Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

Av Sophia - 22 juni 2010 13:36

Nu har jag packat färdigt det mesta. Iallafall det som jag kan packa idag. Och det var mest kläder. För smink och kameran och sånt packar jag ju på torsdag eftersom att jag kanske vill använda det innan.


Nu så tänkte jag ringa till antingen Evelina eller Beatrice. Vi får se. Det var så länge sedan jag var med Bea så det skulle ju kunna vara kul.

Men vi får ändå se..


Av Sophia - 22 juni 2010 11:26

Vaknade precis samma tid idag som igår. Även fast det blev en ännu tidigare kväll igår? Hmm..?


Idag så ska jag ju packa som jag sa igår. Mer vad jag ska hitta på vet jag inte. Kanske vara med någon kompis, om det är någon hemma.

Vad ska ni hitta på idag? Hur är vädret där ni bor?

Här är det 16 grader och inte så mycket sol.


Ska gå och göra mig nå lunch nu.

Kram!

Av Sophia - 21 juni 2010 22:11

Nu är min kväll avslutad. Tänkte gå och mysa i min säng nu med någon bok eller så. Har mest bara tagit det lugnt ikväll. Kollat på tv och varit ute lite.

Vill försöka göra en så tidig kväll som möjligt så att jag kommer mig upp imorgon! Vill ju inte sova nästan halva dagen?


Imorgon tänkte jag också börja packa inför Johannisberg, som vi åker till på torsdag.

Kommer bli jättekul och som ni kanske förstår så kommer jag inte ha någon dator där så det kommer nog bara komma ett ynka litet sms-inlägg.


Nej men nu ska jag göra mig iordning.

Godnatt!:)

Av Sophia - 21 juni 2010 19:17

Nu är jag tillbaka från Ersboda, och matchen. Det gick sådär. Vi spelade bra men Ersboda fick ändå in det där målet. Så resultatet blev 1-0 till Ersboda.

Jag fick spela ungefär 1 minut av 70. Förstår inte varför, har ju börjat komma på träningarna nu ju! Förutom när jag är skadad eller sjuk.. Men då kommer jag ändå och kollar! Så dom andra 69 minuterna fick jag sitta och kolla på.

Kände av pollen jättemycket så jag fick sitta och klia mig i ögat hela tiden! Väldigt jobbigt och det gjorde väldigt ont!

Jag hade också jätte ont i halsen. Eller det var mer uppe i gommen (stavning?).

Men det gick över när jag druckit upp hela vattenflaskan.


Jag ska bara byta om sen tänkte jag ringa Evelina och kolla vad hon gör.

Ha en bra kväll! :)

Av Sophia - 21 juni 2010 16:24

Steker middag nu i sista sekunden. Ska möta Lollo och Linnea på ica 16.40

Jag och Lollo hade ingen skjuts till träningen så vi frågade Linnea och då skulle vi möta henne på ica.


Jag hinner inte skriva mer nu måste göra klart min middag.

Skriver efter matchen.

Kram!(L)

Av Sophia - 21 juni 2010 14:58

Sitter och pratar lite med min lillasyster som är och hälsar på en kompis idag. Vi pratar via datorn och vi har pratat ganska länge nu!^^

Som ni ser så har jag gjort om designen här på bloggen. Vad tycker ni om det?

Kommentera gärna vad ni tycker!


Ni kommer väl ihåg mitt inlägg där jag frågade vad ni tyckte att jag skulle göra här på bloggen?

Idag så tänkte jag lite och bestämde mig för att göra en tävling.

Men mer om den kommer i veckan, när jag har bestämt vad det ska vara för tävling.

Hoppas så många som möjligt är med i den!


Här kommer lite dagens outfit :]

  


Pusshej! (L)

Av Sophia - 21 juni 2010 13:28

Är ni inte ganska trött på alla vanliga träd som man ser nästan varje dag?

Vill ni inte se lite roligare och kreativare träd?

Då ska ni bläddra ner för jag har hittat dom!


                            

Bilderna kan ni hitta här.



<3

Av Sophia - 21 juni 2010 11:38

Dags för dagens kalender.^^


  


16 dagar kvar...<3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards