Sophia!

Alla inlägg under mars 2010

Av Sophia - 4 mars 2010 13:47

heejsan<3

 

jag kom just hem från skolan som har varit gaanska slapp ;P först hade vi matte som vi typ inte gjorde nåt på xD sen kom Amir och Monica =) sen hade vi spapp matte igen sen SO sen lunch, idrott, skidor sen slutade vi :P och jag va inte ens med på idrotten och skidorna ;P för att jag är förkyld =) och snart ska jag på dansen men jag tror inte jag ska vara med så mycket.. :/

pusshej<33


  

Av Sophia - 4 mars 2010 12:03

hejhej<3

 

nu är jag i skolan och jag väntar på att idrotten ska vara slut, men jag ville bara påminna er alla om tävlingen som jag har på bloggen som bara TVÅ stycken har anmält sig till =( så anmäl er allihopa!!!! (L)

pusshej<3


  

=(

Av Sophia - 3 mars 2010 21:16

hejhej<3


förlåt för att jag har varit jättedålig på att uppdatera idag men det är för att jag har haft ganska fullt upp :/ efter skolan va jag med Eve sen va jag på träning och sen skulle jag göra en massa saker :/ men nu skriver jag igen =)

jag har fortfarande riktigt ont i halsen/näsan så jag tror nog att jag blir hemma imorn om det inte blir bättre under natten =) och jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så att det kanske blir bättre ;) så jag ska sluta skriva för idag och jag skriver väl imorn<33

pusshej<3


  

Av Sophia - 3 mars 2010 16:51

tjabba! <3

 

nu har jag just kommit hem från Eve och vi skulle försöka göra läxan, men hur tror ni att det gick ? xD haha^^ men vi bakade och såg på tv oxå så.. :P

nu ska jag snart på träning, och vi får se hur det går eftersom att jag är jätteförkyld och har ont typ överallt så.. :/ men jag hoppas att det går bra för att om NIO DAGAR far vi till helsingborg!!!!<333 åååå vad jag längtar!! (L)

nu måste jag gå och börja laga maten =) byye<33


  

Av Sophia - 3 mars 2010 09:21

hej<3

 

jag är nu i skolan och vi har rast =)

puss, skriver mer sen (L)


  

Av Sophia - 2 mars 2010 20:34

chaa<3

 

ville bara säga att det är typ HUUR mycke bra program som helst på tv :) iallafall på kanal 5!!! först är det nu 'Dating in the dark' sen efter det är det säsongsstart av 'Desperate Housewifes' och efter det är det dubbelavsnitt av den helt nya serien 'Cougar town' :O omg, så många bra program på en och samma kväll!

nej, nu måste jag gå och se slutet på 'Dating in the dark' !!! <3

kramkram, skriver sen om jag hinner (LL) men jag tror inte det för ikväll ska jag sova tidigt eftersom att Regina kommer till Sävar imorn så jag ska upp vid 6 typ <33

så om jag inte skriver nåt mer, Gonatt<333


  

Av Sophia - 2 mars 2010 17:13

hejhej <3

 

sitter just nu hemma hos farmor och farfar =) och jag ville bara skriva ett kort litet inlägg :) vi ska äta här och de blir typ lyxmat xD det blir kyckling och pommes frittes :P haha =) nu ska jag gå och dricka nypressad apelsinjuice¨som farfar nyss har gjort =)

pusshej (L)  


slänger in ett klipp på elviras kör =) haha^^

lägg märke till mattias (killen i röd tröja som det står 87 på) !! :P


  

Av Sophia - 2 mars 2010 14:13

tjaa!


nu har jag just kommit hem från skolan :) men jag har fortfarande ont i halsen, inte kul :( men ikväll så hoppas jag att det blir en lugn kväll! kanske bara framför tv:n/datan (a) <3 nu kan jag inte skriva mer <3 men jag skriver sen<3

kraam <33


  

Om mig


Jag är en glad tjej på 13 år. Jag älskar att sjunga, dansa, hoppa hopprep, och en massa annat!
I min blogg skriver jag om allt som jag kan tänkas komma på.

Har ni några frågor?
kontakta mig då på:
zofiia_tolf@hotmail.com

Kram

Fråga mig

5 besvarade frågor

Rösta!

Läser du min blogg eller kollar du bara igenom den snabbt och sedan kryssar?
 Jag läser.
 Kollar igenom snabbt.
 Det beror på....

översättning

Arkiv

Senaste inläggen

Sök

Gästbok - skriv !

statistik


Ovido - Quiz & Flashcards