Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 15 mars 2010 18:09

   goddag xD

 

jag har just ätit "middag" och med "middag" menar jag en tallrik med pyttelite ris på xD (a)

så nu äter jag choklad ist (a) som fanny sa 'MUmS' till xD :] <3

haha men de e ju sant, de e MUmS!!! (L)

hiih <3


nu har jag fått med Fanny och Elvira att börja hopprep!!! :D

så dom börjar på onsdag =)

kuuuuul<3


ska gå nu, mamma ska ha datan ett tag, men efter de så skriver jag igen åsså lägger jag in bilderna!!! (L)


puzzzz<3


  

Av Sophia - 15 mars 2010 14:32

hej!


då är jag hemma från skolan då?

jag kom hem och va väldigt trött så jag ska nog vila lite :]

haha, så jag skriver nog inte så mke mer nu..<3


goodbajs! xD


  

Av Sophia - 14 mars 2010 21:33

hejsansvejsan! =)

 

nu är jag äntligen hemma igen! <33

känns både skönt att komma hem för att jag får sova i min egen säng och inte på nån oskön liten luftmadrass :S

men samtidigt känns det väldigt tråkigt att måsta lämna Skåne! :/

menmen, jag får hoppas att det blir fler USM där nere nån gång =)

jag, Sofia, Sandra och hennes mamma kom hem ganska tidigt idag eller typ vid 19 tiden men jag är dötrött så jag tänkte bara skriva de här inlägget innan jag ska gå och sova :S haha (a)

och stackars resten av laget som fick ta sena flyget från Malmö kl 19.10 så dom är framme i Umeå vid halv elva tiden :S

haha stackare!!! (L)

men nu ska jag gå och sova så att jag iallafall inte är helt död i skolan imorn ;)

skriver imorn, och om jag kan efter skolan så lägger jag in bilderna då! (L) pusshej<3


  

Av Sophia - 13 mars 2010 22:57

gonatt bloggen nu ska jag sova :] men jag skriver nog mer imorn kanske på tåget

 
Av Sophia - 12 mars 2010 20:05

hejsan :-) vi har just kommit från middagen. Det blev en väldigt god kycklingsallad eller det blev sallad med kycklingspett bredvid. ;?> och de va SUPERGOTT! Jag och sandra ville gå efter vi hade ätit men alla andra ville stanna kvar i typ ett dygn xD haha nä skoja, men nästan :-P så vi gick dit vid sex tiden och kom hem nu xDjag är hur trött som helst men jag kommer inte kunna sova för alla kommer typ prata :-Dmen nu måste jag sluta skriva för idag men om jag kan så skriver jag kanske nåt litet inlägg imorn med resultat från tävlingen

 
Av Sophia - 12 mars 2010 10:56

hejhej just nu sitter jag på tåget på väg till helsingborg vi har just stannat i lund :] och snart ska vi fortsätta färden till helsingborg. Det kommer ta ca en timma att åka till helsingborg med tåget men de blir säkert bara kul!? ;] när vi kom fram till bromma med första flyget fick vi byta plan och sen flög vi till malmö och därifrån fick vi tag på en buss som gick till tågstationen. Nu har vi just stannat i gunnesbo men ska snart fortsätta :-) nu ska jag sluta skiva :-( men jag ska skriva mer sen

 
Av Sophia - 12 mars 2010 07:00

   hejhej (a)


jaha, nu sitter vi på planet på väg ner till Helsingborg!

och jag är ju så klart hur taggad som helst!!

kommer bli asspännande!

när vi kommer fram till Malmö Airport så är klockan kring 9.20 ungefär, och då ska vi ta flygbussen till Malmö eller Lund (så spännande)

och från Malmö resp. Lund så tar vi nåt tåg till Helsingborg!!!!!

låter som en king resa va?!

och för mig så blir det särskilt kul för jag har faktiskt inte åkt tåg någon gång i hela mitt liv, så det blir nåt nytt :]

haha^^

men jag ville bara ge lite information om resan och vars vi är och så :]

ha det så bra nu, och KANSKE men inte helt säkert så kan jag mobilblogga nån gång där borta kanske på lördag men vi får se mer om det då, ni märker ju om det kommer nåt inlägg eller inte xD

hejdå! <333


  


Av Sophia - 12 mars 2010 04:24

godmorgon alla söta små läsare!

 

kanske är lite tidigt men ni som har läst tidigare inlägg vet ju varför.

haha, jag klev upp för typ snart en timma sen men jag kunde typ inte sova i natt så jag vaknade först efter 1 sen tjugo över 2 och då försökte jag somna om men de gick inte så jag låg i sängen tills klockan ringde :P

men nu är jag hur pigg som helst!

och de e ju bra nu är det typ bara att vänta tills Eva kommer och vi far till flygplatsen :]

hehe^^


jag är klar med det mesta jag behöver göra, jag har sminkat mig, packat klart, fixat håret, ätit frukost och suttit vid datorn och skrivit ett inlägg (snart) ;)

så resten av morgonen kan jag kanske bara slappa framför tv:n och kanske träna på serien =)


nu har jag inte så mke mer att skriva så jag får väl säga byebye<3

(ni som inte har frstått det så kan jag säga, att det kommer bli super dålig uppdatering. och med det menar jag inga inlägg alls under helgen men troligen så skriver jag när jag kommer tillbaka på söndag.)

pusshej (L)


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards