Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

:*

Av Sophia - 6 juni 2010 21:45

Nu har Eve farit hem :( men vi hade kul iallafall.

Vi körde SK, (Sanning eller Konka), på studsmattan. Haha så nu vet jag en massa;]

Sen träffade vi Felix och Edvin som gick förbi. Och Eve sprang till dom och sa en sak.. :P Som alla egentligen vet nästan (a)

Haha<3


Sen kollade vi också på lite TV.

Det är väl typ det vi har gjort.

Och nu ska jag snart gå och sova för jag är dyngtrött!

Och imorgon vill jag inte vara trött, för det är ju skola.

Fast det är sista veckan!

Så himla skönt, fast på ett sätt är det inte det för vi kommer ju skiljas från klassen.

Det enda som är skönt är att vi får sommarlov :)


Godnatt;*

/Sophia Tolf<3

Av Sophia - 6 juni 2010 19:44

HejsansSvejsan!

Nu är jag tillbaka och vad tror ni att jag gjorde?

Jo jag for och kollade på matchen!

Och det gick bra för Sävar, dom vann med 3-2 tror jag.


Och under matchen så började mamma prata med Alices mamma som hade med sig en systemkamera och då sa mamma att hon också hade en. Men hon använder ju aldrig den så jag frågade om jag kunde få börja använda den. Och jag fick det men då skulle jag betala filmrullarna själv och allt sånt.

Det sämsta med den där kameran är ju då att man måste ha filmrullar till den, och man kan inte lägga upp bilderna på datorn utan man måste framkalla dom någonstans.. och det kostar ju såklart pengar, men det hindrar inte mig? :P


Men nu ska jag äta middag (ganska sent va?) och vara med Evelina :)

pusshej

/Sophia Tolfz<3

Av Sophia - 6 juni 2010 17:07

Hej på er alla! ;)

Jag vet inte vad jag ska göra?

Ska jag följa med på Elviras match eller ska jag stanna hemma och hitta på något?

Om jag stannar hemma vet jag dock inte vad jag ska hitta på?

Men jag vet inte..

Vi får väl se..


Tänkte lägga ut lite bilder..

hah, jag bjuder på dom :D

  


haha (a)


nu ska jag hitta på något..

kanske fara på matchen? :) <3

pusshej

/Sophia Tolf<3 

Av Sophia - 6 juni 2010 15:36

förlåt för att jag inte skrev något tidigare idag men jag har varit med några kompisar nästan hela dagen, som bor granne med farmor och farfar.. Så jag har inte hunnit uppdatera nåt då..

Och när jag kom hem så skulle Lollo komma och hämta några räkningar så jag bloggade inget då heller, men nu har hon farit hem så jag tänkte mig att skriva ett inlägg.

Och som jag skrev i rubriken så har mitt sår börjat läka, inte mycket men lite iallafall.. =)


Senare idag så ska jag fara och kolla på när Elviras lag spelar match i Ersmark.

Skriver väl några rader innan det.. :)


Pusshej

/Sophia Tolf<3

Av Sophia - 5 juni 2010 22:51

hej! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har inte hunnit skriva nåt :( men det kommer inlägg imorgon det lovar jag! Godnatt!:)

 
Av Sophia - 5 juni 2010 13:05

Jag har spelat match för ett tag sedan, på MSK arena och det gick väl ganska bra det blev 2-2 :)

Fast för mig gick det sämre..

det var väldigt svårt att springa när jag har så här ont på magen och sen blev jag sparkad på sidan av hälen så jag fick stå över typ det mesta av andra halvlek.


Jag ska gå och duscha nu och sedan ska jag nog bara ta det lugnt innan jag ska fara till farmor och farfar, där jag och Elvira ska sova för mamma och pappa ska på middag.

Så jag får vara med farmor och farfar hela kvällen! Härligt! :)

Av Sophia - 4 juni 2010 20:49

Ikväll ska Evelina sova hos mig. Men vi måste sova i mitt trånga rum, för Elvira har en annan sovkompis och dom sover där nere i bäddsoffan.

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men vi kommer väl på något? :)


Nu är Evelina inge glad! :P

Så jag måste sluta, men det kommer, (hoppas jag), ett inlägg senare ikväll.

Pusshej<3

/Sophia Tolf<3

Av Sophia - 4 juni 2010 18:55

Hej!

Jag berättade för Lina och Eve en sak idag som jag säkert kommer bli mobbad för hela livet om dom berättar det för någon ;]

Men jag kan inte hjälpa det, det bara blev så liksom..<3

Men jag kommer kanske över det.. fast om ***** får reda på det så kanske han dör av skratt?<3

haha, lol, hämska tanke ;P


Har iallafall varit hos Eve för ett tag sedan. Och vi satt typ mest vid datorn, men hon berättade för Philip att jag gillade ***** :(

Haha stackars mig!

menmen..


Nu ska jag vara med Eve igen, pösshej<3

/Sophia Tolf :)

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards