Sophia!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sophia - 10 augusti 2010 20:10

Hello! Sitter just nu och spelar Icy tower med Elvira. Det går ju riktigt bra.. :P

Har inte så mycket att göra ikväll, blir väl säkert bara en hemmakväll.. Men det är väl lika bra? :)


Chao / Sophia <3

Av Sophia - 10 augusti 2010 16:13

Nu är jag tillbaka från farmor och farfar och jag är faktiskt mätt.

Till lunch fick vi rostbiff och potatissallad. Och som en "efterrätt" fick vi en äpple- och blåbärspaj som farmor bakade. Den var riktigt god! :) Annars har vi väl inte gjort så mycket där, vi kollade på tv och ritade lite. Sen klockan fyra så cyklade vi hem.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Min storebror kommer hit han ska hjälpa Elvira på träningen, eftersom att han också varit målvakt en gång i tiden. Han ska också äta middag hos oss, så det bli kul! :)


Men jag tror faktiskt att jag ska rensa lite på mitt rum. När jag möblerade om så blev det inte sådär jätte städat, så jag ska nog fixa lite sånt.

Ikväll kommer jag tyvärr också komma med lite halvt tråkiga nyheter.. Men det kommer ikväll, tror jag.


Kram!    

Av Sophia - 10 augusti 2010 11:51

Hej! Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag ska cykla iväg till farmor och farfar för att äta lunch med min lillasyster. Jag vaknade 10.15 idag och då gick jag till duschen nästan direkt. Sen torkade jag håret, plattde det, satte upp det och sminkade mig. Så nu är jag klar att gå! Vi ska fara dit klockan 12 så jag hinner inte skriva så mycket mer.

♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 9 augusti 2010 21:17

Nu är jag liksom jätteglad!!!! Fick just veta att SM tävlingen, i hopprep alltså, som brukar hålla till typ längst nere i Sverige, som när vi for till Helsingborg i år, ska hållas i Sävar nästa år!! :) Så hoppreps SM 2011 kommer att hållas i Sävar!! :) Kommer bli skönt att inte måsta packa, bära runt på en massa väskor och sova på madrasser en hel helg, så nu ska vi äntligen få ha den där vi bor! Jippie! :] Men som ni kanske förstår så är det ju ett tag kvar till den tävlingen, mer än ett halvår till och med, kanske 7-8 månader, men vi kommer få tävla innan dess också, det är ju andra tävlingar ibland, i Lycksele oftast så den kan man längta till nu!


Mamma har iallafall börjat rensa i Lollos rum, men har nu tagit en tv paus. Jag har kollat på Det Okända. Ett program där några hälsar på hos några som har spöken i sitt hus. Ganska creapy ibland. Men jag överlever!


Nu ska jag gå och chillaxa på mitt rum :)

Av Sophia - 9 augusti 2010 18:39

Hej och förlåt för dålig uppdatering idag. Men jag har varit lite upptagen. Jag har varit med Elvira, hennes kompis Maja och Evelina nästan hela dagen så det har gjort så att jag inte kunnat skriva något. Till lunch gjorde jag småa plättar till mig Maja och Elvira. Det var första gången ajg gjrode såna, och dom blev jättegoda! (a)

Vi tre tiden så kom Evelina hit och vi gjorde inte så mycket, pratade mest med Elvira om att vi ska byta rum med varandra. Hon ville det men såklart så ville inte mamma och pappa inte att vi skulle det. Istället så ska vi göra ett mysrum i Lollos gamla rum där vi ska ha madrasser, kuddar, tv, playstation, och en massa mer. Och det ska bli bara mitt och Elviras! :)
Nu hinner jag inte skriva mer, ska fara och köra kurragömma med några personer som tvingat dit mig! :( :P

♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 9 augusti 2010 11:03

Godmorgon! När jag tittar ut genom fönstret, blir jag deprimerad. Vädret är trist. Det är grått och kallt, hoppas det spricker upp!


Igår kväll, innan jag gick och la mig, så möblerade jag om på mitt rum. Jag flyttade på allt, så nu har jag iallafall lite mer plats.
När jag väl var klar med det så la jag mig i sängen och skulle försöka somna, men jag var inte så speciellt trött. Så jag satte på tv:n och kollade på ett program på SVT1 som heter Hemma hos tror jag. Det var iallafall ganska bra, och när det var slut så stängde jag av tv:n och somnade..
När jag vaknade imorse var klockan 10 och jag gjorde direkt frukost. Jag och Elvira funderar på att fara och hälsa på farmor och farfar idag, eftersom att både mamma och pappa är på jobbet. :) Om vi ska göra det så blir det nog ganska snart skulle jag tro.


♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 8 augusti 2010 22:50

Hej! :)

Nu är jag tillbaka för en liten stund, ska snart gå och sova eftersom att jag fick ganska så lite sömn inatt..

Kvällen spenderade jag med Evelina, och vi har pratat, bakat, varit ute och kollat på tv. Nu är jag ganska trött så jag ska nog gå och sova snart. Men först ville jag bara säga att jag vill ha mer kommentarer till tävlingen, har inte många tävlare, det behövs mer för att hålla tävlingen vid liv. Annars blir det ingenting! Och det skulle ju vara tråkigt! :( För att komma till tävling, tryck här. Hoppas verkligen att jag får mer tävlare, skulle vara jättekul! :) Så kom igen nu!! =) 

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket mm..


Godnatt!! :)   


Av Sophia - 8 augusti 2010 16:14

Hej!

Tänkte ta en paus med bloggandet över dagen. Som ni kanske redan har märkt så har jag ju inte skrivit nå mycket idag, och det är för att jag inte har haft ork..

Får se om jag skriver ikväll.


Kram Sophia   

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards