Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 5 mars 2010 20:22










de va "lite" filmer om den jobbiga (men ändå roliga) apelsinen xD :P

pusshej<3


    

Av Sophia - 5 mars 2010 19:56

cha!


jag ville bara slänga in en as rolig video som jag verkligen inte kan sluta skratta åt xD


annoying orange

puss o kram (L)


  

Av Sophia - 5 mars 2010 19:25

tjaa<3

 

nu har jag äntligen gjort bort att duscha så jag behöver inte tänka på de längre ;P

ikväll blir de bara chill framför tv och dator typ :P och packa måste jag ju oxå göra eftersom att vi far vid 10 imorn :/

för alla som inte vet så far jag till Sorsele och hälsar på mormor imorn och där ska jag stanna tills på tisdag =) så de kanske blir lite sämre uppdatering eftersom att vi ska åka slalom i Nalovardo typ söndag, måndag så :/ men några inlägg kanske jag skriver.. om jag får låna mormors dator såklart :/

men de får vi hoppas att jag får, iallafall ibland :P


nu ska jag gå och packa vi får se om det blir nå mer skrivet ikväll, annars så säger jag, gonatt! <3

vi får se om jag hinner skriva imorn innan vi far <3 (L)

peewss <33


  

Av Sophia - 5 mars 2010 17:52

hejsann<3

 

jag ska snart äta middag och det blir min favvo rätt - tacos!

de e jättegott, ellerhur? <3

skriver mer sen<3

puss(L)


  

Av Sophia - 5 mars 2010 15:19

hallå?


är det ingen som kommer ihåg att jag har en tävling?!?

snälla kan ni ingen fler kommentera?

kanske måste skjuta på tävlingen isåfall?

kom ihåg!!!!!!!!!!!!!!<3

tävlings inlägget hittar ni HÄR <3

pusshej<3

  

Av Sophia - 5 mars 2010 14:40

hejhej<3

 

nu är jag äntligen klar med bakningen och dom blev faktiskt ganska lyckade! (L)

hoppas dom andra oxå tycker de! ;)

puss! (L)


  

visst ser dom goda ut?! :P haha!


  

Av Sophia - 5 mars 2010 13:47

heej (L)

 

idag va jag i skolan men inte va jag glad inte.. jag är så himla sur och ledsen så jag vet inte vad jag ska göra.. kanske ta livet av mig, ingen bryr sig ändå om mig så..


men nu ska jag inte tråka er med mitt skit liv, så jag kan berätta nåt annat, kul!

idag hade vi spanska och vi pratade i 25 min om jordbävningen i chile så de va en rätt så slapp lektion :P och jag fick ju oxå träffa min älskade, bästa kompis, Regina! <33 de va braa! (L)

sen skulle vi ner på fritids typ och de va ganska så slappt :P

haha, sen hade vi lite lektioner mm..


nu håller jag på att baka chokladbollar som vi ska njuta av ikväll ;) hoppas dom blir lyckade, skriver mer sen! (L)

puuss<33


  

???

Av Sophia - 4 mars 2010 18:09

tjenaaa!

 

jag kom just hem från dansen =) och vi var med nån annan grupp idag, och de va väl ganska kul ;P haha, och nu har jag tråkigt nog inget mer att skriva om annat än att jag ska äta nu och sen göra läxan (a) haha, skriver sen (L)

pusshej<3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards