Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 3 februari 2010 21:26

Hejhej :) Nu skrev jag ett fint inlägg på sossos blogg , jag har fixat tillbaka hennes header nu ! <3

Av Sophia - 3 februari 2010 16:54

heej (L)

har varit i skolan idag.. lååångdag oxå   de söög.. men so what ? måste ju till skolan för att kunna träna ikväll    som sagt så ska jag träna om en timma och mamma håller fortfarande på med maten :/ fast jag vet inte om hon håller på med den.. hon satte just på musik och håller på och sjunger ?!   fast de gör jag oxå ;) jag diggar BGDC <3 fast den e remixad :P men den e bättre än orginalet ! lägger till den i slutet av inlägget =)


just nu sitter jag iallafall och chattar med Fanny =D

och ska snart gå och byta om inför träningen :P

kraaam (L)


Sophia <3


Fergie ft. Sean Kingston =) Big girl's don't cry. <3

 bara bäst!!!!!!



Av Sophia - 2 februari 2010 22:07

hejhej <3

ville bara säga att de va inte tänkt att byta header där uppe. så bry er inte om de! och Fanny om du läser de här inlägget så skulle du snälla kunna byta till den gammla igen ? skulle betyda sjukt mycke (L)

kraaam


Sophia <3

Av Sophia - 2 februari 2010 21:12

heej (L)

kom hem för ett tag sen =) vi satt på ica och sålde och jag sålde 4 stycken xD haha kanske inte så mycke men men..

vi träffade oxå Eve på ica så hon hjälpte oss att sälja   sen vare några raaaaaandom killar som Sandra typ stötte på xD hahah de va kul !

sen gick vi till Oskars pappas lägenhet och han köpte toapapper ;) hähä <3

sen gick vi hem och jag gjorde läxan på 15 min   de måste va nå slags nytt världsrekord !! haha xD


aja, ska försöka sova tidigt idag så att jag inte är hypertrött imorrn !

så gonatt alla söta bloggläsare! (L)


Sophia <3

Av Sophia - 2 februari 2010 17:54

heej <3

ska ut med Sandra och sälja toa/hushållspapper nu <3 haha hoppas vi får nåt sålt   

ville ba säga de <3 skriver när jag kommer tbx <3

kommer sakna er alla ! (L)


Sophia =)

(?)

Av Sophia - 2 februari 2010 16:12

hej alla babes! (L)

har just kommit hem från evelina har hjälpt henne lite med bloggen och så    vi gjorde oxå en massa saker =) men sen skulle jag hem    och de sög !

när jag kom hem så gick ajg typ direkt till datorn och bloggade.. =) hahha..


aja, ska typ göra lite läxa nu tror jag iallafall xD

kraam på er ! <3


Sophia (L)

</3

Av Sophia - 1 februari 2010 22:04

hej babes <3 ;)

ska snart gå och lägga mig =) är trött och kommer förmodligen inte fara till skolan imorrn..

har gjort lite bilder ikväll.. tänkte visa en för er <3


gonatt på er <3 ses imorrn (L)


Sophia <3


  hoppas ni gillar den <3 kraaaaam (L)  

Av Sophia - 1 februari 2010 18:45

hejhej bloggen !

tänkte bara säga att jag ska fara till EvePeve nu =) kommer nog bli magsjuk :/ för Emanuel e de.. men vi får hoppas på de bästa! fast jag vill bli sjuk men inte magsjuk    haha..

byye bloggen <3


Sophia (L)

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards