Sophia!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sophia - 17 augusti 2010 18:13

Har ätit nu :)

Sitter och lyssnar på musik just nu!! Väldigt skönt att bara sitta och lyssna på det! I liiiiike! :]


Evelina ska komma när hon har ätit. Får se vad vi hittar på då :)

När jag satt vid middagsbordet så kom Ante förbi och skulle låna bilen. Då fick jag också reda på att han ska låna den för att fara och kolla på en my lägenhet. :( Visst det är väl kul eftersom att han ska flytta ihop med Maria, men jag älskar hans lägenhet! :( Den är så underbar!! :] Tråkigt! Men jag vill också väldigt gärna att dom ska flytta ihop! Då ska dom köpa en hund! :] Och den ska heta Manfred!! :] hihi^^


Aja, ska fortsätta lyssna nu<3


Kram <3 

Av Sophia - 17 augusti 2010 17:46

Hej!
Kom just hem från Eve. Vi har bakat kladdkaka och tävlat.^^ Haha, kladdkakan blev jättegod och hur kladdig som helst! Precis som vi ville ha det!
Tävlingen var en musiktävling där vi skulle spela en spellista på spotify medan den andra skulle gissa vilken låt det var och vem/vilka som sjunger den. Haha gick inte så bra för mig. Eve vann med 30 poäng! :P Haha, men jag kunde typ ingen av hennes mammas låtar typ ;) Medan hon fick typ nya låtar^^

Nu är det iallafall middag för mig och jag ska äta nudlar (igen) med chicken-nuggets och wookgrönsaker :) MUMS!
Kram! ♥

Av Sophia - 17 augusti 2010 16:28

Hejhej :)

Just nu sitter jag hemma hos Evelina med hennes dator medan hon sitter vid en annan dator. Vi har just bakat en kladdkaka som vi just tog ut från ugnen. Ska sätta oss och smaska på den nu :]


Kram! <3

Av Sophia - 17 augusti 2010 14:29

Hej! Jag är ensam hemma och det är riktigt tråkigt! Fast jag ska snart vara med Evelina så då kanske det inte är så tråkigt längre ;)

Har ingen aning om vad vi ska göra, hittar väl på något! Det är ju vi liksom?


Haha, men jag hinner inte skirva så mycket mer, ska städa upp lite på mitt rum. =)


Byye//Sophia <3

Av Sophia - 17 augusti 2010 13:20

Nu tänkte jag bara berätta att tävlingen snart är slut. Den är över på torsdag och jag berättar då vilka vinnarna är!

Priset är ett ganska litet pris, men eftersom att det inte var så väldigt många som var med så kände jag inte för att göra ett så stort pris.

Så priset är en länkning.

Jag tar ut tre vinnare.

1:a pris: länkning 3 veckor.

2:a pris: länkning 2 veckor.

3:a pris: länkning 1 vecka.

 

Vinnare utses på torsdag, så om ni vill vara med så gör det nu! :)

Inlägget hittar ni här.

 

Lycka till! :)

Av Sophia - 17 augusti 2010 10:24

Godmorgon ♥

Haha, nu när skolan snart börjar om så kanske jag ska börja vända på dygnet? Inte somna typ 1.30 och vakna typ halv elva-elva. Nej utan nu blir det att gå och lägga sig 22-23 och vakna kvart över 6! Härligt! (inte) Haha, men jag längtar ändå nästan tills skolan börjar, just för att man får träffa alla nya och gamla kommpisar. Och att vi kommer få skåp istället för bänkar. ;) Skönt! Det var riktigt jobbigt med bänkar! Fast jag kommer ändå säkert glömma bort koden till skåpet hela tiden.^^
Aja, nog om skolan.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på att göra. Skulle kanske vara med Eve, vi skulle typ göra en "makeover" på min lillasyster. Haha, vi ska "göra henne cool" som vi sa. (a) Det blir nog king!

Nu ska jag klä på mig och äta frukost. :)

♥ Kram Sophia ♥

Av Sophia - 16 augusti 2010 22:12

Evelina for just hem. Vi har gjort väldigt mycket. Vi har lekt nån sorts kurragömma med Elvira. Vi har gjort 5 minuters kola och kollat på tv :)

Men vid tio tiden for hon hem.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog sätta mig och kolla på något tv program på datorn.. :] Blir nog perfa!! Men det första jag måste göra är att gå på toan :] har nog druckit lite för mycket vatten och saft..^^


Kram!!


Bilder från när vi lekte kurragömma kommer här:

(inte så många men..)

 

 

Haha, kolla minen på Elvira och jag i bakrunden (a) fotograf: Evelina

 

     

Jag bjuder på den här :]

 

 

 

Evelina är på språng! ;) fotograf: jag

 

    

Evelina pratar :P

 

 

  

Evelina på språng igen ;)

 

 

Det var allt :)

Kram! <3

Av Sophia - 16 augusti 2010 17:37

Hejhej :) sitter just nu i Evelinas rum vid hennes dator och försöker få lilla Su att bli lite social med mig.. Men det går inte så bra.. :( Tänkte iallafall skriva ett kort inlägg medan Eve äter.


Efter att hon har ätit så ska vi fara till mig :) Då ska jag äta ;)


Nu tänkte jag iallafall lägga in ett klipp som jag och Evelina filmade tidigare idag. Haha lite knäppa är vi väl men strunta i det ;) vi är som vi är..



Nu ska jag gå upp till Eve :)


byye <3

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards