Sophia!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sophia - 5 augusti 2010 12:00

Hej!
Snart så bär det av till storasyster. Ska cykla dit om ungefär en halv timma. Har just gjort mig klar och ska nu bara äta något litet innan jag far. :)
Jag vet inte riktigt hur länge jag ska stanna där. Det får vi se senare, men när jag är där så kommer jag inte kunna blogga ju så det här blir nog sista inlägget för nu. Skriver väl ikväll förmodligen :)

♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 5 augusti 2010 09:48

Godmorgon!

Förlåt för att jag inte skrev något igår kväll, men jag var för trött.


Igår kväll så kollade jag mest på tv. Kollade en bit på morden i midsomer med mamma och pappa, men det var inget som intresserade mig så mycket. Då gick jag och Elvira till datorn och kollade på program på svt-play :)

Idag så är det bra väder, och jag ska cykla till Lollo. Och eftersom att hon bor, ja jag vet inte, kanske 2 mil härifrån så ska det bli kul! Får se när jag far och hur länge jag stannar. Om jag ska hinna vara där så kanske jag ska börja fara kring 11-12 snåret?

Men vi får se, jag och Lollo pratar ihop oss om det! :)


Nu ska jag äta frukost :)

Av Sophia - 4 augusti 2010 17:25

Hejsan! :)

Jag har just ätit en mättande middag och har ingen aning om vad jag ska göra nu.

Tidigare var jag med Evelina, kanske är med henne igen?

Jag har också bakat chokladmuffins idag :) Dom blev faktikst riktigt lyckade! :)


Chokladsmeten som är på självaste muffinsen :)

    

Muffinsarna :)


Muffinsarna när dom är färdiga :)  


:) 


  

:) 


Chao!   

Av Sophia - 4 augusti 2010 12:10

Godmorgon! Eller det kanske inte är morgon nu, men för mig är det det. :)

Jag vaknade för ungefär en timma sedan och sitter fortfarande i pyjamas och har just ätit frukost. Vädret idag är inte lika bra som det var igår, men det är ändå 19 grader ungefär.


Igår kväll somnade jag kring halv ett- ett någon gång. Och kring halv 3 ungefär så vaknade jag av att min mobil ringde. Gissa vilka det var som ringde? Emily och Evelina. Klockan halv 3!! Tror ni jag blev förbannad!? Dom ringde till mig för att dom ville prata med tre stycken samtidigt. Då hade dom ringt Emilys kompis (minns inte hans namn) från Jokkmokk. Då snackade vi med honom att man inte säger Umeå utan man säger bara Ume.. Och samma sak med Skellefteå, och Luleå.. :P Och dom frågade också om jag inte ville komma över till Evelina. Haha, dom tror ju att jag skulle göra det? :S Haha, men vid 2.50 la dom på så jag kunde somna om.

Sen vaknade jag vid 11 och klev upp och gjorde frukost :)


Och nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Vi har fortfarande ingen bil så vi kan fortfarande inte fara någonstans.. :(

Av Sophia - 3 augusti 2010 23:04

Hejj!

Har just kollat på en film på 3:an som heter Hanging up. Den var riktigt bra, och sorglig också!

Nu sitter jag och chattar med Lollo och vi pratar om lite allt möjligt. Bland annat om att jag ska cykla till henne någon dag. Får se när det blir. Imorgon ska det bli regn såg det ut som, men kanske på torsdag? :)


Nu ska jag gå till mitt rum och lägga mig på min säng och tänka lite innan jag ska sova.. :)


Godnatt!   

Av Sophia - 3 augusti 2010 16:55

Hejhej!

Har just varit hos Fanny. Vi var en stund med Frida. Men när hon for hem så satte vi oss ute på Fannys gräsmatta och pratade lite :)

Sen plockade vi bär och hade kul!

Hade med mig kameran, så här kommer ett få par bilder från det. :) Fanny :) <3 

  Ett hallon :)


  

En jordgubbe. :)


Nu ska jag äta middag, sen tänkte jag cykla iväg till farmor och farfar och umgås med dom. :)


Kram Sophia   


Av Sophia - 3 augusti 2010 14:05

Hejhej!

Nu lyser solen och det är ca 23 grader varmt. Så jag tänkte gå ut och hitta på något. Kanske ta med kameran och fota? Vi får se :)

Tänkte också messa Fanny och se om hon är hemma. Har inte sett henne på typ 5 veckor, minst.

Så det skulle vara kul att får träffa henne! :) <3


Kram Sophia   

Av Sophia - 3 augusti 2010 11:27

Nu har jag hunnit slänga i mig min frukost och tänkte hinna blogga innan jag hoppar in i duschen. Känner mig lite, väldigt ofräsh! Så det ska bli skönt att få duscha! :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Får väl kolla om jag har några kompisar som är hemma eller om jag får vara ensam idag?

Och mamma har ingen bil så vi kan nog inte fara och bada någonstans. :(

Hoppas att hon får sin bil snart!


Nä, nu väntar duschen på mig. :)

Kram!

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards