Sophia!

Alla inlägg under februari 2010

Av Sophia - 21 februari 2010 20:20

tjabba!

nu kommer en liten "bildbomb" ;)



jag och Signe hoppar :D

fotograf : Elvira :P

  


fotograf : Evelina

   

fotograf : Evelina



fotograf : Evelina



fotograf : Evelina



fotograf : Evelina

   

evelina smilar :P

fotograf : jag :]




Eve faller xD

fotograf : Jag :]


 

Elvira i fallet :P

fotograf : Jag :]


 

Eve knuffar Elvira :D

fotograf : Jag :]

 


Eve dansar HulaHula xD

fotograf : Jag :]


 

fotspår :)

fotograf : Jag :]


  


elvira i snöregn =)

fotograf : Jag :]


de va lite av bilderna vi tog på vägen till träningen <3

hihi (L)


  

Av Sophia - 21 februari 2010 17:57

haha hejsan :P

hittade just ett par bilder på lite ovanligt konstiga djur som jag tyckte va lite roliga :P



en blandning mellan en räv och en fågel tror jag :P


 


en blandning mellan en groda och en krokodil typ :P


 


en blandning mellan en valross och en papegoja tror jag ;)


haha ville bara visa dom (L)

byye <3


     

Av Sophia - 21 februari 2010 17:12

tjabbatjena :P

har just kollat på typ världens sämsta film !

den hette typ 'motorcrossed' :P

den va asatråkig !!!

menmen.. nu är den slut så jag slipper se den där fula tjejen i huvudrollen xD

heheh (A)


jag ska snart på träning, eller typ om 2 timmar men ändå :P

kommer gå dåligt för jag mår typ dåligt :/

men, nu ska jag äta <3


skriver kanske ikväll (L)

byee =)


  

(L)

Av Sophia - 21 februari 2010 14:12

heej (L)

sitter nu vid datorn, har just varit vid TV:n och pysslat med Elvira =)

nu lyssnar jag på musik, och lite annat :D

ska snart börja träna på min freestyle innan träningen :P

då kanske det går lite bättre ?

för de är bara typ 5 träningar kvar och det är typ 7 tränings timmar :O de är sjukt lite egentligen !!! <3 måste träna stenhårt dom sista timmarna!!

puss o kram (L)


  

Av Sophia - 21 februari 2010 11:47

hej..

tänkte bara ge svar på en kommentar som jag har fått.. som hörde till inlägget : twilight - hot or not ?


kommentar : härmapa, seriöst. sandrabbf.blogg.se har oxå så där och nu har du oxå de.. palla..

 

svar : du kan kalla mig härmapa, jag bryr mig verkligen inte! jag får faktiskt ha hiss eller diss om jag så vill ! de där va inte den första faktiskt..

så tänk lite på det innan du skriver sådär..

vem du nu är så tror jag säker att du oxå brukar göra saker som andra har råkat göra innan!

 

hoppas du som skrev kommentaren lär dig nåt nu!

 

kraam till alla er andra (L)

 

        

 



Av Sophia - 21 februari 2010 11:24

  

HOT or NOT ? <3

Av Sophia - 21 februari 2010 09:27

go´morron <3

nu är jag vaken, men jag sitter fortfarande i pyjamas :]

men jag ska snart klä på mig    hähä (L)

idag så blir de typ bara en chilla dag om de inte blir att vara med kompisar..

och ikväll så blire ju träning =) kommer träna stenhårt ! ( försöka iallafall ) xD

nu ska jag typ kolla på TV eller nåt :]

ha en bra söndag, jag skriver snart (L)

kraaaam <3


  

<3

Av Sophia - 20 februari 2010 21:50

nattinatti bloggen <3

nu ska Sophia gå och sova :] sov gott allihopa (L)

ses imorn <3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards