Sophia!

Alla inlägg under maj 2010

Av Sophia - 25 maj 2010 21:38

Hej! Nu är Desperate Housewifes slut för idag, och jag ville bara visa ett par jeans-shorts som jag gjorde nyss av ett par gamla jeans-leggings. Kanske nte dom bästa men, dom duger ;)<3

Här är några bilder:


 


   

Jag tog också en bild på mina trasiga glasögen :/ <3

 Men nu ska jag gå och sova<3

Vilken header som blev fick jag välja själv eftersom att ingen röstade.. Så det blev..

den här:

  

är det ett bra val?<3

kommentera gärna vad ni tycker och säg gärna vilken ni vill ha.

Godnatt/

  

Av Sophia - 25 maj 2010 20:19

Hej.. Mina glasögon gick just sönder :O Självaste bågen lossnade och jag sitter just nu och försöker se vad jag skriver ;) Mina förra glasögon gick också av så där vid bågen och nu dom här också! :( Så nu måste pappa ta med dom på lagning så jag har ingen aning om hur jag ska kunna se imorgon och ikväll och så? Jag har ju såklart mina linser men dom måste man sätta på en halvtimma efter att man har vaknat och då måste jag stiga upp så tidigt.. Och jag är ganska så trött på det! Men måste man så måste man! Jag vill ju inte direkt gå till skolan utan att se så..


Iallafall, ikväll blir det Desperate Housewifes som vanligt. kommer väl få sitta 5 cm från tv:n för att kunna se något ;) men jag löser det nog<3

haha..

Av Sophia - 25 maj 2010 17:27

Snart dags för middag hoppas jag.

Är ganska hungrig med tankte på att jag inte åt så mycket till lunch. Men snart så får jag i mig plättar :]


Sitter just nu och försöker klura ihop en header åt Jennifer<3 Ganska svårt men jag försöker ;)


Av Sophia - 25 maj 2010 16:25

Hej! Nu är jag tillbaka från stan. Det tog lite längre tid än väntat för vi skulle in på coop och handla.

Där gick vi också in på H&M, KappAhl och Stadium och kollade på bikinisar inför sommaren, men vi ska köpa dom på torsdag istället när vi ändå ska på stan. Då ska vi köpa en massa annat också, för mamma fick 5000 kr av mormor som jag och Elvira ska få köpa sommarkläder och sånt för. Snällt va?

Då ska jag köpa min skolavslutningsklänning, och kanske mina skor också och en massa annat. Och nästa tisdag så ska jag och Elvira fara på Mariehem och klippa oss.. Då ska jag klippa lugg, klippa upp håret och färga håret blont igen tror jag ;] För som ni kan se på bilderna från gamla datorn så hade jag ju väldigt blont hår. Och långt.. Men det klippte jag av och färgade.. :( ett misstag ska jag säga!

Men, gjort är gjort..


Ikväll så blire väl att göra lite läxa och bara ta det allmänt lugnt.

Hoppas ni har en bra kväll!

Kram/

  

Av Sophia - 25 maj 2010 11:26

TjabbaTjenaHallå! =)

Har just varit i matsalen och ätit lunch, pastagratäng med kyckling.. :/ Inte min favorit direkt men..

Våran rast är slut 11.55 så jag hinner nog skriva lite kort om vad jag ska göra idag.

Vi ska ha SO snart och då ska vi jobba i grupper om Asien. Hmm, vilken grupp blir jag i? Vi ska lotta grupperna så jag har ingen aning.

Efter det har vi SO igen fast med Andreas och då är det prov-dags för mig och Evelina. Pluggade lite igår kväll, men jag var jättenära på att somna så jag sov istället och tog med plugget till skolan idag. Så jag har läst på lite under dagen.

Det var nog det mesta jag ville säga förutom att jag ska ju fara och göra pass direkt efter skolan så nästa inlägg kommer nog inte förrän efter det.<3

Kram/

  

Av Sophia - 24 maj 2010 22:37

Jag tänkte bara säga att ni ska få avgöra själva vilken header ni tycker att jag ska ha.

Här kommer några förslag:


 1. (klicka för större bild)


2. (klicka för större bild)   3.(klicka för större bild)


?


Rösta rösta rösta!<3

Ni har på er till imorgon-kväll!

Har ingen röstat innan dess så väljer jag själv..<3

Kram/

     

Av Sophia - 24 maj 2010 21:12

Nu har jag duschat färdigt.

Och medan jag stod där och njöt av varmvattnet så kom jag och tänka på hur fullt mitt "schema" är i veckan..

Såhär ser det ut:


Måndag 24 maj - Skola, läxa, träna inför prov, träning.

Tisdag 25 maj - Skola, prov, läxa, göra pass.

Onsdag 26 maj - Skola, läxa, träning.

Torsdag 27 maj - Skola, stan, rix fm-festival, läxa.

Fredag 28 maj - Skola, lämna in läxor, brännbollsyran.

Lördag 29 maj - Kanske brännbollsyran (beroende på hur det går på fredagen)

Söndag 30 maj - Morsdag, marknad, kanske farmor och farfar, fotbollsmatch.


Vad tycker ni? Varje dag har jag något jag ska göra!

Fast jag vet ju inte riktigt hur det blir på lördagen men jag får ju hoppas att HvortHvar spelar sig till lördagen.

(HvorteHvar är pappas brännbollslag)


Nu måste jag träna vidare på provet och göra lite läxor<3


  

har min söta pyjamas på mig :] <3

lazy bears<3


Godnatt/

  

Av Sophia - 24 maj 2010 20:47

Hejhej! Nu har träningen slutat och det gick väl ganska bra. Jag måste säga att jag har väldigt dålig kondition! Det är ju hemskt! Måste nog träna upp den lite! Men jag kan ju spela fotboll och hoppa hopprep utan att typ dö iallafall! Men kunde ju vara roligt att inte bli anfådd som en.. haha vad blir lätt anfådd? ;)

aja iallafall, vi slapp joggingen idag! sköööönt!


Nu ska jag nog gå och duscha och sedan ska jag göra läxa och träna inför provet, som jag skulle ha gjort förra tisdagen men jag for ju hem från skolan den dagen, så jag får göra det imorgon istället. Fast jag måste nog inte träna mycket eftersom att jag kan ju redan lite från förra veckan. Men lite måste jag ju träna.

Hoppas att det går bra iallafall!

Kram/

  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards