Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

Av Sophia - 21 juni 2010 11:17

Även fast det blev en lite tidigare kväll så vaknade jag typ mer än en timma senare än igår. Jag vaknade precis och har ingen större lust att äta fukost med tanke på att det snart är lunchdags.

Vädret idag är kanske inte det bästa men det är ändå helt okej.


Vet inte riktigt än vad jag ska hitta på idag, har ni några förslag? Kommentera dom isåfall, så skulle jag bli väldigt glad!^^


Men nu ska jag gå och sätta på tv:n eller nåt.

Ha en bra dag! (L)

Av Sophia - 20 juni 2010 22:50

Har börjat känna av lite pollen nu tror jag. Kliar jättemycket i ögonen! Ganska så jobbigt! Började känna av det här ungefär vid samma tid på året, år 2009 alltså förra året. Och då hade jag lika jobbigt i ögonen! Men då fick jag ta av mammas pollenmedicin och då blev det bättre!

Vi får väl se hur det blir imorgon.


Imorgon kommer jag vara helt ensam här hemma också. Vi får väl se om jag får tag på någon kompis eller något, annars får jag väl hitta på något att göra, alldeles själv.^^


Ikväll har jag kollat en stund på This is it som är just nu på kanal 3, och håller på till 23.25

Själv tyckte jag att den var ganska tråkig och trög. Så jag orkade inte se något mer.

Då satte jag på kanal 5 istället där det var en film som heter Systrar i jeans som var bra men när jag fick ont i ögat så slutade jag se. Då satte jag mig här istället och tänkte skriva lite innan jag ska ta och sova!


Godnatt!(L)

 Så här känner jag mig i mitt öga nu :( <3 :]

Av Sophia - 20 juni 2010 20:17

Elviras match slutade bra, dom vann med 7-2. Men jag såg bara ca 5 minuter av matchen, och det var i slutet. Resten av matchen var jag och Emilia och gick runt i Röbäck. Eftersom att hon bodde där när hon var liten så kunde hon nästan alla vägar, så vi gick inte vilse.^^

Efter ett tag så gick vi tillbaka och frågade om vi kunde få lite pengar, då gick vi på Ica och köpte en toffifee som vi åt på skolans skolgård.

När matchen var slut for vi hem och då gick jag och Elvira ut och hoppade. Kändes som en evighet sedan jag hoppade sist. Så det var kul!^^


Kvällen kommer väl vara mest att sitta vid datorn, kolla på tv och bara ta det allmänt lugnt! Och vi får se när jag går och lägger mig, kanske blir lite tidigare än igår, men jag vet inte. Troligtvis.


Här är också några bilder som jag tog i när vi var där<3 :]

Emilia<3

Emilia<3

Emilia<3


Hejsvejs! (L)

Av Sophia - 20 juni 2010 16:12

Nu har jag duschat, klätt på mig och sminkat mig. Nu saknas bara att torka håret. Sen ska vi, typ vid tjugo i fem eller nåt, fara till Röbäck och kolla när Elvira spelar match.

Så jag ska bara äta sen fara!

Kram!(L)

Av Sophia - 20 juni 2010 15:04

Nu är jag tillbaka från matchen som inte var bra alls (enligt våra tränare iallafall) men vi vann iallafall.^^ Vilken tur!

Nu är det bara att tagga nästa match som blir redan imorgon.

Undra om vi är bättre då? Det får vi verkligen hoppas!


Jag tänkte gå och duscha nu, kommer tillbaka när jag gjort mig klar. :)

Av Sophia - 20 juni 2010 12:00

 

Så här ser jag då ut nu innan matchen :]<3


Hihi, lekte lite med kameran:]^^

  

hihi^^  


Nu ska jag gå till planen, kram!(L)

Av Sophia - 20 juni 2010 10:52

  

17 dagar kvar...<3

Av Sophia - 20 juni 2010 10:24

Godmorgon!


Har alla sovit gott?

Det har iallafall jag gjort.^^ Snart är det dags för match, Eller snart och snart det är ganska länge kvar. Men jag ska snart gå och byta om till mina match kläder och kanske sen gå ut och jogga runt på gården eller nåt.^^ Bara så jag är lite uppvärmd.


  

Här är då Sävar IK flickor 97<3

Övre raden från vänster:

Tyra Strandberg, Jennifer Jonsson, Jessica Lidberg, Klara Yngvesson, Ida Eriksson, Moa Dahlberg, Elsa Wennström, Matilda Nygård och Jag.

Mittenraden från Vänster:

Elvira Boström, Kajsa Ahlström, Lina Jonsson och Linnea Andersson,

Nedre raden från vänster:

Hanna Sandström, Louise "Lollo" Nyström, Monique Ivarsson, Klara Holmgren och Agnes Holmgren.


Jag hoppade över Elaine (Stavning?) och Marta så att ni vet, men dom är ändå med på bilden.

Och som ni ser så har jag gjort svart över några och det är dom som inte spelar med oss längre.

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards