Sophia!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sophia - 8 augusti 2010 12:03

Godmorgon! (a) Eftersom att vi var borta på fest igår så fick jag sova ut imorse. Vakna för 20 minuter sen..
Festen igår var hur kul som helst!
Den började klockan sju, då åt vi och hade trevligt. Sen blev det present öppning för födelsedags"barnen". När det var klart så fick man göra lite vad man ville. Jag höll mig till att ha trevligt med Lollo, Elsa, Rickard och några fler. Vi pratade, skrattade, och hade kul!
Efter ett tag blev det efterrätt. Kladdkaka som Maria hade bakat. Jättegod!! :) Och SEN blev det musik och dans! =)
Det kom en tjej som spelade och sjöng, hon var jättebra! Folk dansade och hade trevligt på dansgolvet. :) Hon höll på i flera timmar skulle jag tro. Men när hon for så satte vi på en skiva och jag och Maria började sjunga jätte högt och dansa jätteknäppt :P Riktigt kul!
När klockan var kring tolv skulle jag tro, så gick jag, Lollo, Lisa, Elvira, Ante, Maria och en massa fler ut på bron och satt där och snackade om allt möjligt i nästan 2 timmar. Vi skrattade så himla mycket och vi hade såå kul!! :) MEN, såklart så skulle mamma och pappa komma och förstöra allt det roliga och säga att vi skulle åka hem. :(
Inte blev jag glad inte, det hade just blivit som roligast.. :(
Menmen, när vi kom hem var klockan kankse kring halv tre och då satte jag mig vid TV:n och kollade på några avsnitt Vänner. Och när klockan var kanske 4 så gick jag och la mig.
Det var en riktigt bra fest!! :)

Nu ska jag gå och klä på mig. :)

♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 7 augusti 2010 15:00

Hejhej! Nu är jag tillbaka från stan, och med mig har jag en mascara och puder. Är nöjd!
Det är jättevarmt ute, 27 grader. Svettas! Så jag tänkte gå och duscha nu så att jag sen kan göra mig iordning inför festen.

Brb! :)

Av Sophia - 7 augusti 2010 10:08

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag! :) Idag så tänkte jag ta bussen in till stan och kolla lite grejs. Och för ett tag sedan bestämde jag och Lollo att vi ska mötas och gå tillsammans på stan. Där ska jag köpa lite grejs, mest smink eftersom att typ allt mitt smink börjar ta slut.. :( Så det är dags för nytt. :)


Jag ska ta bussen in klockan 12 och sen åker jag med Lollo tillbaka till Sävar. Eftersom att vi ska på 70-års fest hos Maria ikväll så blir det perfekt! :)

Nu ska jag äta frukost. :)


Kram, Sophia   

Av Sophia - 6 augusti 2010 22:49

Hejsan!

Har just kollat på en film med Elvira som heter Ciao Bella. Och den var riktigt bra! Men jag är riktigt mätt så jag ska nog gå och vila på min säng med min bok. Jag blir ju aldrig klar med den?! Hur ska detta sluta? :P

Anyway..


NattiNatti   

:)

Av Sophia - 6 augusti 2010 16:02

Hej!
Nu är jag tillbaka från Nydala. Hade väldigt kul! :)
Efteråt for vi och handlade mat till ikväll, mm. Nu hade jag tänkt gå och renovera på mitt rum.. Får väl se vad jag gör. :)

♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 6 augusti 2010 10:04

Godmorgon!

Alldeles snart, kanske nu, så ska jag mamma och Elvira åka in på Umelagun där jag och Elvira ska vara idag :) Kommer bli jättekul, har inte varit där efter Turkiet så.. :)

Hoppas att ni har en bra dag! :)


Kram, Sophia!   

Av Sophia - 5 augusti 2010 22:50

Hej!
Nu är jag tillbaka från Lollo, och vi har haft riktigt kul! Vi har kollat på Sex and the city 2. Den var bra, men vi hann inte se klart den innan pappa kom. Synd :(
Vi skulle först se en skräckis som heter Orphan men det var nåt konstigt med den så det gick inte.


Är hypertrött så blir nog en tidig kväll för mig ikväll också. Ska kanske läsa min bok som jag måste läsa ut innan skolan börjar om 17 dagar.. :S Och jag har över halva boken kvar.. :( Hur ska det gå? Så jag måste nog läsa gärnet nu dom sista dagarna.


Sov gott!
Sophia ♥

Av Sophia - 5 augusti 2010 17:16

Hej!
Fick låna syrrans dator så jag kan nu skriva ett kort inlägg. :) Det gick superbra att cykla hit, lite jobbigt, men jag hade min mp3 :) När jag hade kommit en bit från Anumark så kom Lollo och mötte mig. Och när vi kom till hennes lägenhet så bestämde vi oss för att gå till Nydala och bada :) Vi var där i kanske 30-40 minuter och sen gick vi hem och tog ett par mackor :) Sen har jag väl mest lekt med hennes lilla kattunge och sen for vi och handlade på Coop. Där köpte jag lite godsaker till ikväll. Jag kommer stanna här till tio tiden då jag blir hämtad av pappa :) Jag hade ingen lust att cykla tillbaka.. (a)

Nu ska jag leka lite med Phoebe, hennes katt. Sen ska vi äta en god middag. Kyckling med nudlar och wok-grönsaker :) Mums!! =)

♥ Kram Sophia ♥

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards