Sophia!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sophia - 2 augusti 2010 21:46

Efter 1 och en halv timmas slit så blev mina cupcakes äntligen färdiga.. Och lyckade! :)

Det tog lång tid, men det var det värt! Dom blev jättegoda! :) Och jag gjorde dom HELT själv! Så jag är väldigt nöjd.


Här kommer ett par bilder som jag tog.

  

Dekorerade med dekorerings hjärtan. =)


  

:)


Receptet till självaste "muffinsen" kan ni hitta genom att klicka här.

Och Receptet till frostingen hittar ni här.


Här kommer också lite bilder från Umeå Fotbolls Festival som jag glömt att lägga in.


Min fina Sävar IK tröja som jag gjorde typ 1 timma innan vi for till finalen. 


Jag i min ansiktsmålning som Elvira gjorde. =) 


Jag :P 


Elvira, med sin "krigsmålning" som jag gjorde på henne innan finalen :) 


  

Sävar IK:s stjärnmålvakt var på topp! :] <3


Inmarsh (stavning?) till finalen. :) 


:)  


     

Sävar IK!! :)   


Glada guld-vinnare på scenen efter att ha fått sina medaljer! :)   Haha, den här bilden gillar jag. Dom tre första tjejera skriker inte så mycket, men dom andra ser ut att ta i riktigt mycket! :P

   

Grattis!! :)

     

I väntan på att få gå upp och ta emot guldmedaljen.


Här är vinnarna i flickor 98. Mariehem SK. :)     

Grattis! :)   


Och nu två bilder på mig från idag :P

  

Dagens/kvällens outfit. Haha kolla ansiktet, ser ut som att jag är rdd för mig själv.. :P


  

Tryckte lite för tidigt på knappen så jag var inte så beredd.. Tror att jag sa något till pappa samtidigt. Och tuggade tuggummi :]


Aja, nu ska jag gå och vila, och ta ut linserna. :)

Godnatt!   

Av Sophia - 2 augusti 2010 17:44

Hejhej!

Nu är jag tillbaka från Bjännsjön, och Hannas stuga. Vi har mest badat där borta, det var 21-22 grader varmt i vattnet! Klockan halv fem satte vi oss i bilen och åkte hem. När jag kom hem åt jag middag och sedan satte jag mig vid datorn och kollade på en blogg där jag hittade ett recept på cupcakes som jag tyckte såg gott ut. Så jag bestämde mig för att baka dom! :)

Nu måste jag bara kila iväg på Ica och köpa lite ingredienser som saknas och sen är det bara att börja baka.


Kram Sophia   

Av Sophia - 2 augusti 2010 09:21

Godmorgon! Idag tror jag kommer bli en superfin dag! :) Solen lyser och det är över 20 grader. Klockan 11 så ska jag följa med Hanna till hennes stuga i Bjennsjön och vara där över dagen. Hoppas verkligen att vädret fortsätter såhär underbart! :)

   

  


Nu ska jag gå och packa. :)

Ha en bra dag!   


Btw, mer kommentarer till tävlingen!!! Kommentera, kommentera, kommentera!!! :) <3

Av Sophia - 1 augusti 2010 22:04

Är riktigt trött nu, så jag känner mig inte på humör att orka skriva något långt inlägg, så det får bara bli såhär idag.

Men jag är tillbaka imorgon, och då hoppas jag att jag är pigg!


Godnatt!   

Av Sophia - 1 augusti 2010 16:37

Nu är man tillbaka från Nydala med nöjd lillasyster! Dom vann guld!

Det var en riktigt spännande match måste jag säga. När den obligatoriska tiden var slut så blev det förlängning för att det stog 1-1. Förlängningen var 5 minuter, där dom spelade 3 mot 3 utan målvakt.. På dom 5 minuterna fick varken Sävar eller BK Örnen in ett mål, så dom körde igen! Den här gången första målet vinner..

Och efter kanske 3, 4 minuter så fick Sävar in ett mål och dom hade vunnit! :)


Klockan tre spelade Amandas lag, MSK flickor98, sin final match mot GUIF. Dom vann med 1-0. 

Grattis!! :)   


Nu måste jag gå och tvätta bort min ansiktsmålning som Elvira gjorde på mig. Jag måste också byta om.. :P

Kram! :)

Av Sophia - 1 augusti 2010 09:43

Hejhej!

Nu är det finaldags för tjejerna. Dom vann mot UIK med 4-1 så nu är dom nöjda!

Men, i finalen kommer dom att möta BK Örnen igen, laget som dom förlorade sin enda match mot.. Men det är bra, då får dom ge dom en rejäl revansh!

Finalen börjar klockan 13.00 så nu ska jag gå och bli målad i ansiktet av Elvira :) <3


Pusshej   

Av Sophia - 1 augusti 2010 06:39

Godmorgon!

Jahapp, nu var det första Augusti och bara 23 korta dagar kvar till skolan börjar.

Och jag har ännu inte läst ut sista boken, och inte har jag plockat alla blommor heller! Fast jag har bara kankse 2-3 stycken kvar.

Nu har jag bråttom, ska vara på ica klockan 7. Så jag hinner inte skriva mer. Och som det ser ut nu så kommer vi troligtvis stanna där borta till kanske två, tre tiden. Så jag kanske slänger in något sms-inlägg med resultatet från matchen.


Ha en bra dag!   

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards