ) ?

- filmer på mig och min fritid ?

- filmer på vänner och familj ?


det va några förslag :)

kommentera gärna <3

kramkram :)


  

Av Sophia - 26 februari 2010 13:41

hejhej <3


jag kom nyss hem från skolan, som har varit ganska så bra men endå inte helt bra :P

och idag va de tänkt att jag skulle fara till Botsmark men Johanna har inte svarat än så jag vet inte.. och pappa ville inte sjutsa och hämta så.. :(

men vi får väl hoppas ? <3

om inte jag far dit så blir de väl en vanlig frdagskväll, fast jag kommer vara jätte tjurig på pappa för jag inte fick fara !! menmen.. :/ då kanske jag kan tvinga hit regge istället ? :P smart jag är ;P

men nu ska jag fortsätta vara tjurig xD om jag inte far så skriver jag väl ikväll men annars blir det inte förrän på lördag kväll :P

pusshej <3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards