Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

Av Sophia - 15 juni 2010 17:15

Regge är bäst!

Det måste alla veta! :]


  

Kram/Sophia<3

Av Sophia - 15 juni 2010 13:38

Nu har jag fått i mig lunchen. Så nu är jag mätt igen. Haha^^

Nu har också solen tittat fram! Äntligen! Trodde att det skulle vara grått och äckligt hela dagen, men nej! Skönt!

Ska nog gå ut och hoppa en stund lite senare, innan Regina kommer.


Men först ville jag bara fråga er..

Tycker ni jag ska hitta på något här på bloggen?

Svara gärna! För jag vill verkligen hitta på något men jag kommer inte på något bra förslag.

Så ni kan få bestämma!

Här är mina förslag..

  • Någon slags tävling?
  • Frågestund?
  • Någonting som jag gör varje dag? Isåfall vad?
  • Någonting som jag gör varje vecka? Isåfall vad?

Gillar ni inte mina förslag så är det fritt fram att komma på egna! Jag tar in allt! (L)

Så kommenter gärna vad ni tycker ska hända!


Kommer nog kolla igenom alla förslag nästa vecka någon gång och bestämma mig då.

Så ni har ungefär en vecka på er! Så svara, svara, svara! (L)


  

Kram/Sophia<3

Av Sophia - 15 juni 2010 12:00

Nu har jag äntligen städat klart!

Tyckte faktiskt att det gick ganska fort? Fast det kanske bara var jag?

Jag blev faktiskt ganska nöjd! Man ser att det är städat iallafall!

Nu är det bara att vänta på Regina. Jag är fortfarande mätt från frukosten så jag väntar med lunchen..

Ska väl också börja sminka mig snart så det är klart innan hon kommer. Sen kan jag väl bara chilla lite :]



Av Sophia - 15 juni 2010 10:32

Godmorgon!

Sitter och äter frukost och är jätteglad just nu!

När jag vankade imorse så kollade jag på mobilen, och jag hade fått ett sms från Regina. Och gissa vad det stog? Det gick! Hon kommer idag!

Hon kommer vid 14.00 tiden!

Men det finns ju också en nackdel med det hela..

Jag måste städa! Och det är ju inge kul? Fast sätter man på bra musik så blir det ju kul! :) Så det måste jag göra..


Hinner inte skriva mer nu. Ska gå och städa.

Skriver mer efteråt!


  

Love/Sophia<3

Av Sophia - 14 juni 2010 22:51

Nu blev jag trött och tänkte gå och sova strax..

Johanna skulle svara imorgon så jag får vänta tills dess.

Men det tål jag! :]


Skriver mer imorgon!

Godnatt;*<3


 

/Sophia<3


Av Sophia - 14 juni 2010 21:26

Kom just ut ur duschen. Har ju varit på träning ikväll och jag har enorm huvudverk..

Träningen var minst sagt jobbig! Vi hade en massa jobbiga övningar, och en var en staffett (stavning?) där man skulle springa och göra glidtacklingar typ 100000 gånger. Det var både jobbigt och gjorde jätteont! Trodde nästan jag skulle bryda höften där ett tag.. Och man kan ju inte säga att shortsen var speciellt rena efteråt..?

Iallafall så var det då jag fick enorm huvudverk och kunde inte delta i resten av träningen.


I slutet skulle vi spela match mot flickor 96. Och då sa Jocke till mig; Sophia, du får faktiskt spela nu! Du behöver all träning du kan få! Och jag ba, okej? tack för den, gubbe!

Haha, ärligt, om han menade vad jag tror att han menade så ska han få smaka på Sophia Tolf! ;)

Fast som tur var så slapp jag spela och Richard fick hoppa in istället! Haha, kul att se!


Vi hade dessutom träning på prefab idag, för pojkar 97 hade match på skogsvallen.. Och prefab är typ det värsta stället att träna på!

Det är FULLT med mygg! Jag tror att jag blev biten överallt på kroppen!

Så himla jobbigt!

Menmen, det var bara idag, kommer ha på skogsvallen som vanligt hädanefter. Och i Täfteå såklart!


Just nu sitter jag och Regina och planerar veckan.. Vi tänkte ju först att hon skulle komma imorgon, men sen fick hon reda på att hon inte hade någon hämtning på onsdag och då tänkte vi ta det på torsdag istället, men sen kom jag på super idéen!

Om hon kommer imorgon så sover hon här till onsdag och på onsdagen så skjutsar mamma eller pappa oss till Botsmark och jag sover där till torsdag och blir hämtad då. Världens bästa plan! För att komma från mig iallafall! :] Det gick bra för mina föräldrar och nu väntar vi bara på svar från J-hanna.


Men nu ska jag hitta på något :] Vet inte vad, men det är ju iallafall för tidigt för att gå och sova nu, är inte ens trött heller så..

Vi får se när jag går och lägger mig.. :)


Av Sophia - 14 juni 2010 17:38

Hej!

Nu har Evelina farit hem. Vi har varit hemma hos mig idag. Fast en stund hos henne också. När hon for hem åt jag middag, lasange. Och jag blev jättemätt!

Nu sitter jag med träningskläderna på, och redo att träna! Fast träningen börjar inte förrän 19.00 Men ändå?


För några timmar sedan pratade jag med Regina om att umgås i veckan. Då sa vi att hon skulle fråna Johanna om hon kunde komma imorgon. Hoppas att det går!

Det borde iallafall det! :]


Det var länge sen jag såg hon, längar efter henne!

Och efter Emelie också!<33


Här kommer några bilder på min outfit idag. :) <3


 

Ny klänning från Nicole.  

Vita tights från H&M. (dom som jag köpte när jag var på stan men Regina och Emelie.)

  

väldigt skön och perfekt för sommaren!

  

Under "bysten" är det vit resår.


Så såg jag ut idag. Köpte klänningen i Lördags. Älskar den!

Hinner inte skriva mer nu. Skriver mer sen<3


Av Sophia - 14 juni 2010 13:05

Hej!

Just nu sitter jag och äter lunch. Har nyss gjort en ny header åt min kompis Sandra. Blev faktiskt ganska nöjd :) hoppas hon och hennes läsare gillar den! =)


Nu ska jag snart fara och vara med sjusovaren Evelina, som vankade för ca 15 minuter sen och sitter och äter frukost just nu.. vars ska det här sluta? :P


skriver väl mer sen<3

pusshej<3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards