Sophia!

Alla inlägg under juni 2010

Av Sophia - 12 juni 2010 15:18

Hejsan!

Nu är jag tillbaka från stan. Och jag är verkligen nöjd med allt jag köpte!

Jag köpte en bikini, tröjor, byxor, underkläder och en massa sånt. :)

Snart tänkte jag gå och duscha och sen ska jag nog bara ta det lugnt. Har varit en jobbig dag och vädret är piss! Så jag får väl se vad jag hittar på.


Vad ska ni hitta på ikväll?

Ska ni göra något speciellt?

Hade det varit soligt och varmt så hade jag velat fara på umelagun som öppnar idag. Så himla skoj att vara där :] haha (a)

Men nu är det inte soligt och varmt så vad ska jag hitta på?`

<3

Av Sophia - 12 juni 2010 08:54

Godmorgon!

Nu har Evelina farit hem. Vet inte riktigt varför men..

Jag har sovit väldigt bra inatt. Det har varit jättevarmt!

Jag och Evelina vaknade vid halv 7 och klev upp vid tjugo i 7. När vi kom in så fortsatte vi att kolla på en film som vi såg igår kväll, Brüno. Den var bra men lite snuskig, om jag så säger.


Idag ska jag mamma och mormor fara in på stan och jag ska köpa en ny bikini tror jag. Skönt! Min andra är jätteliten typ :]

Vi far vi 10 tiden, så jag måste göra mig i ordning nu.


Kram!<3

Av Sophia - 11 juni 2010 22:50

Hej!

Nu ska jag och Evelina gå ut och tälta :]

Skriver mer imorgon!<3

Godnatt!;*

Av Sophia - 11 juni 2010 18:49

Hejhej!

Jag har just kommit från middagsbordet och avslutat årets avslutningsmiddag. Det blev grillad kyckling och potatis kroketter. Jättegott! Perfekt sommarmiddag!

Och jag blev supermätt!


Snart ska jag vara med evelina, och jag hoppas att vi är ute. Min termometer visar 25+. Superskönt!


Ha en bra kväll!<3


 


;* 

Av Sophia - 11 juni 2010 16:37

Hejsan!

Nu är det ju äntligen sommarlov! Även fast det har varit det ganska länge men jag har inte hunnit skriva idag.

Efter skolavslutningen for jag och Evelina hem till hon och fick lite fika. Sen for jag Evelina och Elvira till Fanny där våran klass skulle samlas och fika. Men det var inte så kul för det fanns typ två filtar på gräset och på ena satt jag, Fanny, Eve, Emily, Emilia och Hanna. Och på den andra satt Lollo, Isa, Matilda, och alla killar. (Som vanligt egentligen, men ändå.)

Så jag och Evelina Stannade inte så länge, vi for hem till hon istället. Där var vi ute och hade lite kul :]

Sen for vi hit och hade vattenballongs-tävling med Elvira. Men jag blev inge blöt :P


Det har varit en lång dag idag, tiden har gått ovanligt sakta. Men snart kommer mormor och hälsar på Och senare kommer farmor och farfar. Då ska vi avslutnings-middag.


Nu tänkte jag lägga ut lite bilder från avslutninge och lite annat från idag.

Sen ska jag gå och försöka plocka lite blommor till min läxa.


Hemma hos Evelina.

Evelina!<3 :) 

bollen. :)

   haha (a)   (a)

Evelina ;]


Hemma hos Fanny.

  Emilia!<3 13 år idag!(L) Grattis!   fv: Lollo, Oskar, Johan och Isa. :)  

fv: Lollo, Johan och Isa. 

   Emilia gillar chips :]   Edvin och Viktor. :)   fv: Joel, Samuel, Elias (Emilys lillebror) Och Evelina.   I bakrunden: En massa föräldrar. Elvira och lite av Lovisa (Emilias lillasyster) 

fv: Joel, Samuel, Evelina och Emily. 


Hemma hos Evelina.

  Elvira.   min ros, fick den av Emily som har flyttat och ska byta skola :) :(   min ros.


i och utanför kyrkan.

  Elviras klass. Klass 4a.   4a.  

4a. fv: Elias.N, Linnea, Jennifer, Betty, Alice, Lovisa, Alf-Gunnar (Lärare), Emanuel, Linus, Viktor, Mattias, Elmer, Elvira och Adam.

Där nere: Molly, Elma (framför Alf-Gunnar) och Elias.F


  4a.   4a.   Jag :] <3   Jag får blommor :)   6:orna som sjunger This is my life. 

4:ornar sjunger Sol vind och vatten.    Elsa i 6c sjunger och spelar en låt som ni kan höra här (det är Elsa som sjunger och spelar på videon.) hon var superduktig! fick gåshud!:]<3   Här kommer 4-6 :)   =)

Fanny var fan-bärare :) <3

 Det var väl alla.


Nu ska jag plocka blommor och om jag hittar några så kommer jag nog pressa dom direkt :)

Kram!<3


  

hittade dessutom den här gamla bilden på jag och mina syskon.

var väldigt fin tycker jag.

Det var när Lollo gick ut nian tror jag.

Av Sophia - 11 juni 2010 07:39

Godmorgon!

Nu är jag nästan helt klar inför skolavslutningen.

Jag har duschat, plattat håret sminkat mig och lite annat sånt.

Men en sak som jag inte har gjort är tagit på mina tights. Mamma köpte ett 5-pack igår med storlekarna 38-44 men dom verkade som 20-22.. Dom var alldeles för små!

Så nu vet jag inte vad jag ska ha. Fast det kommer ju bli varmt idag, upp till 20 grader här i Sävar/Umeå. :) Så jag kanske inte ens behöver några? fast jag vill ju inte gå helt barbent heller.

Äh, vi får se..


Jag ska gå med Fanny till skolan idag, som vanligt.

Men hon är ganska ledsen och sur nu, (tänker inte ta upp varför. Ni som känner henne kan ju fråga henne så får hon berätta om hon känner för det), Hon säger att hon inte ska på avslutningen, men det ska hon! (om jag får bestämma iallafall) :]


Nu ska jag gå och se vad jag ska ha på mig på benen.

Kram!

Vi hörs när jag har fått sommarlov;]<3

Av Sophia - 10 juni 2010 20:41

Hej!

Nu ska jag snart gå och sova. Blev inga bilder ikväll. Orkade bara inte.. :P

Men kanske imorgon, vi får se.


Godnatt!;*<3

Av Sophia - 10 juni 2010 19:24

Hejsan! :)

Börjar vänja mig vid min nya frisyr nu. Inte så pjåkig när man tänker efter :]


Iallafall.. Jag har nyss ätit en god och mättande middag. Åt en pizza från Rapido.

Men jag måste säga att jag kommer inte vilja beställa där något mer!

Pizzan var det inget fel på, den var god. Men min lillasyster hittade en liten skruv i sin pizza!?

Ojdå!

Men det gick bra, hon skar sig inte i munnen eller så..


Ikväll har jag inga planer så jag ska väl bara ta det lite lugnt. Hade tänkt hinna lägga ut lite bilder ikväll, men vi får se hur det blir.


Men nu ska jag gå och försöka prata med Regina, för jag ska kanske vara med hon imorgon om det går för Johanna. Och mamma ville helst veta det ikväll.

Kram!

/Sophia Tolf!(L)

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards