Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 20 mars 2010 09:34

Godmorgon!

 

Det blev en tidigmorgon för mig idag, jag vaknade vid halv åtta. Fast det kan jag ju förstå eftersom att jag gick och la mig ganska tidigt igår kväll. När jag vaknade så gick jag till tv:n och kollade lite och sen gick jag och plockade undan alla kläder som låg och skräpade på mitt rumsgolv. Sen gick jag tillbaka till tv:n. Snart ska jag gå och städa ännu mera på mitt rum eftersom att jag ska fara till farmor och farfar snart.

Ha en bra dag!<3


ps. 5 dagar kvar till min födelsedag!! :] yeah!<3 Och min syrras kille fyller år idag, Grattis till han! Johan Dolling!


  

Av Sophia - 19 mars 2010 22:03

Hej.

 

nu har jag kollat på let's dance (iallafall början) men jag blev plötsligt helt hypertrött. Så jag ska typ gå och sova nu.. Egentligen är det ganska bra eftersom att jag ska kanske fara tidigt till farmor och farfar imorn så, och innan de ska jag oxå hinna städa mitt rum som ser ut som typ en soptipp! haha, stackars mig va?!

sov gott (L)


  

Av Sophia - 19 mars 2010 19:21

Hej!

 

som ni kanske förstår så blev det inge Botsmark för mig idag. Tråkigt! Men då får jag väl tråka mig framför let's dance ikväll då? Aja, det blir väl inte SÅ farligt?

hoppas ni iallafall får lite roligare kväll. kram!<3


  

Av Sophia - 19 mars 2010 15:43

Hej!

 

Har just kommit hem från EvePeve. Vi har kollat på tv och bakat chokladbollar. Dom blev jättgoda! Nu sitter jag hemma och väntar på att få svar från far min, om han kan skjutsa mig till Regina i Bots.^^  Hoppas det går annars blir jag faktiskt lite ledsen! Eller mycke ledsen. Haha. Och om jag far dit så förstår ni säkert att jag inte kommer kunna skriva nåt inlägg kanske bara nåt kort litet sms-inlägg.


Hare bäst!


  

Av Sophia - 18 mars 2010 21:26

Hej!

 

Nu har jag vilat mig lite och det är dags för mig att gå och sova. haha^^ Jag ska kliva upp kl 6 imorn för att duscha, och efter det hinna göra mig i ordning. För ca. en timma sen kom mamma på att jag skulle göra läxan. Och jag kom på att den var ju borta?! så vi fick leta den i typ 20 min och jag hittade den nere i våran dusch- och bubbel ställe. Och då sa så klart mamma, "vad var det jag sa". Aja, huvudsaken är ju att läxan är gjort nu, iallafall matten nu måste jag bara läsa våra engelska glosor. Inte kul, jag är ju faktiskt trött!

menmen, vill man bli bra i skolan, få bra betyg och sluta med bra jobb så får man kämpa på! ellerhur?!

hoppas att ni inte har det lika svårt i skolan som jag :S haha, sov gott!


godnatt!<3


  

Av Sophia - 18 mars 2010 18:01

hej!

 

nu har jag då kommit hem från dansen. Det var ganska kul faktiskt, jag hade inte så ont i min mage. Idag var jag ganska frisk jag for iallafall på skolan, eller vi va inte i skolan, vi var i Vindeln på friluftsdag. Men jag mådde inte fullt så bra, jag mådde väldigt dåligt fortfarande. Men det gick bra ändå! Backarna i Vindeln måste jag faktiskt säga inte är dom bästa. Det är inte så roligt att åka där, och särskilt inte idag för att det var riktigt dåligt väder! Men det är ju ändå bättre än Agnäs där vi har varit alla andra år! Ikväll så hoppas jag på en hyfsat lugn kväll så att jag blir ännu friskare imorn.

nu ska jag gå till tv:n och slappa lite ;p


chao chao<3


  

Av Sophia - 18 mars 2010 17:10

hej! Jag har nyss varit på dansen och är på väg hem nu, jag ville bara skriva ett kort litet inlägg, men jag skriver igen när jag kommer hem

 
Av Sophia - 17 mars 2010 21:48

Hej<3


nu ska Sophia gå och sova. :) jag ska försöka sova bort mitt illamående så att jag kan förlja med till Vindeln imorgon på friluftsdagen! hoppas!

sov gott, alla söta läsare!


godnatt<3


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards